Hans oet Twent
Geplaatst: zo 11 dec 2022, 14:48
FF Veurstelln,
Gisteren een Up! aangeschaft. YES! En gisteren ook dit forum ontdekt nog niet veel gelezen. ga het wel ontdekken of het me wat gaat brengen.
Na een 107 een 108 en een Clio nu gedownsized naar een Move Up!. Eentje die in de Private Lease heeft gelopen. De ervaring met de 107 & 108 waren top. Die Toyota torretjes gaan echt goed. De jeugd heeft de 108 mee gehad naar Italië en daar kwam de auto tekort qua vermogen. Airco werd niet koud meer en dat soort dingen. De Clio is geen vergelijk met de Up en 108 dat is een totaal andere wagen. Maar waarvoor hij nu ingezet wordt eigenlijk te groot. Vandaar terug naar een 'stads auto'.
Ik wil hier even meelezen om wellicht wat leuke en efficiënte dingen / zaken te ontdekken. Iets met een kleine vermogensaanpassing zodat de gasrespons wat vlotter zou kunnen worden. (Snelheid is niet van belang) Vermoedelijk zal de Airco vd Up bij echt warm weer het interieur ook niet echt koud gaan krijgen. Geen idee of een evt. vermogens aanpassing het dan wel voor elkaar krijgt. Het is een Atmosferische motor die de basis vormt voor meerdere vermogens. Gevoelsmatig kan er software matig wel wat maar zal niet spectaculair zijn. En dan is het nog de vraag of je dat echt gaat merken. Enniehow als hij fraaier/vlotter/smeuïger aan het gas hangt geeft dat al meer genoegen. en is me die investering wel waard. De 'Audio' mag qua sound ook wel een aanpassing krijgen. Wellicht doet een andere speaker + tweeter al heel veel. We gaan het ontdekken.
Verder rij ik Volvo, en heb ik een Engelse Classic Rally Car.
Niet raden waar ik vandaan kom!
Gisteren een Up! aangeschaft. YES! En gisteren ook dit forum ontdekt nog niet veel gelezen. ga het wel ontdekken of het me wat gaat brengen.
Na een 107 een 108 en een Clio nu gedownsized naar een Move Up!. Eentje die in de Private Lease heeft gelopen. De ervaring met de 107 & 108 waren top. Die Toyota torretjes gaan echt goed. De jeugd heeft de 108 mee gehad naar Italië en daar kwam de auto tekort qua vermogen. Airco werd niet koud meer en dat soort dingen. De Clio is geen vergelijk met de Up en 108 dat is een totaal andere wagen. Maar waarvoor hij nu ingezet wordt eigenlijk te groot. Vandaar terug naar een 'stads auto'.
Ik wil hier even meelezen om wellicht wat leuke en efficiënte dingen / zaken te ontdekken. Iets met een kleine vermogensaanpassing zodat de gasrespons wat vlotter zou kunnen worden. (Snelheid is niet van belang) Vermoedelijk zal de Airco vd Up bij echt warm weer het interieur ook niet echt koud gaan krijgen. Geen idee of een evt. vermogens aanpassing het dan wel voor elkaar krijgt. Het is een Atmosferische motor die de basis vormt voor meerdere vermogens. Gevoelsmatig kan er software matig wel wat maar zal niet spectaculair zijn. En dan is het nog de vraag of je dat echt gaat merken. Enniehow als hij fraaier/vlotter/smeuïger aan het gas hangt geeft dat al meer genoegen. en is me die investering wel waard. De 'Audio' mag qua sound ook wel een aanpassing krijgen. Wellicht doet een andere speaker + tweeter al heel veel. We gaan het ontdekken.
Verder rij ik Volvo, en heb ik een Engelse Classic Rally Car.
Niet raden waar ik vandaan kom!