High Up! kleine beurt

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Tom Westendorp » ma 06 apr 2015, 19:49

Ik heb je even premium member permissies gegeven omdat je destijds gedoneerd hebt maar het logo niet opgeplakt wilde hebben ;) . Nu kun je een topic openen in het auto te koop aangeboden gedeelte. :dance:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Bhuddymahn » ma 06 apr 2015, 20:32

Vinniepilon schreef:Is de polo geen drie cilinder diesel? Ik denkt dat dat het verklaard. Loopt iets minder mooi misschien wel door alle emissie-eisen, mijn diesel loopt ook veel beter en rustiger na het verwijderen van het roetfilter en chiptuning. Iemand in mijn omgeving rijdt een polo, en zeer tevreden over de auto, super zuinig etc. Misschien nog een keer met een andere rijden voor een second opinion.
Is inderdaad een driecilinder diesel. Maar de Clio heeft een 4 cilinder diesel met 90pk (itt 75 pk van de Polo) en meer koppel die ook nog in de 14% bijtellingscategorie valt. Het meest storende echter was het gebrek aan beenruimte vóór, dat gaat helaas niet veranderen met een tweede proefrit. Het is voornamelijk de beperkte breedte die tegenvalt, we kunnen onze knieën niet 'spreiden' wat wel in de Clio en de Up lukt. We zijn beiden twee kerels met lange benen dus we kunnen er niet om heen ;) De enige andere optie die we nog overwegen is de 208, voor de rest weinig aantrekkelijks te vinden in de B categorie met 14% bijtelling.

Bedankt Tom, maar nogmaals dit gaat mijn principes voorbij dus ga er geen gebruik van maken. Thnx. Degenen die echt geïnteresseerd zijn kunnen hem wel vinden ;)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Vinniepilon » ma 06 apr 2015, 20:39

Bhuddymahn schreef:
Vinniepilon schreef:Is de polo geen drie cilinder diesel? Ik denkt dat dat het verklaard. Loopt iets minder mooi misschien wel door alle emissie-eisen, mijn diesel loopt ook veel beter en rustiger na het verwijderen van het roetfilter en chiptuning. Iemand in mijn omgeving rijdt een polo, en zeer tevreden over de auto, super zuinig etc. Misschien nog een keer met een andere rijden voor een second opinion.
Is inderdaad een driecilinder diesel. Maar de Clio heeft een 4 cilinder diesel met 90pk (itt 75 pk van de Polo) en meer koppel die ook nog in de 14% bijtellingscategorie valt. Het meest storende echter was het gebrek aan beenruimte vóór, dat gaat helaas niet veranderen met een tweede proefrit. Het is voornamelijk de beperkte breedte die tegenvalt, we kunnen onze knieën niet 'spreiden' wat wel in de Clio en de Up lukt. We zijn beiden twee kerels met lange benen dus we kunnen er niet om heen ;) De enige andere optie die we nog overwegen is de 208, voor de rest weinig aantrekkelijks te vinden in de B categorie met 14% bijtelling.

Bedankt Tom, maar nogmaals dit gaat mijn principes voorbij dus ga er geen gebruik van maken. Thnx. Degenen die echt geïnteresseerd zijn kunnen hem wel vinden ;)

Dan is er weinig keus, moet het een diesel zijn? En anders een categorie hoger is dat nog een optie? Zoveel scheelt dat toch niet in deze prijscategorie.
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Bhuddymahn » ma 06 apr 2015, 22:14

Werkgever vergoedt alleen B-klasse auto's en voor onze eigen portemonnee kiezen we het liefst toch voor een 14% auto. In de 20% klasse is er namelijk ook niet veel te vinden, hooguit een A1 maar dat scheelt ook weer 50-60 euro per maand. De Clio is echt geen straf, motor en stoelen zijn goed, enige nadeel is de afwerking van het interieur. Rijdt echter toppie!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Bhuddymahn » di 07 apr 2015, 20:38

De Up is alweer verkocht. Ga 'm missen :(
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Tom Westendorp » di 07 apr 2015, 20:51

Dat is snel gegaan zeg! Ingeruild of gewoon verkocht?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: High Up! kleine beurt

Bericht door Bhuddymahn » wo 08 apr 2015, 17:35

Verkocht aan een handelaar via MP die 'm voor een mooie prijs heeft gekocht :)
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Plaats reactie