Up!pies kijken. Het foto overzicht
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Up!pies kijken. Het foto overzicht
Heel veel Up!'s op een rijtje. Of je nu jezelf ervan wilt overtuigen dat je echt de allermooiste Up! hebt, of dat je voor dat je een Up! bestelt wilt kijken wat er allemaal mogelijk is, of dat je je verveelt en t zien van een paar Up!'s je dag weer een beetje leuker maakt. Wat je reden ook is: een fotó-overzicht van alle Up's van het forum is altijd leuk om even doorheen te bladeren.
Om t overzichtelijk te houden zou ik zeggen van elke auto max. 1 exterieurfoto en max. 1 interieurfoto en bij voorkeur geen tekst. Je overige foto's met bijbehorende verhalen kan je kwijt in je eigen "mijn auto". Een linkje in je onderschrift is handig voor degenen die meer over jouw Up! willen weten, zien of lezen.
Om t overzichtelijk te houden zou ik zeggen van elke auto max. 1 exterieurfoto en max. 1 interieurfoto en bij voorkeur geen tekst. Je overige foto's met bijbehorende verhalen kan je kwijt in je eigen "mijn auto". Een linkje in je onderschrift is handig voor degenen die meer over jouw Up! willen weten, zien of lezen.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Re: Up!pies kijken. Het foto overzicht
Laatst gewijzigd door Witte Reus op za 07 jul 2012, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Up-Jury
- Donateur member
Laatst gewijzigd door Up-Jury op za 16 jun 2012, 06:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb nog geen UP maar zodra deze ontvangen is zal ik ook foto's posten, ik vermoed dat die van mij iets gaat afwijken van het gemiddelde........
Vind 2 foto's een beetje mager, ik zou doen, foto voor, achter, zij en binnen, maar goed, ik beheer de server niet
Vind 2 foto's een beetje mager, ik zou doen, foto voor, achter, zij en binnen, maar goed, ik beheer de server niet
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
- Marcel Up!
- Forum newbie
Move up! | BMT 60pk | Candy White | Executive | Drive | Classic 16" | Afleverdatum 8 juni 2012 |
Mijn Up!
Mijn Up!
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik vind deze velgen zo belachelijk goed staan he! Echt prachtig!vwholic schreef:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Laatst gewijzigd door Ron UP op do 21 jun 2012, 16:04, 2 keer totaal gewijzigd.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
2+1 gratis
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Petrolhead Tom schreef: Ik vind deze velgen zo belachelijk goed staan he! Echt prachtig!
Laatst gewijzigd door Witte Reus op vr 22 jun 2012, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Up-Jury
- Donateur member
vwholic schreef:Om t overzichtelijk te houden zou ik zeggen van elke auto max. 1 exterieurfoto en max. 1 interieurfoto en bij voorkeur geen tekst. Je overige foto's met bijbehorende verhalen kan je kwijt in je eigen "mijn auto". Een linkje in je onderschrift is handig voor degenen die meer over jouw Up! willen weten, zien of lezen.
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Laatst gewijzigd door Witte Reus op vr 22 jun 2012, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kleine UP!
- Forum newbie