HansieGlansie stelt zich voor

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
HansieGlansie
Forum newbie

HansieGlansie stelt zich voor

Bericht door HansieGlansie » zo 25 okt 2015, 16:12

Goedemiddag allen,

Vandaag heb ik mij aangemeld op het forum, dus laat ik mij maar gelijk voorstellen.
Ik ben Hans uit Barneveld, 27 jaar en sinds Augustus dit jaar in het bezit van een VW High Up! 8-)

Hiervoor had ik een VW Golf MK5 GTI, waar ik echt enorm veel plezier mee gehad heb. Helaas na wat tegenslagen met de GTI, besloten deze weg te doen en op te zoek te gaan naar een zuinigere auto. Dit is dus de High Up! (75pk) uit 2013 geworden. Heel iets anders, maar tot nu toe nog geen spijt van. De Up! rijdt super en natuurlijk veel voordeliger in kosten dan de GTI.

Hier een plaatje van mijn Up!
Afbeelding

De Up! is o.a. voorzien van de volgende opties:
- Pano schuifdak
- Navigatie
- Cruisecontrol
- Parkeersensoren
- Leren bekleding
- Stoelverwarming

Ook wat kleine aanpassingen gedaan, zoals het plaatsen van een armsteun en met Vagcom wat instellingen gewijzigd (anti-carjacking, pano dak op afstandsbediening en nog wat dingetjes). En omdat ik in mijn vrije tijd auto's polijst en poets, de auto ook gelijk van een goede poetsbeurt en waxlaag voorzien. Hier in de regio sta ik door het poetsen ook wel bekend als HansieGlansie, daar komt de nickname dus vandaan (tevens ook te volgen op Facebook) ;) ... Verder ben ik aan het oriënteren voor verlagingsveren en heel misschien ooit een ander setje wielen.

Nou, dat was het even allemaal kort samengevat.
Ik hoop het hier leuk en gezellig te hebben. Forums zijn toch altijd handig voor tips en technische info, en wie weet ook meetings. Dus wie weet tot dat... :thumbup:

Autheo
Donateur member

Re: HansieGlansie stelt zich voor

Bericht door Autheo » zo 25 okt 2015, 17:53

:text-welcomewave:

TwitNour
Donateur member
Contacteer:

Bericht door TwitNour » zo 25 okt 2015, 19:36

Welkom!

enie-up
Vagling liefhebber

Bericht door enie-up » zo 25 okt 2015, 21:40

Broer van :roll:

Oteeling
Vagling liefhebber

Bericht door Oteeling » ma 26 okt 2015, 21:32

Kijk nog een uit de buurt! Mijn ouders komen uit Otterlo en mijn vader werk in Barneveld dus ben er nog wel eens in de buurt te spotten. Wat betreft je nickname.. kan de mijne wel weer een beurtje gebruiken in het voorjaar :D

Een hele mooie UP en heel veel plezier er mee !!

Ik zou als ik jou was kiezen voor een schroefset ipv van veren.. pas je namelijk ook de dempers aan waardoor je ook de wegligging verbeterd en niet alleen de hoogte.. :)

Velgen.. er staat zat moois te koop... mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar 16/17 inch in combinatie met een mooie verlaging
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"

VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -

HansieGlansie
Forum newbie

Bericht door HansieGlansie » ma 26 okt 2015, 21:55

Bedankt allen...

@Oteeling... Leuk, misschien kom ik je dan nog eens tegen. Zag al foto's voorbij komen dat je met een groepje in Barneveld bovenop het transferium stond.

Ja schroefset werkt altijd wel mooi, hiervoor ook wat projectjes gehad waaronder een lekker lage Jetta die ik samen met mijn broer had :D

Afbeelding

Afbeelding

Ben bij de Up! niet van plan hele gekke dingen te doen, daarom leken veren mij wel een subtiele aanpassing.

Zag hier ook al meerdere berichten over ledverlichting of retrofit, daar zit ik me nu ook beetje in te verdiepen... Ziet er bij een aantal hier ook erg goed uit!!

Mocht je een keer interesse hebben in een poetsbeurt, stuur me gerust een berichtje... :thumbup:

Oteeling
Vagling liefhebber

Bericht door Oteeling » ma 26 okt 2015, 22:20

HansieGlansie schreef:Bedankt allen...

@Oteeling... Leuk, misschien kom ik je dan nog eens tegen. Zag al foto's voorbij komen dat je met een groepje in Barneveld bovenop het transferium stond.

Ja schroefset werkt altijd wel mooi, hiervoor ook wat projectjes gehad waaronder een lekker lage Jetta die ik samen met mijn broer had :D

Afbeelding

Afbeelding

Ben bij de Up! niet van plan hele gekke dingen te doen, daarom leken veren mij wel een subtiele aanpassing.

Zag hier ook al meerdere berichten over ledverlichting of retrofit, daar zit ik me nu ook beetje in te verdiepen... Ziet er bij een aantal hier ook erg goed uit!!

Mocht je een keer interesse hebben in een poetsbeurt, stuur me gerust een berichtje... :thumbup:
Klopt, waren daar tijdje terug geweest, leuke locatie en de foto's zijn super geworden!

Ik heb er een set retrofit in zitten, bevalt prima !

Mocht die er in het voorjaar aan toe zijn hoor je van me
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"

VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » ma 26 okt 2015, 22:35

Welkom! Veel plezier op het forum!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie