BarMove(d)Up

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: BarMove(d)Up

Bericht door Ajavas » di 04 jun 2013, 20:02

:D Heeel mooi geworden na dat tinten! Ik ben a.s. Donderdag aan de beurt bij Leeroy. Alle ruiten worden getint en waarschijnlijk laat ik mijn voor en achter verlichting ook doen. ;)

Verstuurd van mijn GT-P7500 met Tapatalk
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: BarMove(d)Up

Bericht door Inge » wo 05 jun 2013, 06:48

Ondertussen nog gelukt om na het kleien een wax laag (of 2) aan te brengen - wel eerst de auto weer gewassen hoop ik (omdat er tijd tussen zit).

En ja, ben het met bovenstaande helemaal eens als je een zachte klei gebruikt gebeurt er weinig tot niets met je lak (marring), maar inderdaad wel weer meteen daarna in de (glaze + wax sealant zetten. Want bescherming heb je na het kleien niet meer en als je dan lang wacht met er iets op te zetten kunne je weer van voren af aan beginnen. Ook zonde van de tijd.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: BarMove(d)Up

Bericht door Ron UP » wo 05 jun 2013, 12:51

Klopt Bar!! Die ervaring heb ik nu ook met mn getinte ramen!
Is veel koeler binnenin
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: BarMove(d)Up

Bericht door BarMove(d)Up » wo 05 jun 2013, 16:29

Inge schreef:Ondertussen nog gelukt om na het kleien een wax laag (of 2) aan te brengen - wel eerst de auto weer gewassen hoop ik (omdat er tijd tussen zit).

En ja, ben het met bovenstaande helemaal eens als je een zachte klei gebruikt gebeurt er weinig tot niets met je lak (marring), maar inderdaad wel weer meteen daarna in de (glaze + wax sealant zetten. Want bescherming heb je na het kleien niet meer en als je dan lang wacht met er iets op te zetten kunne je weer van voren af aan beginnen. Ook zonde van de tijd.
Helaas moet weer opnieuw beginnen. Heb zondag wel de auto weer helemaal gewassen, maar door tijdgebrek niet in de wax gezet. Heb nu in de buurt een plek gevonden waar ik mijn auto overdekt kan zetten dus binnenkort wassen, daar auto zetten en dag daarna waxen. Heb helaas niet zoals jij een garage waar je kunt werken.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: BarMove(d)Up

Bericht door Inge » wo 05 jun 2013, 17:47

Fijn dat je in ieder geval de auto nu binnen kunt zetten en daar kunt werken. Altijd makkelijk hoef je je geen zorgen te maken over stof ed wat er na ene nachtje buiten staan weer opzit.

Ik ben nu bezig met bouwlampen op statief te zoeken voor goed werklicht.

Tip voor als je weer eens geen tijd mocht hebben om de auto te waxen na het kleien - zet er dan een laagje Reload (is een multi functi sealant) overheen. Dat is opsprayen op een mf pad en uitwrijven (eventueel nabuffen) en klaar is kees. Ik gebruik het vaak om de waxlaag te boosten + doe het op de ramen ipv Rain-x (werkt net zo goed) - heeft een standtijd van ca 3 maanden. Carclean heeft de Reload in het assortiment en daar je maar een heel klein beetje nodig hebt doe je er lekker lang mee.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: BarMove(d)Up

Bericht door BarMove(d)Up » wo 05 jun 2013, 18:36

Inge schreef:Fijn dat je in ieder geval de auto nu binnen kunt zetten en daar kunt werken. Altijd makkelijk hoef je je geen zorgen te maken over stof ed wat er na ene nachtje buiten staan weer opzit.

Ik ben nu bezig met bouwlampen op statief te zoeken voor goed werklicht.

Tip voor als je weer eens geen tijd mocht hebben om de auto te waxen na het kleien - zet er dan een laagje Reload (is een multi functi sealant) overheen. Dat is opsprayen op een mf pad en uitwrijven (eventueel nabuffen) en klaar is kees. Ik gebruik het vaak om de waxlaag te boosten + doe het op de ramen ipv Rain-x (werkt net zo goed) - heeft een standtijd van ca 3 maanden. Carclean heeft de Reload in het assortiment en daar je maar een heel klein beetje nodig hebt doe je er lekker lang mee.
Thx, ken Reload, heb een klein spuitflesje waarmee ik mijn velgen heb gedaan voordat de banden erop gingen. Maar inderdaad kan bij weinig tijd dat natuurlijk ook op de auto doen.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: BarMove(d)Up

Bericht door Ron UP » wo 05 jun 2013, 19:46

Ik vind het geweldig hoe jullie dames over dit soort dingen praten...sealen boosten waxen kleien :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Is toch eerder mannentaal :D ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: BarMove(d)Up

Bericht door DonkUp » wo 05 jun 2013, 20:36

Ron UP schreef:Ik vind het geweldig hoe jullie dames over dit soort dingen praten...sealen boosten waxen kleien :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Is toch eerder mannentaal :D ;)
Pas maar op, straks beginnen ze nog over de boring, slag en compressieverhouding te praten :p
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: BarMove(d)Up

Bericht door BarMove(d)Up » wo 05 jun 2013, 21:17

Ron UP schreef:Ik vind het geweldig hoe jullie dames over dit soort dingen praten...sealen boosten waxen kleien :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Is toch eerder mannentaal :D ;)
Dat heb je als je meer aanleg hebt voor techniek en daarmee vnl 'opgroeit' in een mannenomgeving.
Tijdens mijn HTS was ik 1 vrouw op vele mannen, net als in mijn eerste baan. Dus ja dan leer je wel mannentaal.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: BarMove(d)Up

Bericht door BarMove(d)Up » wo 05 jun 2013, 21:18

DonkUp schreef:
Ron UP schreef:Ik vind het geweldig hoe jullie dames over dit soort dingen praten...sealen boosten waxen kleien :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Is toch eerder mannentaal :D ;)
Pas maar op, straks beginnen ze nog over de boring, slag en compressieverhouding te praten :p
Dat zou zomaar eens kunnen gebeuren :mrgreen:
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: BarMove(d)Up

Bericht door Ron UP » wo 05 jun 2013, 21:28

Hahaen wat te denken over t nabuffen dan :D
Goed bezig dames :mrgreen:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Plaats reactie