Een VW Passat erbij gekocht !!
Een VW Passat erbij gekocht !!
Omdat we totaal onverwachts een caravan hebben gekocht en de Up daar niks mee kon, ben ik een tijdje op zoek geweest, natuurlijk alleen naar een VW Onee.....1 keer naar een Peugeot geprobeert eergister, wat een ballewagen zeg...
Maar uiteindelijk toch een hele mooie gevonden ook van een liefhebber die er erg zuinig op geweest is. Is echt nog spatje nieuw eigenlijk. Vanmorgen wezen poetsen enzo, en zo ziet hij eruit, kleur is Inky Blue, een erg mooie aparte kleur vind ik
Hij rijd echt als een Volkswagen he, stoer, robuust, degelijk en zwaar.
Doet me denken aan mn Transporter tijdperk
Maar uiteindelijk toch een hele mooie gevonden ook van een liefhebber die er erg zuinig op geweest is. Is echt nog spatje nieuw eigenlijk. Vanmorgen wezen poetsen enzo, en zo ziet hij eruit, kleur is Inky Blue, een erg mooie aparte kleur vind ik
Hij rijd echt als een Volkswagen he, stoer, robuust, degelijk en zwaar.
Doet me denken aan mn Transporter tijdperk
- Bijlagen
-
- IMAG0535.jpg (91.91 KiB) 3021 keer bekeken
-
- IMAG0540.jpg (139.49 KiB) 3023 keer bekeken
-
- IMAG0543.jpg (110.89 KiB) 3023 keer bekeken
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Re: Een VW Passat erbij gekocht !!
mooi hoor en ook wegenbelasting vrij en lekker zuinig
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Is inderdaad een hele mooie kleur en precies goed onderhouden, veel plezier ermee
up! Black BMT 75pk 3d
Lekker Ron, kan je die sleurhut ook van a naar b krijgen....
Mooie kleur ook!! staat hem goed!
Mooie kleur ook!! staat hem goed!
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Alleen de highline stootlijsten en hij is helemaal af!
Trouwens je velgen wees er zuinig op deze ''phoenix'' velgen zijn echt zeldzaam en veel mensen willen hem hebben.
Trouwens je velgen wees er zuinig op deze ''phoenix'' velgen zijn echt zeldzaam en veel mensen willen hem hebben.
De passat valt op zich wel mee, hoeveel hij verbruikt hoor, op de cc op 100 neemt ie 6.5 liter, ach onze Fox had 30 euro mrb en dees 50, ik vind t allemaal wel mee vallen hoor, je rijd wel een paar klasses hoger he.
De kleur is echt heel apart, had m nog nooit gezien, heb zelf eens windsor blue op mn t4 gehad, is donkerder, nog mooier.
De velgen, phoeniks dus, wist de naam niet, ik ben altijd zuinig op mn spullen met name de velgen. Jammer dat er 1 kleine kras op een achtervelg zit. De velgen had vorige eigenaar in 2006 gekocht, nou dan mag t ook wel na 6 jaar he
Highline stootlijsten, zijn die chroom? Want vind ik juist niet mooi, ik accentueer altijd mn autos met zwart. Daarom was ik ook blij dat deze passat zwarte raamomlijsting en zwarte dakrails heeft!!
Ik denk ook dat de grill vervangen gaat worden in een embleemloze zwarte tzt hahaha. Nu ff dr van genieten, volgende week operatie en dan kan ik toch minimaal 2 maanden er niet in rijden haha
De kleur is echt heel apart, had m nog nooit gezien, heb zelf eens windsor blue op mn t4 gehad, is donkerder, nog mooier.
De velgen, phoeniks dus, wist de naam niet, ik ben altijd zuinig op mn spullen met name de velgen. Jammer dat er 1 kleine kras op een achtervelg zit. De velgen had vorige eigenaar in 2006 gekocht, nou dan mag t ook wel na 6 jaar he
Highline stootlijsten, zijn die chroom? Want vind ik juist niet mooi, ik accentueer altijd mn autos met zwart. Daarom was ik ook blij dat deze passat zwarte raamomlijsting en zwarte dakrails heeft!!
Ik denk ook dat de grill vervangen gaat worden in een embleemloze zwarte tzt hahaha. Nu ff dr van genieten, volgende week operatie en dan kan ik toch minimaal 2 maanden er niet in rijden haha
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
jammer van die spelfout, Inky Blue, het is Kinky Blue.......
Het is net alsof je de UP er zo achterin kunt schuiven
Het is net alsof je de UP er zo achterin kunt schuiven
Mooi hoor, jammer dat er nog niet veel van kan genieten de komende tijd, maar na de operatie dan maar dubbel genieten.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.
De highline stootlijsten zijn idd de inkleur gespoten lijsten met chroom.
Hahahah ik ben niet zo van de Kinky
Er zit een 2 liter 116 pk motor in, zonder bluemotion hehe eindelijk ,hoor ik ook eens ergens bij
De highline stootlijsten vallen dus af omdat er chroom op zit. Wel ga ik op zoek naar de highline/sportline middenarmsteun, lijkt me erugh lekkerrrrr
Er zit een 2 liter 116 pk motor in, zonder bluemotion hehe eindelijk ,hoor ik ook eens ergens bij
De highline stootlijsten vallen dus af omdat er chroom op zit. Wel ga ik op zoek naar de highline/sportline middenarmsteun, lijkt me erugh lekkerrrrr
-
- Vagling liefhebber
Mooie auto Ron, en ook de goeie kleur, veel plezier ermee
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
mooie wagen. als op de up deze kleur leverbaar was geweest nou dan weet ik het wel
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L