hallo allemaal.

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
meulenmens
Forum newbie

hallo allemaal.

Bericht door meulenmens » do 01 jan 2015, 11:02

hallo,

we hebben vorige maand vvor mijn vrouwtje een move up gekocht iets meer dan een jaar oud en 7000 op de teller.
super autootje.

ben benieuwd of ik hier iets meer ervan kan leren. auto was namelijk een uitvoering zonder radio of voorbereiding hiervan. de auto zaak waar ik deze gekocht heeft zelf de kabels getrokken en een radio ingebouwd maar daarbij is waarschijnlijk wel een kabel of 2 stuk gegaan voor de verwarming boven de middenconsole en voor de voeten, want die doen het niet meer (blijkbaar door het trekken van de nieuwe kabels)

verder ben ik absoluut tevreden over de auto en mijn vrouw al helemaal.

mvg dave

pkfreak
Vagling liefhebber

Re: hallo allemaal.

Bericht door pkfreak » do 01 jan 2015, 11:40

Welkom en de beste wensen.
De eerste goede stap heb je gezet dit jaar door je hier aan te melden op het forum :D
Veel plezier van de auto!!
Gr. Michel

oppermii
Vagling liefhebber

Bericht door oppermii » do 01 jan 2015, 11:48

Lijkt me niet dat je dat hoeft te accepteren, een half werkend verwarmingssysteem?

Gert
Vagling liefhebber

Bericht door Gert » za 03 jan 2015, 11:27

Welkom. Ook al is de winter zacht ik zou toch navraag doen of er aan de verwarming niks te doen is. Gratis of voor weinig.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Bericht door TwitNour » za 03 jan 2015, 14:03

Allereerst welkom op het forum! Ik zou, net als hierboven ook gezegd is, toch even naar de verwarming laten kijken want eigenlijk hoef je hier niet mee akkoord te gaan. Als ze het hebben gesloopt, dan mogen ze het toch ook weer maken? Wel erg makkelijk gezegd van de auto verkoper. In ieder geval veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » zo 04 jan 2015, 10:50

Welkom!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Plaats reactie