SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Laat hier je nieuwe trots zien.
mars
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 13:51
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door mars » do 06 sep 2012, 11:05

hoi iedereen hier weer even een update
na vorige week even een weekje vakantie met de auto naar het gardameer weer terug in nederland wat een top auto rijd zeer lekker op de autobahn kan zeer goed mee komen met de grote jongen snelheden van 160 km geen probleem
helaas moet onze auto terug naar de garage we zijn toch wel wat dingen onderweg tegen gekomen wat ze na moeten zien

inmiddels heb ik de verlichting aan gepast in de volgende

-osram nightbreakers
- piaa 4250 k ( deze zijn besteld )
-silvervision phillips

het sportpakket word maandag 17 sept gemonteerd en daarbij worden gelijk de vag instellingen aangepast met de volgende punten
-bochtenverlichting
-parkeerlicht
-anticarjacking
-verbruiksweergave aanpassen naar km/l
-teardrop achterwisser
-coming home (via aanraken grootlicht )

en we zijn bezig met de volgende velgen
Wolfrace Milano Titanium 16 inch
Morgen onze rode sport mii drie deurs ophalen

mars
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 13:51
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door mars » do 06 sep 2012, 11:07

het zijn deze velgen


gr mars
Wolfrace-Milano.jpg
Wolfrace-Milano.jpg (34.07 KiB) 4361 keer bekeken
Morgen onze rode sport mii drie deurs ophalen

Gebruikersavatar
zonnie72
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 18:27
Locatie: het Noorden van Limboland

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door zonnie72 » vr 07 sep 2012, 23:03

hoi mars,
stoer ding hè zo'n mii :-)
rijdt inderdaad zeer prettig!
nou zag ik net wat je woonplaats is.. daar heb ik afgelopen zaterdag nog rondgereden in de mii..
ik ben daar geboren dus ik kom er nog wel eens.. woon jij vanaf de BP op de rotonde linksaf ongeveer?
donderdag ga ik weer daar heen, lunchen bij pa en ma, dus misschien zit er een miini miiting in? (goed gejat van hier ergens)
Mii style sport 75pk zwart, 5 deurs, met airco, drive- en soundpakket (dus geen panoramadak, verwarmde stoelen en portable system).
Wel geïnteresseerd in verdere accessoires.. en er komen zeker nog (een keer) andere velgen onder.

robert
Forum newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 19:49
Locatie: Rotterdam

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door robert » di 11 sep 2012, 21:22

wat betreft die armsteun, is er een prijs bekend en is ie orgineel?

mars
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 13:51
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door mars » do 13 sep 2012, 19:35

zonnie72 schreef:hoi mars,
stoer ding hè zo'n mii :-)
rijdt inderdaad zeer prettig!
nou zag ik net wat je woonplaats is.. daar heb ik afgelopen zaterdag nog rondgereden in de mii..
ik ben daar geboren dus ik kom er nog wel eens.. woon jij vanaf de BP op de rotonde linksaf ongeveer?
donderdag ga ik weer daar heen, lunchen bij pa en ma, dus misschien zit er een miini miiting in? (goed gejat van hier ergens)
he lees net je reactie inderdaad vanaf de rotonde linksaf ik woon aan het weiland van de vroegere landbouw school
Morgen onze rode sport mii drie deurs ophalen

mars
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 13:51
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door mars » do 13 sep 2012, 19:36

robert schreef:wat betreft die armsteun, is er een prijs bekend en is ie orgineel?
de arm steun is orgineelen de prijs staat in de accessoires lijst van seat
Morgen onze rode sport mii drie deurs ophalen

Gebruikersavatar
zonnie72
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 18:27
Locatie: het Noorden van Limboland

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door zonnie72 » do 13 sep 2012, 20:52

mars schreef:
zonnie72 schreef:hoi mars,
stoer ding hè zo'n mii :-)
rijdt inderdaad zeer prettig!
nou zag ik net wat je woonplaats is.. daar heb ik afgelopen zaterdag nog rondgereden in de mii..
ik ben daar geboren dus ik kom er nog wel eens.. woon jij vanaf de BP op de rotonde linksaf ongeveer?
donderdag ga ik weer daar heen, lunchen bij pa en ma, dus misschien zit er een miini miiting in? (goed gejat van hier ergens)
he lees net je reactie inderdaad vanaf de rotonde linksaf ik woon aan het weiland van de vroegere landbouw school
ja Mars!
Ik heb je nog een sms gestuurd(op je profiel staat een site met een nummer), maar de werktelefoon is uit 's avonds zeker ;-)
volgende keer beter!
ik ga nu Emmeltown verlaten!
Mii style sport 75pk zwart, 5 deurs, met airco, drive- en soundpakket (dus geen panoramadak, verwarmde stoelen en portable system).
Wel geïnteresseerd in verdere accessoires.. en er komen zeker nog (een keer) andere velgen onder.

mars
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 13:51
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door mars » vr 14 sep 2012, 14:47

zonnie72 schreef:
mars schreef:
zonnie72 schreef:hoi mars,
stoer ding hè zo'n mii :-)
rijdt inderdaad zeer prettig!
nou zag ik net wat je woonplaats is.. daar heb ik afgelopen zaterdag nog rondgereden in de mii..
ik ben daar geboren dus ik kom er nog wel eens.. woon jij vanaf de BP op de rotonde linksaf ongeveer?
donderdag ga ik weer daar heen, lunchen bij pa en ma, dus misschien zit er een miini miiting in? (goed gejat van hier ergens)
he lees net je reactie inderdaad vanaf de rotonde linksaf ik woon aan het weiland van de vroegere landbouw school
ja Mars!
Ik heb je nog een sms gestuurd(op je profiel staat een site met een nummer), maar de werktelefoon is uit 's avonds zeker ;-)
volgende keer beter!
ik ga nu Emmeltown verlaten!
he het nummer moet het gewoon doen mijn phone staat 24/7 aan
sterker nog mijn vrouw heeft je zien rijden ze dacht dat ik het was :lol: maar ik rijdt er bijna nooit in
Morgen onze rode sport mii drie deurs ophalen

mars
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 13:51
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door mars » zo 16 sep 2012, 15:52

de seat mii stat nu in de garage voor het sport pakket en gelijk maar de orginele 16inch velgen laten monteren
we zijn benieuwd hoe het eruit gaat zien
het pakket is nog steeds niet leverbaar :evil: hier baal ik wel van ik zit te denken om het pakket niet meer te monteren

en we zijn voor de zaak bezig met een Audi A1 Sline heeft iemand ook een audi a1 wil deze dan zijn ervaring met ons delen

gr Mars
Morgen onze rode sport mii drie deurs ophalen

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door Toine » ma 08 okt 2012, 10:55

Schiet lekker op dan met het sport pakket....

Heb je al foto's met de andere velgen?
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Gebruikersavatar
MikePeters
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 14 sep 2012, 11:22
Locatie: Eindhoven

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door MikePeters » do 11 okt 2012, 12:47

mars schreef:de seat mii stat nu in de garage voor het sport pakket en gelijk maar de orginele 16inch velgen laten monteren
we zijn benieuwd hoe het eruit gaat zien
het pakket is nog steeds niet leverbaar :evil: hier baal ik wel van ik zit te denken om het pakket niet meer te monteren

en we zijn voor de zaak bezig met een Audi A1 Sline heeft iemand ook een audi a1 wil deze dan zijn ervaring met ons delen

gr Mars
Hoi Mars,

mijn vrouw en ik hebben voor de zaak ook aan Audi A1 S-Edition.
Het is een 1.4 TFSI met een DSG bak.
Ik vind het een zeer prettige auto om in te rijden. Inmiddels staat er zo'n 26.000 kilometer op de teller en de auto heeft nog geen steek laten vallen.
Alle opties die je nodig hebt zitten erop.
Al met al zijn wij zeer tevreden over onze A1.
Bijlagen
Audi A1.jpg
Audi A1.jpg (105.17 KiB) 2531 keer bekeken
High up, 75pk, BMT, Candy White, drive-, executive- en dynamic-pakket, panorama-kanteldak.

Mijn topic: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=1057

mars
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 13:51
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door mars » vr 19 apr 2013, 19:49

Na een tijdje weg te zijn geweest van dit forum zijn we weer terug we hebben een tijdje in ee audi a1 gereden met recht een drama we hebben uiteindelijk besloten om de audi weg te doen .
We hebben inmiddels weer een nwe seat leon fr met full options besteld deze word met 4 weken ongeveer afgeleverd
En we zijn weer bezig met een seat mii voor onze zoon het word waarschijinlijk een rode ook met full options
Morgen gaan we een knoop doorhakken welke mii het word

Gr mars
Morgen onze rode sport mii drie deurs ophalen

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door Patrick-Brand » vr 19 apr 2013, 21:33

mars schreef:Na een tijdje weg te zijn geweest van dit forum zijn we weer terug we hebben een tijdje in ee audi a1 gereden met recht een drama we hebben uiteindelijk besloten om de audi weg te doen .
We hebben inmiddels weer een nwe seat leon fr met full options besteld deze word met 4 weken ongeveer afgeleverd
En we zijn weer bezig met een seat mii voor onze zoon het word waarschijinlijk een rode ook met full options
Morgen gaan we een knoop doorhakken welke mii het word

Gr mars
Hoi Mars,

Als ik kort mag vragen, wat was er zo'n drama aan de A1? Ik heb zelf nog zitten twijfelen tussen een A1 of een Up. Blijf de A1 nog steeds heel gaaf vinden!
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

mars
Forum newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 13:51
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: SEAT MII 75PK SPORT STYLE

Bericht door mars » za 20 apr 2013, 20:17

Patrick-Brand schreef:
mars schreef:Na een tijdje weg te zijn geweest van dit forum zijn we weer terug we hebben een tijdje in ee audi a1 gereden met recht een drama we hebben uiteindelijk besloten om de audi weg te doen .
We hebben inmiddels weer een nwe seat leon fr met full options besteld deze word met 4 weken ongeveer afgeleverd
En we zijn weer bezig met een seat mii voor onze zoon het word waarschijinlijk een rode ook met full options
Morgen gaan we een knoop doorhakken welke mii het word

Gr mars
Hoi Mars,

Als ik kort mag vragen, wat was er zo'n drama aan de A1? Ik heb zelf nog zitten twijfelen tussen een A1 of een Up. Blijf de A1 nog steeds heel gaaf vinden!
beste patrick ik zou voor de up ten eerste goedkoper en rijd beter mijn audi a1 was een sline buiten en binnen en getunend maar telkens de accu leeg rammelende deuren niet werkende sfeer verlichting en nog een aantal van deze kleine dingen na vijf keer bezoek aan de garage op 8000 km en met het verzoek om voor de 6e keer terug te komen had ik er genoeg van ik heb hem toen laten staan ook vond ik de service zeer slecht en elke keer met een andere smoes aan zetten ben inmiddels terug gegaan naar seat en heb een nieuwe leon fr full options besteld en vandaag een rode mii sport 3 deurs voor erbij de service is vele maal beter bij seat als bij de audi
Morgen onze rode sport mii drie deurs ophalen

Plaats reactie