hallo,
we hebben vorige maand vvor mijn vrouwtje een move up gekocht iets meer dan een jaar oud en 7000 op de teller.
super autootje.
ben benieuwd of ik hier iets meer ervan kan leren. auto was namelijk een uitvoering zonder radio of voorbereiding hiervan. de auto zaak waar ik deze gekocht heeft zelf de kabels getrokken en een radio ingebouwd maar daarbij is waarschijnlijk wel een kabel of 2 stuk gegaan voor de verwarming boven de middenconsole en voor de voeten, want die doen het niet meer (blijkbaar door het trekken van de nieuwe kabels)
verder ben ik absoluut tevreden over de auto en mijn vrouw al helemaal.
mvg dave
hallo allemaal.
Re: hallo allemaal.
Welkom en de beste wensen.
De eerste goede stap heb je gezet dit jaar door je hier aan te melden op het forum
Veel plezier van de auto!!
De eerste goede stap heb je gezet dit jaar door je hier aan te melden op het forum

Veel plezier van de auto!!
Gr. Michel
Lijkt me niet dat je dat hoeft te accepteren, een half werkend verwarmingssysteem?
Welkom. Ook al is de winter zacht ik zou toch navraag doen of er aan de verwarming niks te doen is. Gratis of voor weinig.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Allereerst welkom op het forum! Ik zou, net als hierboven ook gezegd is, toch even naar de verwarming laten kijken want eigenlijk hoef je hier niet mee akkoord te gaan. Als ze het hebben gesloopt, dan mogen ze het toch ook weer maken? Wel erg makkelijk gezegd van de auto verkoper. In ieder geval veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com