Candy White 4 deurs automaat executive..

Laat hier je nieuwe trots zien.
Corne010
Forum newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 15:47

Re: Candy White 4 deurs automaat executive..

Bericht door Corne010 » wo 21 nov 2012, 13:54

Bertje schreef:
Corne010 schreef: Bedankt! Ik begin (nu ik er wat 'losser' mee ga rijden) door te krijgen dat de UP -naast dat ik het design gewoon MOOI vind, de eerste reden dat ik m kocht- op de een of andere manier ook een hoog FUN gehalte heeft, en daar rekende ik niet eens op. Het is niet zomaar een "van A naar B" auto, hij stuurt sportief, retestrak en de materialen die voor het interieur gebruikt zijn zijn wat mij betreft 'premium'. Ik ben echt blij met de UP!
8-)
Mijn Up! staat nog in bestelling dus kan nog niet echt meepraten over het FUN-gehalte, helaas. Tijdens het proefrijden natuurlijk wel een en ander getest, maar dan rijd je toch anders dan met je eigen auto. De gebruikte materialen zien er inderdaad uit alsof ze uit een hogere klasse komen. Mijn vrouw heeft een Lupo en daar rijd ik ook wel eens in. Ook altijd leuk om mee te rijden. Om te zeggen dat het net een kart is gaat misschien wat ver maar het komt in de buurt!

Al genoeg over geschreven op het forum maar als we het toch over premium hebben: Het ontbreken van een schakelaar voor het rechterraam in de linkerdeur kan eigenlijk echt niet! :evil:

Daar heb ik in de praktijk nog geen last van gehad, dat rechterraam niet open kunnen doen. Wel inmiddels al een paar keer gehad waar anderen al eerder over schreven: Als je ingestapt bent zie je in je achteruitspiegel dat de hoedenplank nog omhoog staat en moet je weer uitstappen om 'm handmatig naar beneden te doen.. En dat zal nog wel een 'paar' keer gebeuren, haha. Zal nog es opzoeken hier hoe iemand
die 'brillenkoortjes' ook al weer bevestigt heeft..

Corne010
Forum newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 15:47

Zoek de verschillen

Bericht door Corne010 » zo 25 nov 2012, 14:37

Sinds gisteren een lederen stuur in de MOVE UP! Het toont 3x fraaier en de grip... Hmmmm :lol:

Afbeelding

OUD:
Afbeelding

NIEUW:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Corne010 op zo 25 nov 2012, 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Candy White 4 deurs automaat executive..

Bericht door TV_UP! » zo 25 nov 2012, 14:41

is idd een stuk beter.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Candy White 4 deurs automaat executive..

Bericht door GunSpeed » ma 26 nov 2012, 12:27

Zeer leuke update/grade voor een nette prijs! Veel mooier en ligt ook nog beter in de hand ;)
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Candy White 4 deurs automaat executive..

Bericht door Tom Westendorp » ma 26 nov 2012, 16:12

Mooie update! Met zo'n plastic stuur krijg ik toch altijd een beetje het huurauto gevoel.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Candy White 4 deurs automaat executive..

Bericht door henri » ma 26 nov 2012, 18:48

Ondanks dat het leren stuur niet dikker uitgevoerd is dan de kunststof versie, voelt het veel prettiger aan. Ik heb bij aanschaf van mijn Move Up ook een leren stuur laten plaatsen. Nog geen moment spijt van gehad!

Corne010
Forum newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 15:47

Re: Candy White 4 deurs automaat executive..

Bericht door Corne010 » za 01 dec 2012, 23:53

Afgelopen vrijdag bij de dealer ook de 'folie' dorpelbeschermers laten aanbrengen. Omdat ik een 4-deurs UP! heb zijn de strips korter (voor én achter) dan bij de 2-deurs maar: geen overbodige luxe volgens mij.. Het staat best aardig en het beschermd de boel natuurlijk. Ik had de UP gewoon buiten geparkeerd en sleutels afgegeven aan een medewerker van de werkplaats en zou de UP 's middags weer ophalen. De wagen is twee weken geleden opgeleverd met 165 banden en kunststof wieldoppen en kunststof stuur. Ik heb er 16" lichtmetalen velgen onder gezet met 185 TOYO banden en inmiddels ook een leer stuur ingezet plus goede speakers. (ik heb een MOVE en die had 2 flutspeakers) Toen ik de UP ging ophalen 's middags kwamen de werknemers complimenten maken over het een en ander, ik was de eerste klant die zoiets met een UP van hen gedaan had, ze wisten niet wat ze zagen, haha. Vooral over de velgen en het stuur waren ze te spreken, ze vonden de UP er nu VET uitzien. Dat was wel leuk! :D

Corne010
Forum newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 15:47

Re: Candy White 4 deurs automaat executive..

Bericht door Corne010 » za 01 dec 2012, 23:56

henri schreef:Ondanks dat het leren stuur niet dikker uitgevoerd is dan de kunststof versie, voelt het veel prettiger aan. Ik heb bij aanschaf van mijn Move Up ook een leren stuur laten plaatsen. Nog geen moment spijt van gehad!
Nee zeker niet, ziet er stukken beter uit en voelt véél beter! Ben er blij mee! :D

Plaats reactie