Even voorstellen: geen Up! maar wel familie
Even voorstellen: geen Up! maar wel familie
Beste allemaal,
Ik ben Roy, 24, kom uit Apeldoorn en ben Adviseur Verkeersmaatregelen van beroep.
Zoals de titel misschien verraad heb ik geen VW Up! maar wel een "broertje".
Sinds enige tijd rij ik in een rode Skoda Citigo met de meeste wenselijke opties aanwezig. CC, Move&Fun navi. airco, LM velgen. Toch blijft er nog wat te wensen over en omdat zeer overeenkomstige auto's zijn hoop ik met de aanwezige kennis op dit forum een stukje verder te komen. Ik zal waarschijnlijk meer lezen als schrijven, maar vind het wel zo netjes om me even voor te stellen. En misschien heb ik toch nog een keer iets nuttigs toe te voegen, wie weet.
En als afsluiter en kleine foto van de auto!
Ik ben Roy, 24, kom uit Apeldoorn en ben Adviseur Verkeersmaatregelen van beroep.
Zoals de titel misschien verraad heb ik geen VW Up! maar wel een "broertje".
Sinds enige tijd rij ik in een rode Skoda Citigo met de meeste wenselijke opties aanwezig. CC, Move&Fun navi. airco, LM velgen. Toch blijft er nog wat te wensen over en omdat zeer overeenkomstige auto's zijn hoop ik met de aanwezige kennis op dit forum een stukje verder te komen. Ik zal waarschijnlijk meer lezen als schrijven, maar vind het wel zo netjes om me even voor te stellen. En misschien heb ik toch nog een keer iets nuttigs toe te voegen, wie weet.
En als afsluiter en kleine foto van de auto!
Skoda Citigo Arctic Air 5d Tornado Red
14" Apus LM velgen, mistlampen voor, kleinlederpakket, airco, cruise control, Move & Fun, Radio "Funky" incl. speakers, Elec. spiegels
14" Apus LM velgen, mistlampen voor, kleinlederpakket, airco, cruise control, Move & Fun, Radio "Funky" incl. speakers, Elec. spiegels
Re: Even voorstellen: geen Up! maar wel familie
Welkom !
Black UP 60 -> 75pk / xenon retrofit / 17'' /
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!