Up uit Duitsland

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Bonnsje
Forum newbie

Up uit Duitsland

Bericht door Bonnsje » zo 30 mar 2014, 10:17

Hallo,

zal mij eerst even kort voorstellen, ik heet Bonnie en ben een 29 jarige vrouw en wil heel graag een Up kopen...
Gister wezen proefrijden en al eerder een keer. Nu zag ik gister een hele gave Up staan (BLACK) bij een niet officiele garage.
De up komt uit 2011, Duitsland en iets van 25.000 gelopen. Nooit eerder bij een garage geweest, officiele boekjes zitten er wel bij en moet onder de 10.000 kosten.
Nu vroeg ik mij af hoe jullie hier over denken... te vertrouwen of niet...
Er zitten wel een paar krasjes op (auto gaat nog naar de poetser). Verder zit alles op en aan die auto!
Het bedrijf zit dichtbij ons en t zijn geen hele aparte types ofzo :P 6 maanden garantie. Graag hoor ik jullie mening!
Groetjes! :D

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Up uit Duitsland

Bericht door Tom Westendorp » zo 30 mar 2014, 10:25

Bonnsje schreef:Hallo,

zal mij eerst even kort voorstellen, ik heet Bonnie en ben een 29 jarige vrouw en wil heel graag een Up kopen...
Gister wezen proefrijden en al eerder een keer. Nu zag ik gister een hele gave Up staan (BLACK) bij een niet officiele garage.
De up komt uit 2011, Duitsland en iets van 25.000 gelopen. Nooit eerder bij een garage geweest, officiele boekjes zitten er wel bij en moet onder de 10.000 kosten.
Nu vroeg ik mij af hoe jullie hier over denken... te vertrouwen of niet...
Er zitten wel een paar krasjes op (auto gaat nog naar de poetser). Verder zit alles op en aan die auto!
Het bedrijf zit dichtbij ons en t zijn geen hele aparte types ofzo :P 6 maanden garantie. Graag hoor ik jullie mening!
Groetjes! :D
Welkom! Ik zou niet weten waarom je geen auto uit Duitsland zou kunnen kopen? Het enige waar ik even op zou letten is, waar je bij elke auto op moet letten, of de auto schade heeft gehad en indien ja, of de schade goed gerepareerd is. Verder google ik het garagebedrijf altijd even om te zien of er direct veel slechte ervaringen naar boven komen.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Bonnsje
Forum newbie

Bericht door Bonnsje » zo 30 mar 2014, 10:37

Bedankt voor de snelle reactie!
Ja dat die uit duitsland komt is geen probleem, tenzij er dus in Duitsland iets mee gebeurd is...wat dus niet vermeld is.
Hij staat trouwens op internet sinds vandaag! Gister reden we langs om in een andere up een proefrit te maken, zag ik die up dus al staan...Toch op de terugweg nog heen gegaan, want t was precies wat ik wilde. En het stomme is: In die Up hangt precies dezelfde lucht als mijn auto waar ik nu in rij (mn 1e auto). Had dit zo moeten zijn??;)

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » zo 30 mar 2014, 10:52

Heb je een link naar de advertentie van de auto?
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Bonnsje
Forum newbie

Bericht door Bonnsje » zo 30 mar 2014, 12:08

Weet niet zeker of het nou wel die auto is... maar dit is de link naar upcars
http://www.marktplaats.nl/verkopers/5594593.html

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » zo 30 mar 2014, 12:33

Dikke auto! Ziet er goed uit. Up cars ben ik ook al wel vaker tegengekomen. Wat voor partij het is weet ik niet. Ik heb er nog geen ervaringen mee gelezen.

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » zo 30 mar 2014, 20:00

Welkom! En die ziet er zeker goed uit!
Succes!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

RobertJ
Vagling liefhebber

Bericht door RobertJ » di 01 apr 2014, 15:35

ik vind het nogal aan de dure kant. Ik weet niet welke up het precies is, maar ik ben niet zo overtuigd.

Als je onder de 10k wilt blijven, zou ik kijken naar een UP! met fabrieksgarantie, en iets minder opties. Hoe belangrijk is 16"tov 15" (nog meer comfort ook! :) ) en heb je parkeersensoren echt nodig. de oudere modellen lijken ook meer kwaaltjes als vocht te kennen en als je zonder fabrieksgarantie zit mag je maar hopen dat de verkoper het kan oplossen (niet dat merkdealers dat altijd kunnen).

ik zou eerder voor de http://link.marktplaats.nl/m787139266 gaan dan voor de http://link.marktplaats.nl/m794232498 alhoewel, dat leren stuurtje.... :)

edit: beide hebben stoelverwarming, dus de verschillen zijn echt heel beperkt. let vooral op kleine details als chromen knopjes rondverwarmingselementen...

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » di 01 apr 2014, 16:03

25.000 km en nooit eerder bij een garage geweest? Ik zou afhaken... de auto moet bij 15.000 km naar de garage...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Touchwood
Vagling liefhebber

Bericht door Touchwood » di 01 apr 2014, 16:14

Een Up van 1 of 2 jaar oud is tweedehands veel te duur. Kan je beter er iets bijleggen en een nieuwe kopen. Heb je alles voor het uitkiezen.
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 01 apr 2014, 17:42

Touchwood schreef:Een Up van 1 of 2 jaar oud is tweedehands veel te duur. Kan je beter er iets bijleggen en een nieuwe kopen. Heb je alles voor het uitkiezen.
Daar ben ik het toch echt niet mee eens. Alsof er tweedehands geen goed geprijsde auto's te koop zijn. :roll:

Bonnsje
Forum newbie

Bericht door Bonnsje » di 01 apr 2014, 20:16

Ja, heb ik over nagedacht, maar de nieuwprijs gaat over mijn budget... dus dat is al een probleem!
Op zich hoef ik niet perse stoelverwarming natuurlijk, maar dit is eigenlijk zoals ik de up wilde qua exterieur. Zwart of zilver, maar wel met die velgen die er onder zitten.
Ik moet ook rekening houden met de inruil v mijn andere auto, nu krijg ik er nog net wat voor zeg maar,haha, dus kan niet nog heeeeel lang wachten met andere auto kopen.

yoyoman
Forum newbie
Contacteer:

Bericht door yoyoman » wo 02 apr 2014, 21:13

Ik heb mijn karretje via een site www.nieuweautokopen.nl gevonden in Breda bij Tigchelaar kreeg echt een heel goede inruil deal kreeg wel iets van 25 a 30 offertes ik wilde een 4 deurs up mii of citigo met airco verder geen speciale wensen.
Maar als je 2e hands zoveel moet betalen zou ik voor zoiets als deze gaan http://www.tigchelaar.nl/seat/mii/1.0-6 ... /overzicht je kan als de portemonnee het niet kan trekken ook 5 mile aanbetalen bij seat en de rest over 5 jaar rentevrij aflossen.
Dan heb je een hele nieuwe en bovendien 4 jaar garantie.

oppermii
Vagling liefhebber

Bericht door oppermii » wo 02 apr 2014, 21:25

Ik zie hier een blogpost over deze 50/50 actie. Echt wel interessant. Gaat wel om 36maanden.

http://degrootautoservice.nl/blog/2014/ ... 5050-deal/

Upsilon
Vagling liefhebber

Bericht door Upsilon » do 03 apr 2014, 07:41

Touchwood schreef:Een Up van 1 of 2 jaar oud is tweedehands veel te duur. Kan je beter er iets bijleggen en een nieuwe kopen. Heb je alles voor het uitkiezen.
Dat had je dan ergens vorig jaar nog moeten doen. Nu mag je zo'n 1000 euro BPM aftikken voor een nieuwe.
Afbeelding

2017 Volkswagen Move up! + Executive Pakket Honey Yellow
2018 Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Sport (DSG) Atlantic Blue

Touchwood
Vagling liefhebber

Bericht door Touchwood » do 03 apr 2014, 07:56

zou de 2ehands prijs niet gewoon meegaan met die prijsverhoging van een nieuwe...?
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Upsilon
Vagling liefhebber

Bericht door Upsilon » do 03 apr 2014, 07:57

Touchwood schreef:zou de 2ehands prijs niet gewoon meegaan met die prijsverhoging van een nieuwe...?
je bedoelt dat dit gunstig is voor de eigenaar van een BPM-vrij model? daar heb ik aangedacht en dat hoop ik natuurlijk :P
Afbeelding

2017 Volkswagen Move up! + Executive Pakket Honey Yellow
2018 Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Sport (DSG) Atlantic Blue

Touchwood
Vagling liefhebber

Bericht door Touchwood » do 03 apr 2014, 08:48

Ja, dat bedoel ik. Ik denk, dat de mensen, die vorig jaar een Up kochten de eerste jaren weinig afschrijving hebben.
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Bonnsje
Forum newbie

Bericht door Bonnsje » do 03 apr 2014, 09:35

Bedankt voor het meedenken en andere opties bekijken!
Ik ben wel zo'n standvastig iemand die dan echt een Vw up! wil, die vond ik echt t mooist (heb wel de opties van de andere auto's bekeken hoor).
Wilde bv 2 deurs, vaste radio/cd in auto, navigatie en airco.
Maar laat ik gister in de Up gereden hebben waar ik tenslotte mijn verhaal over begon;)
Ik ben helemaal gek op dit autotje! Heb al eerder Upjes gereden en de up waar ik hiervoor een proefrit in heb gemaakt vond ik veel minder lekker rijden. Zal wel aan het afstellen liggen van bepaalde onderdelen ofzo. Dus deze week neem ik de beslissing... Jullie horen het nog!

Thijsvdvl
Donateur member
Contacteer:

Bericht door Thijsvdvl » do 03 apr 2014, 09:37

De mijne was 2013 modeljaar, High Up, met 9000 op de teller voor iets meer als 8000 euro.
Dus nog 1 jaar fabrieksgarantie, maar wel particulier gekocht. Vind die van jou wel erg duur!
Gr. Thijs

Vagtechniek - www.vagtechniek.nl

Plaats reactie