ff voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Up2Go
Donateur member

ff voorstellen

Bericht door Up2Go » vr 01 apr 2016, 10:39

Hallo,

Ik ben Peter en kom uit het noorden des lands.
Tot voor kort een Smart ForTwo 451 Cabrio gehad, maar omdat onze dochter druk bezig is met haar rijbewijs is een schakelauto toch beter om het schakelen onder de knie te krijgen.
Dus ben ik op zoek gegaan naar vervanger. Dat was toch lastiger dan ik dacht. Omdat de Smart toch wel van enige luxe was voorzien wil je dat eigenlijk ook wel weer in de volgende. Ja cabrio wordt lastig natuurlijk maar daar kom ik wel weer overheen :D. Eerst gekeken naar de eerste 3 in 1 auto's (C1, 107, Aygo) een testrit in gemaakt en dat was voor mij al snel duidelijk dit wordt 'm niet. Toen een maar naar de andere hier wel bekend natuurlijk :angelic-sunshine: en het is een witte High Up! 4 deurs geworden. Gister de auto opgehaald en de eerste 250 km meegereden en ik moet zeggen dat ging lekker het enige wat ik nu al wel mis is de cruise control. Maar ik heb hier al op het forum gelezen dat dit achteraf ook nog in te bouwen is. Foto's moet ik nog even maken, maar dat kan dit weekend, want het wordt mooi weer.

Ik hoop via dit forum op nog veel meer leuke ideeën te worden gebracht om zo de auto toch een beetje eigen te maken.
Eenvoud, is beter dan 2 fout!

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: ff voorstellen

Bericht door Tom Westendorp » vr 01 apr 2016, 10:51

Welkom! Veel geluk met de nieuwe aanwinst.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

jaappie
Forum eindbaas

Bericht door jaappie » vr 01 apr 2016, 13:05

Welkom!

Het achteraf inbouwen is idd mogelijk, ik wil nu niet meer zonder :mrgreen:

avreenen
Donateur member

Bericht door avreenen » vr 01 apr 2016, 20:14

Welkom

Martijn