Onze UP is ook wit
-
- Forum newbie
Onze UP is ook wit
Hallo, mijn vrouw (en ik) hebben vorige week onze Move UP gekocht en kunnen deze komende week ophalen. Mooi wagentje. Weet iemand of city emergency brake standaard is op de Move UP?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Onze UP is ook wit
Welkom hier! Dat kun je zo zien als je de auto ophaalt. Als je voor de auto staat en je kijkt naar de binnenspiegel dan zie je een soort camera. Dat is het City Emergency Braking.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Re: Onze UP is ook wit
Welkom. Volgens de VW site heeft de moveup CEB. Of dat ook voor eerdere jaren gold weet ik niet maar ik denk het wel.
Overigens: als je het niet hebt mis je niks. Het is een superleuk idee om het te hebben maar volgens mij je heb je er niks aan. Het werkt tussen 10 en 40 km/uur en als je - zonder CEB - bij die snelheid ergens tegenaan kachelt zit je zo te suffen dat je beter kunt stoppen met autorijden.
Overigens: als je het niet hebt mis je niks. Het is een superleuk idee om het te hebben maar volgens mij je heb je er niks aan. Het werkt tussen 10 en 40 km/uur en als je - zonder CEB - bij die snelheid ergens tegenaan kachelt zit je zo te suffen dat je beter kunt stoppen met autorijden.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)