Even voorstellen...

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Upper Up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 21:29
Locatie: Reuver

Even voorstellen...

Bericht door Upper Up! » ma 11 jun 2012, 20:41

Hoi,

Graag wil ik mij ook even voorstellen.

Alles echte VW Audi fan rijden we al jaren auto 's van dit merk. Via een Golf III 2.0 , Golf IV 1.6, Passat variant 130 PK TDI
Nu een A4 avant 2.5 TDI. Met name de laatste is een echte auto om te rijden. Echter in deze tijden van crisis en steeds hoger wordende kosten voor motorrijtuigenbelasting is het diesel rijden economisch onverantwoord geworden bij 22.000 km per jaar. Daarbij heeft de Audi ruim 230.000 km gereden, en is bijna aan een nieuwe distr. riem toe. Een extra stimulans om eens te gaan kijken hoe we veel goedkoper kunnen auto rijden.

Omdat we beide lang zijn dachten we dat de klasse kleine auto's aan ons niet besteed was. Echter na een showroom bezoek
Waren we verbaasd over de binnenruimte. We hebben nog wat vergeleken (Panda en Suzuki splash) echter na het lezen van de div. Testen en reviews kwamen we tot de conclusie dat de Up toch de beste keuze zou zijn.
In combinatie met onze tweede auto, een golf IV 2.0 kan dit prima. Op deze manier kunnen we indien we met de kids eruit gaan en veel bagage hebben hiervan gebruik maken. 90 procent van de tijd rijden we alleen in de auto vanwege woon werk verkeer.

Tijd voor en proefrit. Deze heeft ons helemaal overtuigd. Wat een ruimte in zo'n kleine auto. Het geluid en rijcomfort is prima! Alleen missen we motorvermogen :) echter met de besparing in het achterhoofd is hier makkelijk overheen te stappen.
Uiteindelijk offerte laten maken bij 2 dealers in het zuiden des lands. Prijsverschil was ruim 1000,00 veroorzaakt door de inruil. Bij de dealer met het beste bod de deal gedaan.

Wat hebben we nu gekocht eigenlijk gekocht?
Nou, we wilde eigenlijk een move up , vanwege het prijsniveau ,echter door toevoegen maps and more (executieve pakket) en lichtmetalen velgen was het verschil erg klein t.o.v. Een high up.
Aldus .... high up, 5 Drs, bluemotion, exec. Pakket, driver pakket en classic wielen.
Vorige week is ie besteld. En nu maar wachten. Verwachting is eind aug. Hopelijk gaat het wat sneller

Ben zelf nog na aan het denken over blindering van de achterruiten of sunny boys voor de kids.
Iemand ervaring hiermee?

Vriendelijke groet,
Upper up

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door Tom Westendorp » ma 11 jun 2012, 20:55

Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Even voorstellen...

Bericht door Up-Jury » ma 11 jun 2012, 21:00

Welkom!,
Goede keuz dat je voor een high-up ben gegaan. Persoonlijk vind ik de blindering fabriek af het mooist, sunnyboys zonneschermen staan wel leuk maar voor de kids betekend dat ze niets op het raam kunnen plakken :)
Veel plezier met lezen hier op het forum.

Gebruikersavatar
Marcel Up!
Forum newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 21:33

Re: Even voorstellen...

Bericht door Marcel Up! » ma 11 jun 2012, 21:09

Welkom!

Leuk verhaal en herkenbaar!
Ik heb dit weekend mijn eerste kilometers gereden in onze nieuwe Up!
Hoewel ik ook wel wat gewend ben m.b.t. motorvermogen voelde ik mezelf toch King of the Road...
Heerlijk op de cruise control, Ipod aan en de verbruiksmeter op extra low.

Zo te lezen heb je een prachtige Up! besteld.
Groet Marcel.
Move up! | BMT 60pk | Candy White | Executive | Drive | Classic 16" | Afleverdatum 8 juni 2012 |
Mijn Up!

Gebruikersavatar
bleuharry
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 08:23
Locatie: haarlem

Re: Even voorstellen...

Bericht door bleuharry » ma 11 jun 2012, 21:40

ja hoor dat hebben jullie goed gedaan ,ik rij nu een maand met de up en zou niet meer anders willen. veel plezier met de up

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen...

Bericht door Tess » ma 11 jun 2012, 21:42

Marcel Up! schreef:Welkom!

Leuk verhaal en herkenbaar!
Ik heb dit weekend mijn eerste kilometers gereden in onze nieuwe Up!
Hoewel ik ook wel wat gewend ben m.b.t. motorvermogen voelde ik mezelf toch King of the Road...
Heerlijk op de cruise control, Ipod aan en de verbruiksmeter op extra low.

Zo te lezen heb je een prachtige Up! besteld.
Groet Marcel.
Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over je move UP! Ik hoop ook binnen 2 weken :D :D :D in mijn move Up te mogen rijden!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Even voorstellen...

Bericht door Tess » ma 11 jun 2012, 21:44

Welkom! En nu maar beginnen met wachten!!!!! (zucht) Uiteindelijk gaat het nog best snel hoor en wordt je lange wachten vast beloond! (vooral als je hier het forum zo leest, en we helpen je allemaal hoor bij het wachten!)
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Upper Up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 21:29
Locatie: Reuver

Re: Even voorstellen...

Bericht door Upper Up! » do 09 aug 2012, 21:58

Deze week zou onze up arriveren bij de dealer. Dus dinsdag maar eens gaan kijken, en jawel hij was binnengekomen!
Als je moet wachten rot de dealer belt........... Schijnbaar zijn ze bang dat je meteen wil rijden.
We hebben woe 15 aug als afl datum gepland dus nog ff wachten. Nu nog even van de Audi afscheid nemen.......
Ben erg benieuwd hoe de up gaat bevallen!
Foto's heb ik helaas niet. Die zal ik na de afl maken ...

Gr.
Upper up

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: Even voorstellen...

Bericht door jUPiter » vr 10 aug 2012, 12:40

Veel succes met de laatste (wacht) lootjes ;)
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Plaats reactie