aflever datum

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: aflever datum

Bericht door Marantz » ma 13 aug 2012, 22:37

Toine schreef:
CBdicX schreef:
THID schreef:Ik heb na bestelling van mijn high up met panoramadak 2 maand moeten wachten. Hopelijk duurt het voor jou niet zo lang
Ik wacht reeds vanaf 18-5 !
Het kan in Almere 3 maand op je Up! Wachten.... ;)
Ja, dat kan allemaal wel, maar eerst was het week 25 toen ik de High UP bestelde en een dag later de White UP, en dat zou qua lever datum niets uitmaken (?), toen werd het week 31, toen week 32, en nu week 35.
En dat begrijp ik dus niet want die verkoper heeft alle 3 de aflever weken via de backorder lijst door gekregen.
Er is dus iemand aan het klooien bij VW !
Die High UP hadden ze trouwens wel op tijd binnen want daar heeft die verkoper mij nog op gewezen als zijnde "mijn" UP, kijk daar staat jou UP......... :o

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: aflever datum

Bericht door Toine » ma 13 aug 2012, 23:22

Ik kwam er vroeger wel eens maar toen was het nog vw smit zo uit het hoofd..... :roll:

Ik was er toen al niet echt kapot van de Seat tak ook niet, maar daar ga ik mij niet verder over uitlaten, praat je al snel over 8-10 jaar geleden...

Dus geen ouwe koeien uit de sloot halen..... :roll:
Laatst gewijzigd door Toine op di 14 aug 2012, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: aflever datum

Bericht door Marantz » di 14 aug 2012, 07:37

Klopt, het is een aantal keren over gegaan van VW Smit naar Jedi naar nu Avenu.

Ik heb eens in het verleden ook zo'n geintje mee gemaakt met Alfa Romeo, mijn bestelling zou nog 2 weken duren, kom ik op een auto show staat mijn Alfa daar te pronken als demo auto !
Toen de verkoper benaderd en je raad het al, ja, we zouden je morgen bellen dat de auto er was....... :evil:
Ik weet natuurlijk niet of dit ook zo iets is want Gamma heeft ook een UP actie lopen en daar staan ook UPs ten toon gespreid, ik zal eens een Gamma rondje gaan maken ik Almere, wie weet.

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: aflever datum

Bericht door Toine » di 14 aug 2012, 09:13

Je hebt geen "rare" Up! besteld dus zou je zeggen 2 maanden max... ik bedoel daarmee niet dat je iets erop besteld hebt met iets dat net nieuw uit is al nu bijv. de automaat...
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: aflever datum

Bericht door el coche SEAT » di 14 aug 2012, 10:21

Normaliter is het zo, dat 4 weken voor de daadwerkelijke produktie, de productieweek pas definitief vast staat.
Het systeem wordt dagelijks ge-update.

Mijn dealer heeft mij zodra het bekend was het kom-nummer doorgegeven. Ook kreeg ik van mijn dealer geregeld, screenshots van de up-date van de voortgang van onze auto. Hiermee werd ik dus super geinformeer over het verloop. Dit zou jouw dealer ook voor je kunnen doen.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: aflever datum

Bericht door Marantz » di 14 aug 2012, 13:20

Kom-nummer, dan denk ik toch aan iets anders....... :lol:

Ik heb het rondje Gamma gedaan maar alle UPs die daar staan zijn 3 deurs, jammer.......

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: aflever datum

Bericht door el coche SEAT » di 14 aug 2012, 14:22

CBdicX schreef:Kom-nummer, dan denk ik toch aan iets anders....... :lol:
Tsja, dat KOMT ervan als je zolang op je up! moet wachten. :D
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Blackpearl
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 16:25
Locatie: Zuid Holland

Re: aflever datum

Bericht door Blackpearl » ma 20 aug 2012, 20:52

Blackpearl schreef:
CBdicX schreef:Godver de Godver........

Week 31 werd week 32, nu dus, en gisteren hoorde ik het word week 35......... :evil:

O jee, als dat bij mij ook maar niet geval is! In week 32 (dus ook deze week) zou de auto aan mij geleverd worden, maar ik heb nog niets vernomen van de dealer. Ik zal volgende week voorzichtig gaan informeren naar de stand van zaken.
In ieder geval, succes met het wachten!

YES! Vandaag bericht gekregen van de dealer en volgende week dinsdag 28 augustus zal ik de trotse eigenaar gaan worden van mijn Up! Levering is drie weken later dan gepland, dus de komende week kan er ook nog wel bij :D. Het zal echter wel een lange week gaan worden......

Foto's zal ik zo snel mogelijk in de betreffende topic plaatsen.
Verwacht in week 32:
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: aflever datum

Bericht door Marantz » di 21 aug 2012, 05:35

Mijn dealer zwijgt als het graf, nog niets gehoord.......

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: aflever datum

Bericht door GunSpeed » di 21 aug 2012, 08:50

CBdicX schreef:Mijn dealer zwijgt als het graf, nog niets gehoord.......
Geen nieuws = goed nieuws toch?? :D
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: aflever datum

Bericht door el coche SEAT » di 21 aug 2012, 08:58

CBdicX schreef:Mijn dealer zwijgt als het graf, nog niets gehoord.......
Misschien heeft de dealer wel vergeten de auto te bestellen. :oops:
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: aflever datum

Bericht door stUp! » di 21 aug 2012, 09:25

De auto staat er al maar ze denken van wie was die ook nog maar weer.

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: aflever datum

Bericht door Marantz » di 21 aug 2012, 11:09

UP Yours, jullie allemaal......... ;) :lol:

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: aflever datum

Bericht door el coche SEAT » di 21 aug 2012, 12:27

CBdicX schreef:UP Yours, jullie allemaal......... ;) :lol:
Your Up, zal je bedoelen. :roll: :lol:
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: aflever datum

Bericht door Marantz » vr 31 aug 2012, 14:08

Jeemig, is de UP eindelijk in Almere, de dealer heeft em afgelopen Maandag ontvangen, toen is de Up naar de bestickerraar gegaan en werd Woensdag terug bezorgd, dus ik denk, lekker dit weekend rijden.
Nou nee hoor, afleveren volgende week Donderdag :o
Er moeten nog wat "dingetjes" aan gebeuren, maar het lijkt wel of ze wachten met de aanvraag kenteken totdat ze de betaling binnen hebben, want kenteken zou vandaag aangevraagd worden en daar gaat ook weer 3 a 4 dagen overheen, en ze hebben vandaag mijn betaling ontvangen.
Ik zou denken, auto Maandag binnen, hup, meteen kenteken aanvragen, blijkbaar niet dus........ :(

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: aflever datum

Bericht door Toine » vr 31 aug 2012, 14:19

Het kan in Almere.... :roll: , kenteken duurt volgens mij 2 dagen, maar ik zal niet verder stoken.....:mrgreen:
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

jUPiter
Vagling liefhebber
Berichten: 457
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 19:39
Locatie: Achterhoek

Re: aflever datum

Bericht door jUPiter » vr 31 aug 2012, 17:49

succes en sterkte met de laatste lootjes ;)
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: aflever datum

Bericht door Marantz » za 01 sep 2012, 07:03

Toine schreef:Het kan in Almere.... :roll: , kenteken duurt volgens mij 2 dagen, maar ik zal niet verder stoken.....:mrgreen:
Kan best, maar als Avenu het kenteken pas aanvraagd nadat ze de betaling ontvangen hebben klopt het wel (ongeveer).
Avenu heeft van mij gisteren de betaling ontvangen, kenteken aangevraaagd, weekend er tussen, dus zullen zij maandag of dinsdag dat krijgen, dan nog wat "dingetjes" aan de auto aanbrengen zoals spatlappen, Polo antenne, sierstrip achter, dat moet allemaal via de werkplaats en ik ben niet de enige.
Het enige waar ik over val is dat Avenu de auto maandag 27-8 binnen kreeg, toen hadden zij al het kenteken kunnen aanvragen, had mij een kleine week gescheelt....... :(

Ack, ik ga maar weer zitten Internetten ;)

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: aflever datum

Bericht door Marantz » do 06 sep 2012, 14:12

Godver de godver.......

Spreek ik afgelopen maandag met de verkoper af de UP vandaag 6-9 op te halen om 14.30/15.00.
Gisteren spreek ik de verkoper nog ivm kenteken, kreeg dit ook met de bevestiging voor vandaag, dus alles geregeld voor de verzekering ect.
Kom ik vandaag thuis, 14.15, zegt mijn vrouw, nou haast je maar niet, de werkplaats heeft de auto nog niet klaar, het word 17.00 :o :o :o :o
Ik zeg, wat niet klaar, er moeten 4 spatlappen, een antenne en een sierstrip op........
Moet je daar vanaf maandag tot en met donderdag over doen en dan nog de eerste afspraak afzeggen ook ?
Het is dat ik eerst naar huis ging, want het eerste plan was om rechtstreeks vanuit mijn werk de auto op te halen, nou, dan had ik lekkker voor niets gekomen.
Kijk, het gaat mij echt niet om die paar uurtjes, maar ze hebben tijd genoeg gehad, en ze hadden de UP al vorige week woensdag terug van de plakker.

Avenu - Almere > Bha..... :evil:

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: aflever datum

Bericht door Martin33 » do 06 sep 2012, 14:43

CBdicX schreef:Godver de godver.......

Spreek ik afgelopen maandag met de verkoper af de UP vandaag 6-9 op te halen om 14.30/15.00.
Gisteren spreek ik de verkoper nog ivm kenteken, kreeg dit ook met de bevestiging voor vandaag, dus alles geregeld voor de verzekering ect.
Kom ik vandaag thuis, 14.15, zegt mijn vrouw, nou haast je maar niet, de werkplaats heeft de auto nog niet klaar, het word 17.00 :o :o :o :o
Ik zeg, wat niet klaar, er moeten 4 spatlappen, een antenne en een sierstrip op........
Moet je daar vanaf maandag tot en met donderdag over doen en dan nog de eerste afspraak afzeggen ook ?
Het is dat ik eerst naar huis ging, want het eerste plan was om rechtstreeks vanuit mijn werk de auto op te halen, nou, dan had ik lekkker voor niets gekomen.
Kijk, het gaat mij echt niet om die paar uurtjes, maar ze hebben tijd genoeg gehad, en ze hadden de UP al vorige week woensdag terug van de plakker.

Avenu - Almere > Bha..... :evil:
je had toch gewoon heen kunnen rijden, kan je ze daar zenuwachtig maken ;)
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Plaats reactie