Gisteren de Iams bezocht, veel mooiere collectie dan vorig jaar en een grote aanrader. Voor een greep uit de foto's van de prachtige autocollectie die daar stond
klik hier:
http://flic.kr/s/aHskTzTGgq
Zoals op onderstaande foto te zien is, zien de stoelen er nu zo uit. Een mooie set waar niets mis mee is.
Up impressie by
Damian Willemsen, on Flickr
Echter begin ik mij de laatste tijd er steeds meer aan te ergeren, met name zodra er iets sportiever gereden wordt. Alles werkt mee, behalve de stoelen. Ze zitten wel redelijk comfortabel, maar het kan echt veel beter. Ze bieden 0,0 zijdeliggende steun, en ze staan redelijk hoog in de auto zelfs in de laagste stand. Nu dacht ik dat er qua custom stoelen niets in de up past wat beter zit dan originele stoelen, maar wel sportiever is zonder dat het een extreme kuipstoel moet worden. Dat laatste is wat te veel van het goede in een dagelijkse auto met 20.000km per jaar. Ik heb gekeken naar vw golf 7R stoelen, maar dan zit je scheef voor de pedalen en de witte pre facelift stoelen vind ik lelijk. Nu heb ik 2 recente opties gevonden waar ik wel erg enthousiast over ben, het zit veel beter, ziet er goed uit en je komt niet scheef te zitten voor de pedalen. Nadeel is uiteraard de prijs en het frame moet op maat gemaakt worden. Naar mijn idee maakt dit de auto echt af, over een maand of 2 wil ik dit gaan uitvoeren, tot die tijd even meer informatie inwinnen over montage e.d.
Untitled by
Untitled by
En afsluitend nog een vers gewassen up:
Untitled by