Gelukkig heb je geen schade opgelopen... en inderdaad, je moet een beetje geluk hebben want je hebt niet alles zelf in de hand. Ben ook benieuwd naar de rijprestaties van de banden2 UPS schreef:De velgbescherming heeft bij mijn vorige week perfect gewerkt.
Ik moest uitwijken en kwam daardoor hard in aanraking met een trottoirband.
De klap deed het ergste vermoeden. Gelukkig was de velg niet beschadigd en de band had een klein schafplekje.
Geluk moet je soms hebben.
De winterbanden van Continental bevallen nog steeds uitstekend.
Groeten de 2 UPS
Black up! GunSpeed
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Re: Black up! GunSpeed
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Als ik de close-up van de Triangle zo bekijk is het net alsof de gepolijste delen er gewoon bovenop liggen, dus verder naar buiten dan de velgrand zelf!! Dat maakt ze in ieder geval nog kwetsbaarder voor stoeprandschade, maar gelukkig zijn ze in jouw geval goed beschermd
De mensen die deze velg hebben in combinatie met de originele 185/50R16 moeten toch wel heel erg uitkijken voor de stoepranden
De mensen die deze velg hebben in combinatie met de originele 185/50R16 moeten toch wel heel erg uitkijken voor de stoepranden
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Heb nog een paar foto's waarop je kan zien hoe miniem het verschil is tussen 185/50R16 en 195/45R16GunSpeed schreef:Ben er echt wel blij mee... zowel qua hoogte als qua breedte is er weinig tot geen verschil met de originele 185/50R16... Grootste verschil is dat de winterbanden een goede beschermboord hebben
up! Black BMT 75pk 3d
het schilt op het oog helemaal niks alleen als je ga meten zal je het verschil zien.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
De 15" lijkt me zelfs een tikkeltje groter (in totale diameter) , klopt dat ?GunSpeed schreef:Heb nog een paar foto's waarop je kan zien hoe miniem het verschil is tussen 185/50R16 en 195/45R16
De continental winterbanden op de Triangel velg hebben de zelfde maat als die van jou, namelijk 195/45 R16.
De wegligging is perfect en je hoort ze bijna niet. Nu maar wachten op sneeuw om ze te testen. !!!!!
Groeten de 2 UPS
De wegligging is perfect en je hoort ze bijna niet. Nu maar wachten op sneeuw om ze te testen. !!!!!
Groeten de 2 UPS
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Hahaha, meten is wetenTV_UP! schreef:het schilt op het oog helemaal niks alleen als je ga meten zal je het verschil zien.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Het zijn allemaal 16 inch_1S_ schreef:De 15" lijkt me zelfs een tikkeltje groter (in totale diameter) , klopt dat ?GunSpeed schreef:Heb nog een paar foto's waarop je kan zien hoe miniem het verschil is tussen 185/50R16 en 195/45R16
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Leuk te horen dat ze goed bevallen en ja ik ben ook vol ongeduld voor de eerste sneeuw!!2 UPS schreef:De continental winterbanden op de Triangel velg hebben de zelfde maat als die van jou, namelijk 195/45 R16.
Groeten de 2 UPS
up! Black BMT 75pk 3d
Ziet er goed uit...succes ermee...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb eens in een grote bandentest gelezen dat de maten die fabrikanten opgeven onderling ook nog wel eens kunnen verschillen. Bij de een is 195 minder breed dan bij de concurrent.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Daar kan ik van meespreken...Petrolhead Tom schreef:Ik heb eens in een grote bandentest gelezen dat de maten die fabrikanten opgeven onderling ook nog wel eens kunnen verschillen. Bij de een is 195 minder breed dan bij de concurrent.
Op de Z4 staat achteraan 265/30R19 en eerst had ik de Continetal SportContact 5 en daarna de GoodYear Eagle F1 Assymetric 2. Het loopvlak van de F1 is zo maar eventjes 2cm breder dan dat van de Conti!!! Echt een enorm verschil tussen die 2 types
Btw, de Conti was erg goed maar de GoodYear is nog beter en vergelijkbaar met de Michelin Super Sport... ben er zeer tevreden mee!
up! Black BMT 75pk 3d
dat schilt idd wel heel veel 2 cm.
18,3 KM/L
18,3 KM/L
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Enkele weken geleden een paar foto's genomen van mijn "Black Beauty" en mijn "Black Beast"
Welke nu Belle is en welke het Beest ben ik nog niet uit...
Aerodynamica is bijna geheel gelijklopend
Welke nu Belle is en welke het Beest ben ik nog niet uit...
Aerodynamica is bijna geheel gelijklopend
Laatst gewijzigd door GunSpeed op wo 21 nov 2012, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
En de ene heeft geen uitlaat maar dat wordt dan dubbel en dik goedgemaakt door de andere
Maar ze zijn allebei zwart met een lekker snuitje!!
Maar ze zijn allebei zwart met een lekker snuitje!!
up! Black BMT 75pk 3d
- LegacySystem
- Vagling liefhebber
Dude, als dit bij mij voor de deur stond..........en de sleutels van de Beemer lagen ook echt in mijn sleutelbakje............dan liet ik het rijden in de Up over aan iemand anders. Desnoods slaap ik in de Beemer!!
Maar ja, ik heb alleen een Up! en ben er erg gelukkig mee.
Prachtige plaatjes, by the way!
Maar ja, ik heb alleen een Up! en ben er erg gelukkig mee.
Prachtige plaatjes, by the way!
VW High Up! 44kW, 5-deurs, Candy White | Drive, Dynamic en Executive pakket met 16" Upsilon | Osram Nightbreaker Plus + PIAA | Aanpassingen door VAGTechniek | Planning: automatische achterklep
kenteken van de Beemer is ook wel top trouwens.
18,3 KM/L
18,3 KM/L
geweldige foto's van die 2 samen. Zo veel gemeen en toch heeeel verschillend.
Als ik mocht kiezen ging ik voor de Black Beast maar wie is nou de Beast......
Als ik mocht kiezen ging ik voor de Black Beast maar wie is nou de Beast......
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik denk dat iedere liefhebber hier met zijn ogen dicht voor de Bmw kiest. Wat een plaatje zeg.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik zeker niet. Ik vind ze allebei even mooi Ik lijk een van de weinigen te zijn die van een up! nét zo blij wordt als van een Porsche of andere mooie auto (zoals Z4)Petrolhead Tom schreef:Ik denk dat iedere liefhebber hier met zijn ogen dicht voor de Bmw kiest. Wat een plaatje zeg.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen