Ruben stelt zich voor

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Ruben
Donateur member

Ruben stelt zich voor

Bericht door Ruben » zo 08 feb 2015, 09:27

Mijn naam is Ruben, 22 jaar, kom uit Zwolle. In het dagelijks leven ben ik monteur bij de VW Dealer. Na veel wikken en wegen en slapeloze nachten heb ik mijn Up! besteld :D Hij word week 9 gebouwd en de aflevering zal in week 11 zijn, dat word nog even in spanning zitten. :lol:

Hiervoor al een hoop vag auto's gehad, Het begon met een Audi 80, toen een Audi Coupe die ik nog steeds heb maar momenteel tot de zomer in de stalling staat, mijn hobbyauto. Daarna Audi Cabrio gehad maar deze vanwege gebreken weer na een jaar weggedaan wel veel van genoten. En rij momenteel nog een Seat Toledo V5 die op de Up! ingeruild word.

Zo gaat de Up! worden:
-High Up! 60PK 5 Deurs
-Blauw (De uni kleur)
-Maps & More
-Dynamic Triangle Pakket (Triangle Velgen, Ramen Getint 65%, Zwarte Hemel)
-Executive Pakket (Fender Soundsytem)
-Drive Pakket (BC, Cruise, PDC)
-Blauw dashboardpad

Zo moet hij gaan worden als het goed is:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Helaas ga ik de elfstedentocht niet halen :cry:
Laatst gewijzigd door Ruben op di 14 apr 2015, 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |

Vinniepilon
Donateur member

Re: Ruben stelt zich voor

Bericht door Vinniepilon » zo 08 feb 2015, 09:49

Mooie up! Wel een verschil met wat je nu hebt?

Misschien kan je een uppie lenen van de baas 28 febr om toch te komen;-)
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Ruben
Donateur member

Bericht door Ruben » zo 08 feb 2015, 15:59

Dankjewel, inderdaad compleet andere auto, ik heb nooit minder dan 5 cilinders onder de motorkap gehad, dus dat word even wennen maar aan de pomp zal het alleen maar leuker worden. Voor de hobby heb ik nog de 6 cilinder Audi Coupe.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |

Vinniepilon
Donateur member

Bericht door Vinniepilon » zo 08 feb 2015, 18:59

Heb je misschien wat meer info over de Audi? En foto's :-)
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Jos Bosch
Vagling liefhebber

Bericht door Jos Bosch » zo 08 feb 2015, 21:28

Ruben,

Super mooi word jouw UP!En zeker die kleur staat hem zo goed.
Sterkte met wachten en veel plezier met je UP!.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gert
Vagling liefhebber

Bericht door Gert » zo 08 feb 2015, 22:27

Welkom. Ik begrijp alleen het "na veel wikken en wegen en slapeloze nachten" niet helemaal.
Nou ja tenzij het is omdat het bij een nieuw nieuwe auto wel om een smakje geld gaat.
Daar staan twee dingen tegenover:
1) Een nieuw nieuwe auto moet je minstens een keer meemaken en is erg leuk. Bekleding waar jij als eerste een scheet inlaat. De km stand van 0 naar 10, van 10 naar 100 en van 100 naar 1000 zien gaan. Een all risk verzekering afsluiten ;) en zo kan ik nog wel even doorgaan.
2) De up is een als brommobiel vermomde limousine.
Kortom: het zit goed.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Jos Bosch
Vagling liefhebber

Bericht door Jos Bosch » ma 09 feb 2015, 16:56

Gert schreef:Welkom. Ik begrijp alleen het "na veel wikken en wegen en slapeloze nachten" niet helemaal.
Nou ja tenzij het is omdat het bij een nieuw nieuwe auto wel om een smakje geld gaat.
Daar staan twee dingen tegenover:
1) Een nieuw nieuwe auto moet je minstens een keer meemaken en is erg leuk. Bekleding waar jij als eerste een scheet inlaat. De km stand van 0 naar 10, van 10 naar 100 en van 100 naar 1000 zien gaan. Een all risk verzekering afsluiten ;) en zo kan ik nog wel even doorgaan.
2) De up is een als brommobiel vermomde limousine.
Kortom: het zit goed.

:clap: :clap: :clap:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Ruben
Donateur member

Bericht door Ruben » ma 09 feb 2015, 19:03

Bedankt voor de reacties, zal straks even mijn Audi Coupe showen op het ''Je andere auto'' forum.

Wat betreft het wikken en wegen en de slapeloze nachten was meer in positieve vorm. Omdat ik dagelijks leven VW monteur ben ken ik het product, in het begin wat kwaaltjes maar VW heeft veel verbeterd (2 raamknopjes bestuurdersportier, Normale achteruitversnelling enz). Ook was ik nooit fan van het interieur door de witte hemel icm carrosseriekleur op de deuren en zwart dashboard (met eventueel een kleur) en zwarte deurpanelen waardoor het interieur nooit lekker bij elkaar past. Maar omdat tegenwoordig een zwarte hemel in het dynamic pakket zit is dit opgelost en heb je mooie combo in het interieur. Maar hoe leuk is het dat je auto helemaal naar eigen smaak kan uitkiezen (Voor mij de eerste keer :D ) Het word dus nog even wachten tot week 11, maar heb er zin in!

Vinniepilon
Donateur member

Bericht door Vinniepilon » ma 09 feb 2015, 19:05

Voordat je het weet is het week 11!!!:-)
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » ma 09 feb 2015, 21:58

Leuk! Welkom! Mooie configuratie! :D
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

JoVe
Donateur member

Bericht door JoVe » di 10 feb 2015, 17:18

Ga je geen spijt van krijgen.
Volgens mij is mijn hemel grijs.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Bericht door TwitNour » wo 11 feb 2015, 12:22

Ziet er goed uit! Welkom.

Ruben
Donateur member

Bericht door Ruben » za 14 feb 2015, 22:11

Bedankt voor de reacties zal morgen even foto's van m'n coupe online zetten, moest nog even zoeken. Foto's van m'n up zal nog even wachten worden tot week 11 :D Kan niet meer wachten :P

MauriceR.
Vagling liefhebber

Bericht door MauriceR. » za 14 feb 2015, 22:13

Leuk! Maarre... zwarte wielcenters maken de auto net even mooier (vind ik)

Maurice
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Ruben
Donateur member

Bericht door Ruben » do 26 feb 2015, 18:58

Nou vandaag slecht nieuws gekregen. Door een fout in de fabriek is de auto gebouwd zonder maps & more voorbereiding. Het zou bij een hele serie voor de nederlandse markt zijn gebeurd. Kon kiezen om hem te nemen en een deel van het geld terug krijgen en gratis een tomtom te krijgen, maar dit niet gedaan omdat ik zeker weet dat ik spijt ga krijgen. Heb toch er voor gekozen om de auto weer opnieuw te bestellen omdat het gewoon de uitvoering zoals ik hem wil, dat is wel even flink balen weer 10 weken wachten zal dan week 19 worden pfff :cry:

Vinniepilon
Donateur member

Bericht door Vinniepilon » do 26 feb 2015, 19:39

Dat is balen!!! :( Misschien toch nog Panoramadak dan? Met wat korting voor de ellende ;)
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

arnout84
Forum eindbaas

Bericht door arnout84 » do 26 feb 2015, 19:51

Ruben schreef:Nou vandaag slecht nieuws gekregen. Door een fout in de fabriek is de auto gebouwd zonder maps & more voorbereiding. Het zou bij een hele serie voor de nederlandse markt zijn gebeurd. Kon kiezen om hem te nemen en een deel van het geld terug krijgen en gratis een tomtom te krijgen, maar dit niet gedaan omdat ik zeker weet dat ik spijt ga krijgen. Heb toch er voor gekozen om de auto weer opnieuw te bestellen omdat het gewoon de uitvoering zoals ik hem wil, dat is wel even flink balen weer 10 weken wachten zal dan week 19 worden pfff :cry:
Of je bouwt achteraf de voorbereiding er zelf in. De dealer zou dit ook moeten kunnen want het het stelt echt niks voor...

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » do 26 feb 2015, 19:54

Ruben schreef:Nou vandaag slecht nieuws gekregen. Door een fout in de fabriek is de auto gebouwd zonder maps & more voorbereiding. Het zou bij een hele serie voor de nederlandse markt zijn gebeurd. Kon kiezen om hem te nemen en een deel van het geld terug krijgen en gratis een tomtom te krijgen, maar dit niet gedaan omdat ik zeker weet dat ik spijt ga krijgen. Heb toch er voor gekozen om de auto weer opnieuw te bestellen omdat het gewoon de uitvoering zoals ik hem wil, dat is wel even flink balen weer 10 weken wachten zal dan week 19 worden pfff :cry:
Dat is zuur zeg!
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Gert
Vagling liefhebber

Bericht door Gert » do 26 feb 2015, 20:31

Sneu!
Hoe je het oplost (nieuwe up bestellen of alsnog voorbereiding inbouwen), je hebt wel gelijk dat je maps en more perse wilt hebben. Ondanks dat ik het haat dat ik hem niet in de auto kan laten is het een erg leuk ding voor het geld. Ik had een tomtom in mijn vorige auto en ik moest wel even wennen aan de navigatie van VW. Maar die is toch echt niet slechter dan die van tomtom.
Bovendien krijg je de mogelijkheid voor een 32 G SD kaartje met muziek en de carkit er gratis bij. En nog wat features en alles werkt ook nog eens perfect samen!
Verder ben ik het helemaal eens met de suggestie van een panoramadak voor een prikkie als smartegeld. Dat panoramadak is de leukste optie van de up. Direct daarna kom de maps en more.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Ruben
Donateur member

Bericht door Ruben » do 26 feb 2015, 22:00

Morgen maar is kijken of ik nog wat kan regelen, heb al flinke mazzel gehad vooraf(oorspronkelijk zou ik alleen voor high up met drive pakket en Maps & More gaan) Weet nu wel zeker dat ik het nieuwe type kenteken krijg :lol:

Plaats reactie