Ben erg blij met m'n witte vw'tje. Voor de zomer wil ik hem nog iets verlagen, mooi setje zomervelgen, en misschien nog wel wat kleine aanpassingen!
Over mezelf; Mijn naam is Cor de Vries en kom uit Drachten. Nu alweer bijna een jaar afgestudeerd (werktuigbouwkunde), en momenteel druk aan het werk!
Ondertussen (jammer genoeg) is de up op een vroege ochtend door de ANWB naar de vw garage gesleept. Mijn up wou niet starten. Het bleek uiteindelijk dat men het display moest vervangen. De sleutel werd namelijk niet herkend door de elektronica, waardoor de up niet wou starten. Hele goede service van de vw garage dat ze het op konden lossen! Enkele dagen later reed ik weer eens bij licht (ik ga naar mijn werk en kom weer thuis wanneer het donker is) in mijn eigen up, op eens zag ik rondom de kilometerteller (display) kleine diepe krasjes. Ik kon het niet geloven, maar toch was het zo. Ze hebben de gehele display vervangen, alleen zijn ze onvoorzichtig geweest en zo beschadigingen gemaakt. Dat was balen, dus kon ik weer naar de garage. Meneer de verkoper vond dit niet kunnen, dus hebben ze aangeboden om het dashboard helemaal te vervangen. Dit zullen ze volgende week doen!
Al met al, ben ik toch blij met mijn upje (ondanks dat er zo snel al wat aan de hand was met de up). Hopelijk gaan er niet meer van deze dingen gebeuren!
Binnenkort plaats ik nog even fototje van mijn up!