Nog 1 1/2 uur
Re: Nog 1 1/2 uur
Echt aftellen dus..... ben benieuwd naar de foto's.
Hi,
Veel plezier ....ow wacht je zit er al
Bryan
Veel plezier ....ow wacht je zit er al
Bryan
whoeaahhhh wat een kick karretje he jezus lekker hoor . denk alleen dat mn brandstof meter kapot is 100 km gereden geen beweging gezien in die naald :D:D
nee heerlijk ding alleen radio/cd probleempje denk ik af en toe valt geluid weg cq heel zacht beetj evreemd maar eerst eens boekjes lezen wellicht is het iets anders heb iig mn Maps en More er ook bij gewoon de nieuwe uit de demo auto die ze toch niet gebruikten goed gedaan Dealertje van me
foto's volgen vanavond denk ik
nee heerlijk ding alleen radio/cd probleempje denk ik af en toe valt geluid weg cq heel zacht beetj evreemd maar eerst eens boekjes lezen wellicht is het iets anders heb iig mn Maps en More er ook bij gewoon de nieuwe uit de demo auto die ze toch niet gebruikten goed gedaan Dealertje van me
foto's volgen vanavond denk ik
The Only Way is UP!
Hi,
Leuk man dat die je zo goed bevalt en ben zeer benieuwt naar de foto's
Bryan
Leuk man dat die je zo goed bevalt en ben zeer benieuwt naar de foto's
Bryan
- High-up!
- Vagling liefhebber
Ik ben ook benieuwd naar de foto's!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Alleen hoe zat dat nou met dat spiegelglas bestuurderszijde ? de mijne is gewoon blank zeg maar trouwens wel vreemd me Corrado spiegel vond ik fijner weet niet hoe ik het moet uitleggen. Verders geen commentaar
The Only Way is UP!
Mooie kar! Dat rood staat 'm erg goed!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- High-up!
- Vagling liefhebber
Mooi! Gefeliciteerd!
Dat glas, bedoel je t asferische?
Dat glas, bedoel je t asferische?
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Mooie Up! veel plezier ermee knipperlicht vervangen is mooi staat ook op mijn verlanglijstje
Gefeliciteerd Ronald !!!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
TnX morgen maar even langs dealer rijden volgens mij zit er idd een fout spiegelglas op bestuurderskant zie de auto´s hetzelfde erin als rechterspiegel klopt volgens mij niet ,vond het vrij lastig zien iig met inhalen , ik las dat er een stippellijn op hoort te zitten ofzo morgen ff bij JiS spieken in de straat kom ik toch langs naar de dealert
The Only Way is UP!
Mooie wagen, ook lekker dat je de pid kon meenemen. Knipper gelijk vervangen, ligt bij mij ook al klaar......hou m netjes !!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Hou mm zeker netjes zo langs dealer voor dat spiegelglas , ja de knippers staan echt goed was even kijken hoe hij eruit kwam maar ik was dit keer verstandig door in boekje te kijken ipv dom gaan rukken haha werkt iig heel anders dan me ouwe bakkie , maar heel makkelijk slagje draaien alleen zit erg strak en is lastig kracht geven in de kleine ruimte maar het gaat
The Only Way is UP!
Goede morgen,
Gefeliciteerd ronald met je reincarnatie van de corrado, die koplampen zien er gelijk een stuk beeter uit als ik eerlijk moet zijn. Komene er nog aftermarket velgen onder? Want dat zou de auto afmaken
Bryan
Gefeliciteerd ronald met je reincarnatie van de corrado, die koplampen zien er gelijk een stuk beeter uit als ik eerlijk moet zijn. Komene er nog aftermarket velgen onder? Want dat zou de auto afmaken
Bryan
Met de tijd komen er zeker LM velgen onder maar potje is nu ff leeg en wil ook nog ff op vakantie vd zomer dus voor nu vind ik het even goed , en die doppen zijn in het echt helemaal niet verkeerd hoor.. Maar komen doen ze tzt wel
En volgende week langs dealer dan is nieuwe spiegelglas er er zat idd ook bij mij een verkeerde in naja kan gebeuren dus iedereen die zn Up krijg check je spiegel
En volgende week langs dealer dan is nieuwe spiegelglas er er zat idd ook bij mij een verkeerde in naja kan gebeuren dus iedereen die zn Up krijg check je spiegel
The Only Way is UP!
Mooie auto! De wieldoppen staan de auto ook goed. Kan je in de toekomst mooi voor je winterbanden gebruiken....
He Ronald. mooie kar man!
Kom maar spieken hoor (ik heb een stippellijntje)TnX morgen maar even langs dealer rijden volgens mij zit er idd een fout spiegelglas op bestuurderskant zie de auto´s hetzelfde erin als rechterspiegel klopt volgens mij niet ,vond het vrij lastig zien iig met inhalen , ik las dat er een stippellijn op hoort te zitten ofzo morgen ff bij JiS spieken in de straat kom ik toch langs naar de dealert