Wilde er eigenlijk mee zeggen, dat je dan alles mee moet pakken en niet alleen het front- logo
En ja, deze zijn al te bestellen. Uiteraard al voor gekeken, voordat ik deze zou bestellen moest ik het logo eerst in RL zien. Dit heeft mij dus ook weerhouden om de logo's te vervangen voor het nieuwe logo. In mijn ogen, vind ik het er nogal goedkoop uit zien. Had het liever anders gewild maar helaas Smaken verschillen natuurlijk:)
Rode VW Up! GTI
- NidayFright
- Donateur member
Re: Rode VW Up! GTI
GTI DARK SILVER
- Up!grade TSI
- Donateur member
Oei oké, goed idee om eerst in RL te zien idd...NidayFright schreef: ↑di 17 nov 2020, 01:04Wilde er eigenlijk mee zeggen, dat je dan alles mee moet pakken en niet alleen het front- logo
En ja, deze zijn al te bestellen. Uiteraard al voor gekeken, voordat ik deze zou bestellen moest ik het logo eerst in RL zien. Dit heeft mij dus ook weerhouden om de logo's te vervangen voor het nieuwe logo. In mijn ogen, vind ik het er nogal goedkoop uit zien. Had het liever anders gewild maar helaas Smaken verschillen natuurlijk:)
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
Ondertussen al wat kilometers met de Up! gereden. Zalig om te rijden, ik ben er nog heel rustig en voorzichtig mee, eerst de auto wat leren kennen en gewoon worden, zoveel meer technologie dan ik gewoon was. De achteruitkijkcamera is echt wennen, ik heb dit nooit gehad.
Ook viel mij in het donker op dat de bediening van de ramen + deurslot niet verlicht zijn, dit is wel jammer, toch wel een negatief puntje, zou hier iets aan te veranderen zijn?
De dubbele bodem in de koffer vind ik ook een pluspunt, zo heb je steeds een opgeruimd koffer en kan de je nuttige zaken toch meenemen.
De universele fixer (6V0 061 104) van Skoda staat ook in de auto, voor mijn kleine plooibox in te zetten.
En natuurlijk nu de temperatuur aan het zakken is, liggen de winterwielen er ook op.
Zo dit was weer een kleine update van onze Upperd.
Ook viel mij in het donker op dat de bediening van de ramen + deurslot niet verlicht zijn, dit is wel jammer, toch wel een negatief puntje, zou hier iets aan te veranderen zijn?
De dubbele bodem in de koffer vind ik ook een pluspunt, zo heb je steeds een opgeruimd koffer en kan de je nuttige zaken toch meenemen.
De universele fixer (6V0 061 104) van Skoda staat ook in de auto, voor mijn kleine plooibox in te zetten.
En natuurlijk nu de temperatuur aan het zakken is, liggen de winterwielen er ook op.
Zo dit was weer een kleine update van onze Upperd.
En nog een foto van het fixeersysteem van Skoda (6V0 061 104).