Nieuwe UP rijder
Nieuwe UP rijder
Goeiemorgen,
Mijn naam is Mark en kom uit het westen van het land.
Sinds twee dagen in het bezit van een witte UP uit dec 2013 met 34000 op de klok.
Na een paar jaar in een Astra J Sports Tourer diesel te hebben gereden heeft deze wegens gebrek aan kilometers het veld moeten ruimen.
Ik heb in december een bmw 325 uit 2006 uit Duitsland geimporteerd als familie en vakantie auto en afgelopen weekend de knoop doorgehakt dat er een UP moest komen voor dagelijks gebruik (kinderen naar school en woon werk verkeer van mijn vriendin).
Het is een Move Up geworden met navigatie en ik moet zeggen, wat een leuk auto'tje.
Ik hoop hier op het forum wat ervaringen en technische kennis te vinden en delen!
Mijn naam is Mark en kom uit het westen van het land.
Sinds twee dagen in het bezit van een witte UP uit dec 2013 met 34000 op de klok.
Na een paar jaar in een Astra J Sports Tourer diesel te hebben gereden heeft deze wegens gebrek aan kilometers het veld moeten ruimen.
Ik heb in december een bmw 325 uit 2006 uit Duitsland geimporteerd als familie en vakantie auto en afgelopen weekend de knoop doorgehakt dat er een UP moest komen voor dagelijks gebruik (kinderen naar school en woon werk verkeer van mijn vriendin).
Het is een Move Up geworden met navigatie en ik moet zeggen, wat een leuk auto'tje.
Ik hoop hier op het forum wat ervaringen en technische kennis te vinden en delen!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Nieuwe UP rijder
Welkom en veel veilige kilometers met de nieuwe aanwinst!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Als die van jou jou net zo bevalt als mij die van mij wordt je een Happy Camper.
welkom!
Welkom!
Welkom hier
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option