Ook Tess mag gaan aftellen, nu tot maandag 25 juni !!!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Martin33 » zo 10 jun 2012, 10:03

Up-Jury schreef:Kenteken aanvragen duurt 1 a 2 dagen tevens heeft de dealer je orginele rijbewijs hiervoor nodig tot dat je hem ophaalt krijg je deze terug.
Mijn kenteken is aangevraagt op 1 Juni en 2 Juni om 10:00 heb ik mijn uppie mogen ophalen.
Het wil wel eens zijn dat er een storing is in het systeem van kenteken aanvraag vandaar 2 dagen.

Laat je niet misleiden door de dealer!
Dat is heel bijzonder, omdat je officieel je rijbewijs niet mag afgeven. En hoe los je het dan op als je nog moet rijden in die paar dagen? Op een copy staan toch ook alle gegevens?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Paulus
Vagling liefhebber
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 06 mei 2012, 10:42
Locatie: Utrecht

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Paulus » zo 10 jun 2012, 10:57

Martin33 schreef:
Up-Jury schreef:Kenteken aanvragen duurt 1 a 2 dagen tevens heeft de dealer je orginele rijbewijs hiervoor nodig tot dat je hem ophaalt krijg je deze terug.
Mijn kenteken is aangevraagt op 1 Juni en 2 Juni om 10:00 heb ik mijn uppie mogen ophalen.
Het wil wel eens zijn dat er een storing is in het systeem van kenteken aanvraag vandaar 2 dagen.

Laat je niet misleiden door de dealer!
Dat is heel bijzonder, omdat je officieel je rijbewijs niet mag afgeven. En hoe los je het dan op als je nog moet rijden in die paar dagen? Op een copy staan toch ook alle gegevens?
Inderdaad bijzonder?!? Ik heb mijn rijbewijs helemaal niet af moeten geven, de dealer heeft een kopie gemaakt.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Ron UP » zo 10 jun 2012, 11:17

Ik zou dus echt NOOIT mn rijbewijs ergens afgeven !!!!! Stel je voor dat ie zoek raakt bv.....
Rare gang van zaken bij je dealer hoor....
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Chily
Forum newbie
Berichten: 98
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 10:49
Locatie: Midden Nederland

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Chily » zo 10 jun 2012, 19:29

Hoi Tess wat spannend, nu is het echt aftellen en nu gaat het heel snel.
Laat je ons foto's zien van je Up!
Ik ben erg benieuwd.
Ik ben ook elke week aan het aftellen. Nog 2 weken en mijn up gaat in productie, dus moet uk nog wat geduld hebben.
Pffff valt niet mee.
Heel veel succes met het halen van de week.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.

Gebruikersavatar
Janna
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 10 apr 2012, 19:30
Locatie: Nijmegen

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Janna » ma 11 jun 2012, 21:59

Nog heel ff meid! Haha zal aan je denken deze week. Reken maar op veel bekijks! Daar heb ik n ieder geval heeeel veel last van.

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » ma 11 jun 2012, 22:04

Ron UP schreef:Ik zou dus echt NOOIT mn rijbewijs ergens afgeven !!!!! Stel je voor dat ie zoek raakt bv.....
Rare gang van zaken bij je dealer hoor....
Niet bij mijn dealer hoor Ron! Hoe ging het bij jouw dealer?
Ik hoop het morgen te horen! :D
1 ding is zeker, binnen 2 weken hoopt Tess in haar UP te mogen rijden :D :D :D
Hoop ook zoooooooo dat hij morgen aan gaat komen in Zoetermeer!!!!!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » ma 11 jun 2012, 22:09

Chily schreef:Hoi Tess wat spannend, nu is het echt aftellen en nu gaat het heel snel.
Laat je ons foto's zien van je Up!
Ik ben erg benieuwd.
Ik ben ook elke week aan het aftellen. Nog 2 weken en mijn up gaat in productie, dus moet uk nog wat geduld hebben.
Pffff valt niet mee.
Heel veel succes met het halen van de week.
Hoi Chilly, ik mag hem nog niet halen hoor deze week (hahaha was dat maar waar) als het goed is komt hij morgen aan bij de dealer, en dan nog 2 weken wachten..... . Voor jouw gaat het ook opschieten, leuk hoor! Vond het ook erg spannend toen ik hoorde dat hij in productie ging en dan nog 4-6 weken wachten maar als je het hier leest is dat ook heel verschillend die wacht tijden!
Succes!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » ma 11 jun 2012, 22:11

Janna schreef:Nog heel ff meid! Haha zal aan je denken deze week. Reken maar op veel bekijks! Daar heb ik n ieder geval heeeel veel last van.
Hoi Janna,

Bevalt je UP? Je ziet ze nog niet veel rijden he, dat is wel leuk van zo nieuwe net op de markt gebrachte auto!
Ik hoop dat hij morgen aan gaat komen bij de dealer, en dan nog 2 weken wachten...... . Ik hou je op de hoogte!\
Groetjes Tess
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Ron UP » di 12 jun 2012, 12:27

Hoe ik dat opgelost heb Tess? Nou gewoon..... :D
Ik hoorde van mn dealer dat de Up binnen was, dat ze het kenteken gingen aanvragen smaandags en woensdag haalde ik m gewoon op. Ze maakten toen een kopie van mn rijbewijs en kreeg de kentekenpapieren, sleutels en gelijk de rekening :mrgreen:

En zoefffffff, zo de showroom uit ;)








Oja ook nog een mega grote bos bloemen voor mn vrouw
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Jojo
Vagling liefhebber
Berichten: 152
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 12:53

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Jojo » wo 13 jun 2012, 23:21

Hè Tess, wat leuk, dus jou uppie komt ook bij v.d. Velden vandaan! Ik moest er vanmiddag nog even zijn en in het gedeelte van de garage waar ze ze afleveringsklaar maken stond een rode Move Up! Misschien wel de jouwe??? :D
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » do 14 jun 2012, 21:38

Jojo schreef:Hè Tess, wat leuk, dus jou uppie komt ook bij v.d. Velden vandaan! Ik moest er vanmiddag nog even zijn en in het gedeelte van de garage waar ze ze afleveringsklaar maken stond een rode Move Up! Misschien wel de jouwe??? :D
:D dat moet hem wel geweest zijn!!! :D
En??????

Ik kreeg vandaag het telefoontje van de dealer dat hij is afgeleverd gister!
Ga morgen middag even kijken....... .
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Jojo
Vagling liefhebber
Berichten: 152
Lid geworden op: di 12 jun 2012, 12:53

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Jojo » do 14 jun 2012, 22:01

Tess schreef:
:D dat moet hem wel geweest zijn!!! :D
En??????

Ik kreeg vandaag het telefoontje van de dealer dat hij is afgeleverd gister!
Ga morgen middag even kijken....... .
:lol: hij leek sprekend op mijn rode move up! :lol:

Weet je al wanneer hij afgeleverd wordt? Spannend!
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » vr 15 jun 2012, 19:19

Jojo schreef:
Tess schreef:
:D dat moet hem wel geweest zijn!!! :D
En??????

Ik kreeg vandaag het telefoontje van de dealer dat hij is afgeleverd gister!
Ga morgen middag even kijken....... .
:lol: hij leek sprekend op mijn rode move up! :lol:

Weet je al wanneer hij afgeleverd wordt? Spannend!
Hoi Jojo, nou ik heb hem vandaag gezien hoor MIJN UP !!!!!
Er stonden 3 rode UP's, die van mij stond buiten vooraan, stond er nog 1 half binnen en 1 aan de zij kant.
Maar als jij de DEMO auto hebt dan heb ik daar w.s in gereden, hij is LEUK !!!
Kan mij voorstellen dat je voor hem bent gegaan!

25 juni wordt mijn UP dag, om 16.00.uur :D :D ,
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door oubaasje » vr 15 jun 2012, 20:19

als jouw up al bij de dealer voor de deur staat waarom duurt het dan nog 10 dagen voordat 'ie afgeleverd wordt?

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Up-Jury » za 16 jun 2012, 04:30

oubaasje schreef:als jouw up al bij de dealer voor de deur staat waarom duurt het dan nog 10 dagen voordat 'ie afgeleverd wordt?
vind ik ook een raar iets! zou toch eens navragen Tess. straks zijn je deuren al 10000 x open en dicht gegaan en staat er geen 5 km op je teller.

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Witte Reus » za 16 jun 2012, 09:44

De mijne was dinsdag rond de middag gelost en de vrijdag erna kon ik m 's ochtends om 10 uur ophalen.

Sommige dealers nemen wel erg ruim de tijd. :roll:

Dat verhaal van dat rijbewijs snap ik ook niet helemaal. Bij mij is het kenteken gewoon aangevraagd en vrijdagochtend op naam gezet (waarvoor de dealer dan wel een minuut of 5 m'n rijbewijs nodig had). Bij m'n motor vorig jaar was dat niet anders.
Kennelijk kan het kenteken gewoon worden aangevraagd, ook zonder rijbewijs. Alleen t op naam stellen gaat niet zonder.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Martin33 » za 16 jun 2012, 09:52

vwholic schreef:De mijne was dinsdag rond de middag gelost en de vrijdag erna kon ik m 's ochtends om 10 uur ophalen.

Sommige dealers nemen wel erg ruim de tijd. :roll:

Dat verhaal van dat rijbewijs snap ik ook niet helemaal. Bij mij is het kenteken gewoon aangevraagd en vrijdagochtend op naam gezet (waarvoor de dealer dan wel een minuut of 5 m'n rijbewijs nodig had). Bij m'n motor vorig jaar was dat niet anders.
Kennelijk kan het kenteken gewoon worden aangevraagd, ook zonder rijbewijs. Alleen t op naam stellen gaat niet zonder.
Als dan al bij je de dealer zit zal dat niet zo een probleem zijn denk ik want je gaat immers rijdend met je bolide de deur uit en krijg je alles mee. Een week vooraf inleveren zou betekenen dat je geen motorvoertuigen meer mag besturen totdat je je nieuwe auto hebt :cry:
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Ron UP » za 16 jun 2012, 12:12

Misschien overbodig om te vermelden maar ik doe t toch ;) vraag , als je kenteken bekend is, voordat je je up op gaat halen, het kenteken EN de meldcode. Die moet je dan doorgeven aan je verzekering, anders rij je onverzekerd de showroom uit !!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » za 16 jun 2012, 21:53

oubaasje schreef:als jouw up al bij de dealer voor de deur staat waarom duurt het dan nog 10 dagen voordat 'ie afgeleverd wordt?
Dank je wel voor je bezorgdheid "oud baasje" , maar dat is niet nodig...... . Ik zou mijn UP al ook 4 dagen eerder mogen ophalen maar dat ging helaas niet met mijn werk...... . Heb er zelf voor gekozen om hem nog ff bij de dealer te laten staan! ( die 4 dagen maken dan ook niet meer uit)
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » za 16 jun 2012, 21:55

Up-Jury schreef:
oubaasje schreef:als jouw up al bij de dealer voor de deur staat waarom duurt het dan nog 10 dagen voordat 'ie afgeleverd wordt?
vind ik ook een raar iets! zou toch eens navragen Tess. straks zijn je deuren al 10000 x open en dicht gegaan en staat er geen 5 km op je teller.
Daar ben ik niet bang voor, zie reactie bij "oud baasje" !
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Plaats reactie