Heel blij met de geboorte van mijn Seat Mii Sport Dynamic
Heel blij met de geboorte van mijn Seat Mii Sport Dynamic
Hiervoor heb ik een Ford Ka gereden. Waar ik aanvankelijk dacht er op achteruit te gaan qua comfort en rijeigenschappen is het tegendeel waar.
Ik denk dat deze wagen mij heel veel aangename en zuinige kilometers gaat bezorgen.
Seat Mii Sport Dynamic
Audi A6 C5 Limousine
Audi A6 C5 Limousine
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Heel blij met de geboorte van mijn Seat Mii Sport Dynami
Welkom! Mooie volle Mii!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hey, het witte zusje!
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Welkom Ilse,
Heel plezier met de Mii.
Altijd goed om nog een Mii Sport Dynamic hier op het forum te mogen begroeten.
Heel plezier met de Mii.
Altijd goed om nog een Mii Sport Dynamic hier op het forum te mogen begroeten.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Welkom! Veel plezier ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
-
- Vagling liefhebber