Black up! GunSpeed

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » za 16 mar 2013, 09:31

Black & White 8-)

Afbeelding

Misschien interessant voor de mensen die hun Up willen verlagen :

- White Up BMT met origineel sportonderstel (vooraan en achteraan -1,5cm)
- Black Up BMT met KW schroefset (vooraan out of the box en achteraan ongeveer 1cm extra lager en zonder de spacers)

Grtz
Gun
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GrijzeUp » za 16 mar 2013, 13:42

Hele nette black!!

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » zo 17 mar 2013, 09:42

GrijzeUp schreef:Hele nette black!!
Thanks :D
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door erikvank » ma 01 apr 2013, 22:49

GunSpeed schreef:Wie had dit nu verwacht?? :o

Begin verleden week was de lente in het land met zo'n 18° en heb ik zoals zovelen mijn zomerbandjes eronder gegooid. 8-)
Maar ondertussen is koning winter weer aan de macht en heb ik dan maar de winterset weer bovengehaald... :evil:

Hoe bevallen die Conti TS850's? Ik heb deze ook op basis van internetspecs uitgezocht, maar ik heb nog ervaringsverhalen gehoord. Deze winter heb ik het nog met zomerbanden gedaan (we hebben de Up nog maar kort), maar binnenkort ga ik een extra set velgen halen en dan wil ik daar ook de Conti 850 om hebben voor volgende winter.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door erikvank » wo 03 apr 2013, 09:16

GunSpeed schreef:Seat Mii luxe organiser...
Afbeelding

Onderdeelnummer = 1SL0 61 129 A maar is niet goedkoop, ongeveer 80,00 €. Ik heb dit gewoon bij mijn VW dealer besteld samen de andere spulletjes. Etui en armsteun zouden binnen zijn maar de organiser laat nog even op zich wachten... :D

Grtz
Gun

Ik vind het echt veel te duur. Productiekosten zijn ongeveer € 0,10 schat ik zo in. Je kunt hem in één matrijs gieten, dus het is geen ingewikkeld productieproces. Voor dit bedrag kun je hem ook verguld krijgen. :-) Ik had gekeken bij Mazda en daar was die € 45,- Dat vond ik al veel te duur. Er is een eenvoudige versie die als relatiegeschenk wordt verkocht. Die is 2 à 3 euro. En minder mooi. Maar of ik deze Seat-versie, die dertig keer zo duur is, nou ook dertig keer zo mooi vind?

Maar goed, iedereen maakt zijn eigen afweging. Gelukkig maar.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door Pop Up! » wo 03 apr 2013, 09:25

erikvank schreef:
GunSpeed schreef:Seat Mii luxe organiser...
Afbeelding

Onderdeelnummer = 1SL0 61 129 A maar is niet goedkoop, ongeveer 80,00 €. Ik heb dit gewoon bij mijn VW dealer besteld samen de andere spulletjes. Etui en armsteun zouden binnen zijn maar de organiser laat nog even op zich wachten... :D

Grtz
Gun

Ik vind het echt veel te duur. Productiekosten zijn ongeveer € 0,10 schat ik zo in. Je kunt hem in één matrijs gieten, dus het is geen ingewikkeld productieproces. Voor dit bedrag kun je hem ook verguld krijgen. :-) Ik had gekeken bij Mazda en daar was die € 45,- Dat vond ik al veel te duur. Er is een eenvoudige versie die als relatiegeschenk wordt verkocht. Die is 2 à 3 euro. En minder mooi. Maar of ik deze Seat-versie, die dertig keer zo duur is, nou ook dertig keer zo mooi vind?

Maar goed, iedereen maakt zijn eigen afweging. Gelukkig maar.
Ik heb deze ook en ja hij is duur! Maar hij is wel mooi afgewerkt met een stukje leer in de binnenkant en in het gebuik super handig. Je kunt er je telefoon makkelijk in kwijt en een pen en je hebt ook nog muntvakjes.
Ik heb er geen spijt van en vind het een hele mooie oplossing die wel wat duurder is dan normaal maar dat zie je ook.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door erikvank » wo 03 apr 2013, 09:33

Pop Up! schreef:
erikvank schreef: Ik vind het echt veel te duur. Productiekosten zijn ongeveer € 0,10 schat ik zo in. Je kunt hem in één matrijs gieten, dus het is geen ingewikkeld productieproces. Voor dit bedrag kun je hem ook verguld krijgen. :-) Ik had gekeken bij Mazda en daar was die € 45,- Dat vond ik al veel te duur. Er is een eenvoudige versie die als relatiegeschenk wordt verkocht. Die is 2 à 3 euro. En minder mooi. Maar of ik deze Seat-versie, die dertig keer zo duur is, nou ook dertig keer zo mooi vind?

Maar goed, iedereen maakt zijn eigen afweging. Gelukkig maar.
Ik heb deze ook en ja hij is duur! Maar hij is wel mooi afgewerkt met een stukje leer in de binnenkant en in het gebuik super handig. Je kunt er je telefoon makkelijk in kwijt en een pen en je hebt ook nog muntvakjes.
Ik heb er geen spijt van en vind het een hele mooie oplossing die wel wat duurder is dan normaal maar dat zie je ook.
Ook leer aan de binnenkant? Dat had ik over het hoofd gezien. Dat verandert mijn mening niet meteen, maar dan was ik net wel te ongenuanceerd.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » wo 03 apr 2013, 10:50

Ben het met je eens... is véél te duur voor wat het is maar het ziet er goed uit 8-)
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door Patrick-Brand » wo 03 apr 2013, 17:43

Ik heb de Skoda versie gekocht. 12 euro. Maar daar kan je enkel je telefoon in doen. Maar ach, voor die prijs vind ik dat best!
Staat in de webshop van Van den Udenhout.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » wo 03 apr 2013, 17:46

Patrick-Brand schreef:Ik heb de Skoda versie gekocht. 12 euro. Maar daar kan je enkel je telefoon in doen. Maar ach, voor die prijs vind ik dat best!
Staat in de webshop van Van den Udenhout.
Ja, die is wel zijn geld dubbel en dwars waard... ;)
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door Patrick-Brand » wo 03 apr 2013, 18:00

GunSpeed schreef:
Patrick-Brand schreef:Ik heb de Skoda versie gekocht. 12 euro. Maar daar kan je enkel je telefoon in doen. Maar ach, voor die prijs vind ik dat best!
Staat in de webshop van Van den Udenhout.
Ja, die is wel zijn geld dubbel en dwars waard... ;)
Haha ja toch! En voor die prijs kan ik er zelfs 4 kopen!! Voor in iedere bekerhouder een organizer. :lol:
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

RobbertKoppies
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 05 nov 2012, 16:39

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door RobbertKoppies » ma 15 apr 2013, 20:38

Gunspeed,

Mag ik vragen wat je hebt betaald voor dat setje veren? Ik ben erg onder de indruk, dat ik het zelf misschien ook wel wil doen. Als je het niet hier wilt zeggen, dan graag een PM. Dank je!

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door MAZE » di 16 apr 2013, 05:46

Robbert

Zijn geen veren, is een schroefset prijzen variërend tussen de 500 en 1000 euro op dit moment.

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » wo 17 apr 2013, 12:36

RobbertKoppies schreef:Gunspeed,
Mag ik vragen wat je hebt betaald voor dat setje veren? Ik ben erg onder de indruk, dat ik het zelf misschien ook wel wil doen. Als je het niet hier wilt zeggen, dan graag een PM. Dank je!
Inderdaad schroefset en ik heb PM beantwoord :D
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door Tom Westendorp » do 18 apr 2013, 10:41

De zomerwielen er nog niet onder? :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » vr 17 mei 2013, 11:20

Petrolhead Tom schreef:De zomerwielen er nog niet onder? :D
Ja, hoor :D
Heb ondertussen ook wat meer met de wagen zitten spelen en ken hem nu toch wel een beetje beter. De combinatie banden/coilovers werkt bijzonder goed en geeft toch wel een pak meer vertrouwen achter het stuur. Het betere bochtenwerk lukt ook al aardig en geeft meer dan genoeg fun! 8-)
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » do 13 jun 2013, 11:45

Verleden weekend eens effe tijd gemaakt om wat betere foto's van mijn Upje te maken. Eerst mooi gewassen, dan een beetje polish eroverheen en als laatste zelfs de bandjes eens onder handen genomen met wat gel :o
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » do 13 jun 2013, 11:46

Afbeelding




Afbeelding
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » do 13 jun 2013, 11:48

Afbeelding




Afbeelding
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Black up! GunSpeed

Bericht door GunSpeed » do 13 jun 2013, 11:52

Afbeelding




Afbeelding
up! Black BMT 75pk 3d

Plaats reactie