Helaas wonen we wat ver bij elkaar vandaan, of het zou een keer bij een meeting o.i.d. kunnen. Maar het apparaat is zeer de moeite waard! Ik heb al vele collega's, vrienden, kennissen en familieleden blij kunnen maken met aanpassingen.Tom Westendorp schreef: ↑ma 04 apr 2022, 15:17Ik zit er ook aan te denken, tenzij iemand in de buurt van Enschede deze instellingen voor mij aan zou kunnen passen.
Up! TSI Dark Silver
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Re: Up! TSI Dark Silver
EX: '17 UP! TSI
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Dit ook maar weer eens een schop geven...
We gaan ondertussen lekker door met de auto:
2021:
- VCDS mods
- Telefoonhouder aanpassen
- kleine onderdeeltjes monteren
- Gasveer motorkap
- Verhogen en uitlijnen
2022:
- Reclameloze houder achter
- Sportpedalen
- Interieurverlichting LED
- Interieurpaneel vastmaken
- Dopjes wielbouten
- Zwarte kentekenstickers = binnen, nog niet gemonteerd
- Scirocco / Polo zonnekleppen
- Remschijven en blokken vervangen
- Geluidsisolatie en kofferbakbekleding
- Dynaudio subwoofer
- Onderhoud
- Inlegfilter
- Turboinlet upgraden
- Hendel dashboardkastje met haak
- Chippen
- Klauwen en trommels zwart verven
- Up GTI spoiler
- Dakdragers
- Fietsendrager voor op dakdragers
We gaan ondertussen lekker door met de auto:
2021:
- VCDS mods
- Telefoonhouder aanpassen
- kleine onderdeeltjes monteren
- Gasveer motorkap
- Verhogen en uitlijnen
2022:
- Reclameloze houder achter
- Sportpedalen
- Interieurverlichting LED
- Interieurpaneel vastmaken
- Dopjes wielbouten
- Zwarte kentekenstickers = binnen, nog niet gemonteerd
- Scirocco / Polo zonnekleppen
- Remschijven en blokken vervangen
- Geluidsisolatie en kofferbakbekleding
- Dynaudio subwoofer
- Onderhoud
- Inlegfilter
- Turboinlet upgraden
- Hendel dashboardkastje met haak
- Chippen
- Klauwen en trommels zwart verven
- Up GTI spoiler
- Dakdragers
- Fietsendrager voor op dakdragers
- NidayFright
- Donateur member
Nette auto en toffe upgrades! De zwarte striping op de portieren staat hem ook heel goed. Eigenlijk net iets speelser dan de rechte streep op de GTI
Ik las ook dat je zwarte stickers op je kenteken wilt plakken. Dan bedoel je de 'NL' stickers neem ik aan ? Wellicht dat je hier al van op de hoogte bent en het verder niet uit maakt , maar mocht je het niet weten onthoudt dan wel dat je hier een aardige prent voor kan krijgen. Dat is zo een stickertje het niet waard
Verder leuk om te lezen wat er inmiddels al veranderd is aan de Up! En wat er nog gaat komen. Misschien dat het lijstje nog langer gaat worden:p
Ik las ook dat je zwarte stickers op je kenteken wilt plakken. Dan bedoel je de 'NL' stickers neem ik aan ? Wellicht dat je hier al van op de hoogte bent en het verder niet uit maakt , maar mocht je het niet weten onthoudt dan wel dat je hier een aardige prent voor kan krijgen. Dat is zo een stickertje het niet waard
Verder leuk om te lezen wat er inmiddels al veranderd is aan de Up! En wat er nog gaat komen. Misschien dat het lijstje nog langer gaat worden:p
GTI DARK SILVER
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Goedemiddag,
Na een tijdje afwezig te zijn geweest weer een update van mijn kant, en best wel een grote eigenlijk.
Na lange tijd eindelijk: gechipt en een GTI spoiler gemonteerd.
De chip is een stage 1 van VAG techniek geworden, 135 PK en 225NM.
Echt heel blij met het resultaat zo!
Via Markplaats heb ik in de buurt een GTI spoiler kunnen bemachtigen voor een leuke prijs.
Ook een tijdje met zwarte stickers op m'n kentekenplaten rondgereden maar na een waarschuwing van een motoragent heb ik ze er weer afgehaald.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het isoleren van de UP? En dan met name de reservewielbak en de deurpanelen? Ik hoor het graag!
Tot de volgende!
Na een tijdje afwezig te zijn geweest weer een update van mijn kant, en best wel een grote eigenlijk.
Na lange tijd eindelijk: gechipt en een GTI spoiler gemonteerd.
De chip is een stage 1 van VAG techniek geworden, 135 PK en 225NM.
Echt heel blij met het resultaat zo!
Via Markplaats heb ik in de buurt een GTI spoiler kunnen bemachtigen voor een leuke prijs.
Ook een tijdje met zwarte stickers op m'n kentekenplaten rondgereden maar na een waarschuwing van een motoragent heb ik ze er weer afgehaald.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het isoleren van de UP? En dan met name de reservewielbak en de deurpanelen? Ik hoor het graag!
Tot de volgende!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Oh man dat interieur vind ik zo vet he.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Haha thx! Ik vind het ook nog steeds erg gaaf, mede één van de redenen waarom ik voor deze Up gekozen heb. Het valt ook best op:
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Up! TSI Dark Silver - Maps en More dock vertical mod
Omdat het toch weer een beetje begon te vervelen ben ik samen met een collega die een 3D printer heeft toch weer bezig geweest met de telefoonhouder.
Ditmaal hebben wij een adapter geprint waardoor de OEM houder verticaal kan worden gemonteerd.
De pootjes waar de houder op geschoven dient te worden zijn nog wat zwak, daar is nog verbetering mogelijk.
Ditmaal hebben wij een adapter geprint waardoor de OEM houder verticaal kan worden gemonteerd.
De pootjes waar de houder op geschoven dient te worden zijn nog wat zwak, daar is nog verbetering mogelijk.
- Up!grade TSI
- Donateur member
Geniaal
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- NidayFright
- Donateur member
Mooi dit! Zo een 3D-printer biedt heel veel mogelijkheden. Zie steeds meer automotive 'onderdelen' op het web verschijnen die door een 3D-printer zijn gemaakt.
GTI DARK SILVER
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Thanks!NidayFright schreef: ↑zo 31 jul 2022, 19:46Mooi dit! Zo een 3D-printer biedt heel veel mogelijkheden. Zie steeds meer automotive 'onderdelen' op het web verschijnen die door een 3D-printer zijn gemaakt.
Ja zo'n printer is echt top! Ben zelf voornemens om er binnenkort ook voor te gaan kijken om voor in de auto en in en om het huis thuis ook wat dingen te kunnen printen.
- NidayFright
- Donateur member
Precies dit. Ik ben de laatste tijd ook het een en ander tegen gekomen buiten de auto om , waar voor een 3D-printer de oplossing zou kunnen zijn :pOnlyWay=Up! schreef: ↑zo 31 jul 2022, 21:27
Thanks!
Ja zo'n printer is echt top! Ben zelf voornemens om er binnenkort ook voor te gaan kijken om voor in de auto en in en om het huis thuis ook wat dingen te kunnen printen.
GTI DARK SILVER
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Precies, 1,5 week geleden de daad bij het woord gevoegd en voor een hele schappelijke prijs een 3D printer overgenomen van een collega die hem niet zo veel meer gebruikte.NidayFright schreef: ↑zo 31 jul 2022, 23:42Precies dit. Ik ben de laatste tijd ook het een en ander tegen gekomen buiten de auto om , waar voor een 3D-printer de oplossing zou kunnen zijn :pOnlyWay=Up! schreef: ↑zo 31 jul 2022, 21:27
Thanks!
Ben vorige week lekker aan het oefenen geweest en al verschillende dingen geprint. Afgelopen week niet gebruikt wegens het warme weer.
Zie onderstaand wat resultaten:
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Omdat het logo aan de voorkant al langere tijd een scheur in he plastic had en ik dit weer netjes wilde hebben heb ik bij de dealer een nieuw logo besteld, gelijk gegaan voor het logo in nieuwe stijl.
Ook het logo voor de achterkant gelijk mee besteld zodat dit mooi met elkaar overeen komt.
Dus binnenkort weer even knutselen als het wat koeler is buiten.
Wel duur zeg! €100 voor 2 logo's!
Ook het logo voor de achterkant gelijk mee besteld zodat dit mooi met elkaar overeen komt.
Dus binnenkort weer even knutselen als het wat koeler is buiten.
Wel duur zeg! €100 voor 2 logo's!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Nice! Mooie upgrades weer!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ja heb ik op de Polo ook gedaan, inkl. de typeaanduiding in de midden.
Was door de achterklepsluiting via het logo wel wat gepruts.
Wel erg mooie update, het zijn de details die het doen
Was door de achterklepsluiting via het logo wel wat gepruts.
Wel erg mooie update, het zijn de details die het doen
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Je bent behoorlijk bezig geweest zeg! Blijft gaaf pakketje zo.
Mini JCW Manhart - viewtopic.php?f=19&t=8096
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
- OnlyWay=Up!
- Vagling liefhebber
Re: Up! TSI Dark Silver - Nieuwe logo's
De logo's aan de voor- en achterkant vervangen, staan net ff een stukje moderner.
De buitenkant is aardig naar m'n zin zo! Wellicht ooit nog de naafkappen van de velgen vervangen.
De buitenkant is aardig naar m'n zin zo! Wellicht ooit nog de naafkappen van de velgen vervangen.