Ferdi stelt zich voor - Mini-Mii

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Mini-Mii
Forum newbie

Ferdi stelt zich voor - Mini-Mii

Bericht door Mini-Mii » za 29 nov 2014, 16:28

Hallo mede forumleden, bij deze stel ik mij even voor.

Ik ben Ferdi, 35 jaar en nieuw hier.
Ik heb dit forum bekeken, en er staat veel nuttige info op, ook voor iemand zoals ik die jaren voor VW & Seat heeft gewerkt.

Ik heb een nieuwe Seat Mii besteld,
die word 01-12 geleverd.
Heb gekozen voor de sport dynamic,
met drive pakket en het Seat portable system.
1.0 60pk 5drs en diep zwart metallic.

Al met al een leuke auto zeker icm kleur, 15"-velgjes en het donkere glas in de achterportieren.

Ben van plan er nog even een middenarmsteun in te zetten, wat aanpassingen te laten doen in de computer zoals bocht-verlichting e.d. wat ik hier elders al tegen kwam en even kijken hoe de 60pk bevalt anders wil ik de vermogens update naar 75pk laten doen.
Seat Mii - sport dynamic - drive pakket - seat portable system - diep zwart metallic - 1.0 60pk - 5drs.
75pk vagtechniek update en OBD aanpassingen.
17" o.z. superturismo velgen.

Gert
Vagling liefhebber

Re: Ferdi stelt zich voor - Mini-Mii

Bericht door Gert » za 29 nov 2014, 19:13

Welkom. Veel plezier met je aanschaf en dat moet gaan lukken.
Mooie opties.

Ik heb ook een armsteun genomen maar dat is het enige waar ik spijt van heb. Heb zo een steun altijd al willen hebben en daarom nu eens genomen. Misschien dat hij me tegenvalt omdat ik hem altijd zo graag heb willen hebben.

Hij zit me in de weg bij het gewone dagelijkse verkeer want hij hindert bij schakelen, gordel los/vast maken.
Mogelijk is dat een kwestie van wennen maar ik heb hem nu gewoon in de rechtop stand.
Bij lange ritten kantel ik hem wel eens naar beneden maar dan heb ik er weinig (steun en plezier) aan.
Mogelijk omdat ik vrij klein ben (1.70) en de stoel vrij ver naar voren heb staan. Ook ben ik gewend mijn rechter hand op mijn knie/bovenbeen of op de handrem of op het stuur te leggen.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Mini-Mii
Forum newbie

Bericht door Mini-Mii » za 29 nov 2014, 20:21

Hoi Gert,

Ja ik denk dat ik er wel veel plezier aan zal hebben.
Gelukkig zijn die A-segmenters geen straf meer om lange stukken mee te rijden, zeker als je ziet wat er allemaal op zit, cruise-controle airco stoelverwarming, enz. gewoon heerlijke opties.

Ja een armsteun ben ik zo gewend, zit daar altijd met mijn arm op, dus die schroef ik er wel in
Seat Mii - sport dynamic - drive pakket - seat portable system - diep zwart metallic - 1.0 60pk - 5drs.

Gert
Vagling liefhebber

Bericht door Gert » za 29 nov 2014, 21:44

Hoor het al, jij zult inderdaad wel geen spijt krijgen van de armsteun. Het is trouwens een van de iets goedkopere opties.

Ja, de up wint bijna alle testen in het a-segment en je krijgt niet alleen veel auto voor je geld maar ook nog eens veel opties. Airco, cruise control, stoelverwarming.... tezonder heeft het leven geen zin meer ;)
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

RobertJ
Vagling liefhebber

Bericht door RobertJ » zo 30 nov 2014, 03:26

Hoi fred, welkom! Zoals gert al zegt, er is geen leven zonder de opties... ik hoop nog op een UPgrade met stuurverwarming, haha! Veel plezier met de auto en vergeet vooral de insidersinfo niet te delen!

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » ma 01 dec 2014, 21:08

Welkom! Veel plezier hier! :D
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Mini-Mii
Forum newbie

Bericht door Mini-Mii » ma 01 dec 2014, 21:14

Petrolhead Tom schreef:Welkom! Veel plezier hier! :D

Dankjewel, vandaag mijn Mii opgehaald, super tevreden over, zal later wat foto's posten.
ja dit is een mooi en nuttig forum

Menaz
Vagling liefhebber

Bericht door Menaz » di 02 dec 2014, 09:56

Welkom! Zo te lezen het tweelingzusje van de mijne. :)
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Plaats reactie