Hallo allemaal.
Ik ben Jaap, en mogelijk toekomstig up! rijder. Vorig jaar heb ik een up! aangeschaft voor m'n werkgever. Maar mogelijk dat wij er privé ook één gaan aanschaffen.
Met Volkswagen ben ik bekend; ik heb meerdere hobby Polo's; van die oude uit de jaren 70/80. Echter, mijn dagelijkse auto is een 6n2 uit 2000. Dat is een driedeurs, met met 2 kleine opgroeiende kinderen is dat niet altijd heel handig. Wellicht, als ik het financiele plaatje rond krijg, komt er een eco-up voor in de plaats. Ik zoek en speur daarvoor 't internet af: Een gloeinieuwe auto is mij eigenlijk te duur, maar tweedehands komen eco-up's slechts zelden voorbij.
maaaar,. ik heb er mogelijk één naar mijn gading gevonden! Mogelijk dat ie bekend is hier op 't forum, of dat iemand tips kan geven mbt de aankoop.
Groeten!
Mogelijk toekomstig eigenaar
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Mogelijk toekomstig eigenaar
Waarom per se een eco up? Een gewone is ook al erg zuinig en een stuk goedkoper in aanschaf.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Mogelijk toekomstig eigenaar
Uiteraard welkom hier en veel plezier!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com