Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
-
Hawkeh
- Forum newbie
Bericht
door Hawkeh » vr 15 aug 2014, 15:26
Hallo Allemaal,
Via mijn werk heb ik een lease Up!, mede daarom heb ik mij aangemeld op dit forum.
Daarnaast is er ingebroken in mijn auto en de navigatie meegenomen. Dit is namelijk mogelijk omdat de navigatie los zit bij de up. Waarom zit die los?! De verzekering dekt het niet, dus kan ik de volle mep betalen. En dat is ongeveer even duur als 75% van de iPhone 5s. De arbeidskosten worden overigens wel vergoed :/
Oja en de zijruit is toen ook ingetikt, deze bevat een eigen risico van 135 euro, maar goed
Hallo allemaal!
-
Hawkeh
- Forum newbie
Bericht
door Hawkeh » vr 15 aug 2014, 15:31
Nog een vraagje:
Ik kan geen reactie plaatsen bij de marktplaatscategorie, kan iemand mij uitleggen waarom?
-
DonkUp
- Vagling liefhebber
Bericht
door DonkUp » vr 15 aug 2014, 16:16
Volgens mij kan dat als je 5 bijdragen hebt geleverd op het forum.
Balen dat er is ingebroken bij je, laat je je navigatie er altijd in zitten en was je niet verteld dat deze verwijderd kon worden? Een TomTom laat je toch ook niet op je ruit zitten, dan ben je er ook zeker van dat ze je raam intikken om hem mee te nemen.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
-
RobertJ
- Vagling liefhebber
Bericht
door RobertJ » za 16 aug 2014, 00:42
Welcom, wat een vervelende manier van binnenkomen! Positieve: het wordt alleen maar beter

-
Pop Up!
- Forum eindbaas
Bericht
door Pop Up! » za 23 aug 2014, 12:51
Welkom! En ja balen zeg, hopelijk wordt het allemaal snel opgelost! Sterkte!

High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |