Mijn nieuwe up

Laat hier je nieuwe trots zien.
Corne
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 21:56

Mijn nieuwe up

Bericht door Corne » vr 07 mar 2014, 22:00

Mijn eerste up dateert uit 2012, vorige week mijn nieuwe up opgehaald.eerst een rode move up, nu een zwarte.
Ik moet zeggen dat het verschil met de up in 2012 erg groot is.je kunt echt spreken van een upgrade.

Vering is beter, Maps en more is 100 percent beter qua kaarten, maar ook qua bevestiging.
Zo zijn er nog vele punten, ik ervaar het verschil erg op veel punten.had wel iets verwacht, maar niet dit.
Bv ook de blue trainer, die was bij de vorige Maps vrij statisch, nu is het een erg dynamisch geheel
VW move up/red blue motion

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1486
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Mijn nieuwe up

Bericht door Xanderv » vr 07 mar 2014, 22:16

Maar wat was je eerste versie en nu je tweede up?? Bluemotion en normaal is ook al een verschil.

Ik weet wel dat nu standaard de korte antenne geplaatst wordt ipv de lange dunne ivm ontvangst problemen
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Corne
Forum newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 21:56

Re: Mijn nieuwe up

Bericht door Corne » ma 10 mar 2014, 21:58

Mijn eerste was een rode move up blue motion, de huidige een zwarte move up blue motion beide
VW move up/red blue motion

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mijn nieuwe up

Bericht door Tom Westendorp » ma 10 mar 2014, 23:50

Wat zijn de verschillen dan?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie