Hallo,
Bij deze mezelf even netjes voorstellen op het forum.
Ik ben Henny en ben 56 jaar en uit de omgeving van Amsterdam. Recentelijk heb ik een 1 jaar oude VW High up! BMT voor mijn vrouw gekocht.
Hiervoor hebben we onze 14 jaar oude oranje Twingo1 met 155.000Km ingeruild wat achteraf toch wel wat pijn gedaan heeft daar de Twingo echt een cool karretje is.
Ik ben van plan zelf het onderhoud aan de UP! te gaan doen, net zoals ik dat aan al mijn eerdere auto's gedaan heb en nog steeds aan mijn huidige auto en motorfiets doe. Mijn Motorfiets is een 42jaar oude BMW R60/5 welke ik al 37 jaar in mijn bezit heb en momenteel rij ik zelf een 2011 VW passat B7 1,4 BMT variant en raak al lekker los met het VCDS computer systeem. Mijn interesse zal dan ook hoofdzakelijk in de technische topics zijn en hoop daar veel nuttige informatie te vinden.
En misschien kan ik daar iets betekenen voor andere forum leden met technische vragen.
Grt Henny
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Welkom en veel plezier van jullie up. Die twingo vergeten gaat lukken.
Ook bij voorbaat bedankt voor je technische inbreng.
Ook bij voorbaat bedankt voor je technische inbreng.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Welkom! Veel geluk met de nieuwe auto en veel plezier op het forum!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ