Even voorstellen: geen Up! maar wel familie
Even voorstellen: geen Up! maar wel familie
Beste allemaal,
Ik ben Roy, 24, kom uit Apeldoorn en ben Adviseur Verkeersmaatregelen van beroep.
Zoals de titel misschien verraad heb ik geen VW Up! maar wel een "broertje".
Sinds enige tijd rij ik in een rode Skoda Citigo met de meeste wenselijke opties aanwezig. CC, Move&Fun navi. airco, LM velgen. Toch blijft er nog wat te wensen over en omdat zeer overeenkomstige auto's zijn hoop ik met de aanwezige kennis op dit forum een stukje verder te komen. Ik zal waarschijnlijk meer lezen als schrijven, maar vind het wel zo netjes om me even voor te stellen. En misschien heb ik toch nog een keer iets nuttigs toe te voegen, wie weet.
En als afsluiter en kleine foto van de auto!
Ik ben Roy, 24, kom uit Apeldoorn en ben Adviseur Verkeersmaatregelen van beroep.
Zoals de titel misschien verraad heb ik geen VW Up! maar wel een "broertje".
Sinds enige tijd rij ik in een rode Skoda Citigo met de meeste wenselijke opties aanwezig. CC, Move&Fun navi. airco, LM velgen. Toch blijft er nog wat te wensen over en omdat zeer overeenkomstige auto's zijn hoop ik met de aanwezige kennis op dit forum een stukje verder te komen. Ik zal waarschijnlijk meer lezen als schrijven, maar vind het wel zo netjes om me even voor te stellen. En misschien heb ik toch nog een keer iets nuttigs toe te voegen, wie weet.
En als afsluiter en kleine foto van de auto!
Skoda Citigo Arctic Air 5d Tornado Red
14" Apus LM velgen, mistlampen voor, kleinlederpakket, airco, cruise control, Move & Fun, Radio "Funky" incl. speakers, Elec. spiegels
14" Apus LM velgen, mistlampen voor, kleinlederpakket, airco, cruise control, Move & Fun, Radio "Funky" incl. speakers, Elec. spiegels
Re: Even voorstellen: geen Up! maar wel familie
Welkom !
Black UP 60 -> 75pk / xenon retrofit / 17'' /
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
Hoi Roy,
Welkom met je mooie rooie Vagling! Volgens mij heb je een heel verstandige verkeersmaatregel genomen! Als al je adviezen net zo zijn, mag je baas blij met je zijn! Maakt inderdaad weinig verschil of je een up!, Mii of Citigo rijdt. De uitvoeringen en opties kunnen onderling wat verschillen, maar wat informatie betreft zul je hier volop aan je trekken kunnen komen. Veel plezier met je Citigo!
Welkom met je mooie rooie Vagling! Volgens mij heb je een heel verstandige verkeersmaatregel genomen! Als al je adviezen net zo zijn, mag je baas blij met je zijn! Maakt inderdaad weinig verschil of je een up!, Mii of Citigo rijdt. De uitvoeringen en opties kunnen onderling wat verschillen, maar wat informatie betreft zul je hier volop aan je trekken kunnen komen. Veel plezier met je Citigo!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Vinniepilon
- Donateur member
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Altiijd goed een extra rode VAGling op de Veluwe! Welkom!
M.
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Allemaal bedankt voor dit warme welkom
Skoda Citigo Arctic Air 5d Tornado Red