Mii staat in bestelling
- P@trick & Mii(rella)
- Vagling liefhebber
Mii staat in bestelling
3 weken gelden met mijn vrouwtje langs de Seat dealer gereden om de Mii te laten zien. Was gewoon alleen om hem even te laten zien tijdens het langs rijden. oh ja die is leuk, stop anders even, dan kijken we binnen even. Even plaats genomen achter het stuur, ja zit lekker, ook wel plaats genoeg. Pak even de kinderwagen uit onze auto dan kijk ik meteen even of hij in de kofferbak van de Mii past. oh de prijs is ook wel leuk v.a. €7600.... oh dat navigatie stysteem werkt leuk..... boekjes meegenomen en een week later zou er een 5deurs in de showroom staan. Die week maar eens de boekjes bestudeerd en gekeken welke uitvoering we wilde hebben. Kom toch steeds op de style chic uit met wat opties. Nou laten we eerst maar eens afwachten of de 5 deurs om de kinderzitjes heen past en de kinder, en wat we voor de Golf V terug krijgen.
Week later terug gegaan en een proefit gemaakt. Niks op aan te merken, ff flink mee gebeuld en is niet van de weg tekrijgen. Terug naar de dealer waar ze onze Golf taxeerde, uhm welke opties wilt u op de Mii style chic, uhm drive pakket, donkere ramen, airco, stoelverwarming en Seat portable system. komt de €7600 auto toch nog op een aanzienelijk hoger bedrag uit
en dan is de vraag wat wil je voor de golf terug hebben, nou dat maakt me niet uit wat je terug geeft, het gaat er om wat ik bij moet betalen. uhm ik geef je €6000 voor je Golf V.
oh meneer de verkoper heb je even in de gaten dat er 18inch velgen onder liggen, eibach verlaagd, alle ramen getint, airco, 5deurs en pas 80.000km op de teller staat. En de auto er altijd schoon uitziet en zo de showroom in kan gaan. ja maar voor mij is het maar een golf aldus de verkoper. Nou einde gesprek en einde Mii........
of toch niet....... een slechte eiegnschap van me is dat ik altijd mijn zin wil krijgen, en dat het moet gaan zoals ik wil. Dus maar een andere manier zoeken om het toch nog 1x te proberen, maar hoe???? even een foto reportage gemaakt van de Golf en een mijn vrouw een mooie mail laten maken en naar alle Seat dealers gezonden met de vraag een offerte te maken voor de Mii zoals wij hem wilde en de foto reportage van de Golf. Nou binnen een week veel verschillende offertes binnen gekregen. Even allemaal langs elkaar gezet en er sprong er eentje uit, niet allen qua bij te betalen bedrag maar ook de benadering. Was alleen wel in Meerkerk, en wij komen uit Eindhoven. nou ja das eigenlijk ook maar een uurtje rijden. Toch in het weekend maar heen gegaan, een echt familie bedrijf waarbij je in de huiskamer binnen komt. Allemaal gemoedelijk en gewone mensen, ff een uurtje zitten kletsen en de auto besteld met een bij te betalen bedrag wat lager lag dan we eerst dachten en ook voor hun nog goed te doen. de Golf wil ik zeker wel bij ons in de showroom zetten, das zonde om deze naar de handel te doen. Weet je wel hoeveel mensen hier oren naar hebben, die ben ik zo kwijt hoor dus kan ik je ook een goede prijs terug geven. dus nu is het afw88 tot de Mii bij de Groot in Meerkerk aankomt.......
verlanglijstje al gemaakt, K&N intake systeem maken (in eigen keuken.... )Eibach verlagen, voorramen laten tinten, verlichting aanpassen, kofferbak bekleden, nog even kijken naar meer ideeen hier op het forum. Zijn alleen nog zo aan het twijfelen wat we met de velgen moeten doen, groter en op de originele winterbanden laten zetten of zo laten........
Week later terug gegaan en een proefit gemaakt. Niks op aan te merken, ff flink mee gebeuld en is niet van de weg tekrijgen. Terug naar de dealer waar ze onze Golf taxeerde, uhm welke opties wilt u op de Mii style chic, uhm drive pakket, donkere ramen, airco, stoelverwarming en Seat portable system. komt de €7600 auto toch nog op een aanzienelijk hoger bedrag uit
en dan is de vraag wat wil je voor de golf terug hebben, nou dat maakt me niet uit wat je terug geeft, het gaat er om wat ik bij moet betalen. uhm ik geef je €6000 voor je Golf V.
oh meneer de verkoper heb je even in de gaten dat er 18inch velgen onder liggen, eibach verlaagd, alle ramen getint, airco, 5deurs en pas 80.000km op de teller staat. En de auto er altijd schoon uitziet en zo de showroom in kan gaan. ja maar voor mij is het maar een golf aldus de verkoper. Nou einde gesprek en einde Mii........
of toch niet....... een slechte eiegnschap van me is dat ik altijd mijn zin wil krijgen, en dat het moet gaan zoals ik wil. Dus maar een andere manier zoeken om het toch nog 1x te proberen, maar hoe???? even een foto reportage gemaakt van de Golf en een mijn vrouw een mooie mail laten maken en naar alle Seat dealers gezonden met de vraag een offerte te maken voor de Mii zoals wij hem wilde en de foto reportage van de Golf. Nou binnen een week veel verschillende offertes binnen gekregen. Even allemaal langs elkaar gezet en er sprong er eentje uit, niet allen qua bij te betalen bedrag maar ook de benadering. Was alleen wel in Meerkerk, en wij komen uit Eindhoven. nou ja das eigenlijk ook maar een uurtje rijden. Toch in het weekend maar heen gegaan, een echt familie bedrijf waarbij je in de huiskamer binnen komt. Allemaal gemoedelijk en gewone mensen, ff een uurtje zitten kletsen en de auto besteld met een bij te betalen bedrag wat lager lag dan we eerst dachten en ook voor hun nog goed te doen. de Golf wil ik zeker wel bij ons in de showroom zetten, das zonde om deze naar de handel te doen. Weet je wel hoeveel mensen hier oren naar hebben, die ben ik zo kwijt hoor dus kan ik je ook een goede prijs terug geven. dus nu is het afw88 tot de Mii bij de Groot in Meerkerk aankomt.......
verlanglijstje al gemaakt, K&N intake systeem maken (in eigen keuken.... )Eibach verlagen, voorramen laten tinten, verlichting aanpassen, kofferbak bekleden, nog even kijken naar meer ideeen hier op het forum. Zijn alleen nog zo aan het twijfelen wat we met de velgen moeten doen, groter en op de originele winterbanden laten zetten of zo laten........
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....
- zonnie72
- Forum newbie
Re: Mii staat in bestelling
ben ook net nieuw hier, maar uhm: welkom!
succes met wachten!
succes met wachten!
Mii style sport 75pk zwart, 5 deurs, met airco, drive- en soundpakket (dus geen panoramadak, verwarmde stoelen en portable system).
Wel geïnteresseerd in verdere accessoires.. en er komen zeker nog (een keer) andere velgen onder.
Wel geïnteresseerd in verdere accessoires.. en er komen zeker nog (een keer) andere velgen onder.
welkom
ik lees dat je flink wat van plan bent leuk zeg.
Succes met wachten.
ik lees dat je flink wat van plan bent leuk zeg.
Succes met wachten.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
Welkom P@trick & Mii(rella)! Leuke introductie op het forum! Ik ben eind vorig jaar ook bij De Groot in Meerkerk geweest. Wilde daar toen een Golf IV 1.6 FSI kopen, kwam direct van eerste eigenaar. Werd aardig ontvangen, maar we werden het niet eens over de prijs. Daardoor rijd ik nu in een up!...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Gefeliciteerd met de aankoop en succes met wachten....
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
Haha weer een Mii!!
Heel goed, mooi verhaal, sterkte met wachten.....
Heel goed, mooi verhaal, sterkte met wachten.....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Leuke plannen!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- P@trick & Mii(rella)
- Vagling liefhebber
wat een ontvangst, leuke reacties allemaal.
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
Welkom ook hier
Welkom
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
Welkom P@trick & Mii(rella) !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- P@trick & Mii(rella)
- Vagling liefhebber
zit te twijfellen welke 17inch velgen zwart of zilver:
- Bijlagen
-
- zilver
- wheels2.JPG (28.62 KiB) 5742 keer bekeken
-
- zwart
- wheel.JPG (27.84 KiB) 5742 keer bekeken
- P@trick & Mii(rella)
- Vagling liefhebber
nou de 17inch velgen staan in bestelling en komen volgende week aan vanuit Duisland, banden zijn ook onderweg vanuit Engeland. kofferbak verhoger staat in bestelling, en ook de Eibach verlagings set.
nu w88 tot de auto komt , productie week 37 staat hij nu.....
dus de afspraak voor de voorste ramen te tinten kan ik ook gaan plannen ergens in week 40
nog even met de dealer over hebben de auto televeren met winterbanden op de standaard 14inch
nu w88 tot de auto komt , productie week 37 staat hij nu.....
dus de afspraak voor de voorste ramen te tinten kan ik ook gaan plannen ergens in week 40
nog even met de dealer over hebben de auto televeren met winterbanden op de standaard 14inch
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Dit wordt ook een mooie
Welke type en kleur van velgen is het nu uiteindelijk geworden?
Welke type en kleur van velgen is het nu uiteindelijk geworden?
up! Black BMT 75pk 3d
- P@trick & Mii(rella)
- Vagling liefhebber
toch zilvere velgen geworden is iets rustiger. de Golf staat nu op 18inch zwart met zilver en dat is toch wel druk. een dikkere spaak dan hier boven.
ik vind persoonlijk de zilvere ook mooier.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
- GunSpeed
- Forum eindbaas
+1TV_UP! schreef:ik vind persoonlijk de zilvere ook mooier.
up! Black BMT 75pk 3d