Ajavas Up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Ajavas Up!

Bericht door GunSpeed » zo 23 jun 2013, 09:47

Meten is weten haha ;)
Topic is een goed idee :D
up! Black BMT 75pk 3d

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Ajavas Up!

Bericht door Pop Up! » zo 23 jun 2013, 10:00

Zeker goed topic! Mij is verteld dat je met de Eibach veren op een blue motion onderstel 1,5 cm extra krijgt zowel voor als achter omdat dit onderstel al zelf 1,5 cm lager is. Dus dan kom je uit op een totale verlaging van 3 cm voor en achter.
Niet blue motion wordt verlaagd tot 1,5 cm voor en achter.

Ik heb ook dezelfde pro kit veren erop laten zetten van Eibach. Zal wel eens even meten en kijken naar de doos.
Maar ik vond zelf de optische verlaging ook iets minder te zien, wat je al zegt het is vooral achter goed te zien omdat hij dan nu meer gelijk/ recht staat, maar ik vind het rijgedrag zeker wat beter als voorheen met drempels en bochten.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Ajavas Up!

Bericht door Ajavas » zo 23 jun 2013, 17:48

Pop Up! schreef:Zeker goed topic! Mij is verteld dat je met de Eibach veren op een blue motion onderstel 1,5 cm extra krijgt zowel voor als achter omdat dit onderstel al zelf 1,5 cm lager is. Dus dan kom je uit op een totale verlaging van 3 cm voor en achter.
Niet blue motion wordt verlaagd tot 1,5 cm voor en achter.

Ik heb ook dezelfde pro kit veren erop laten zetten van Eibach. Zal wel eens even meten en kijken naar de doos.
Maar ik vond zelf de optische verlaging ook iets minder te zien, wat je al zegt het is vooral achter goed te zien omdat hij dan nu meer gelijk/ recht staat, maar ik vind het rijgedrag zeker wat beter als voorheen met drempels en bochten.
:D Ben reuze benieuwd want in vergelijking met een standaard 3 drs, Citigo, is de auto achter 2 cm gezakt en voor slechts een halve cm, zie hier:


viewtopic.php?f=6&t=2180
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
pat02
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 12:19
Locatie: Buurt van Rotterdam

Re: Ajavas Up!

Bericht door pat02 » ma 24 jun 2013, 15:38

Hoe heb je het 6 speakersysteem van de High Up ingebouwd als ik vragen mag?

Verder ziet ie goed uit!!
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Ajavas Up!

Bericht door Ajavas » ma 24 jun 2013, 16:33

pat02 schreef:Hoe heb je het 6 speakersysteem van de High Up ingebouwd als ik vragen mag?

Verder ziet ie goed uit!!
:) Dat is een lang verhaal, wat je hier kan lezen:

viewtopic.php?f=6&t=2069

en dank voor je compliment.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
pat02
Forum newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 03 mei 2013, 12:19
Locatie: Buurt van Rotterdam

Re: Ajavas Up!

Bericht door pat02 » vr 28 jun 2013, 19:15

Ajavas schreef:
pat02 schreef:Hoe heb je het 6 speakersysteem van de High Up ingebouwd als ik vragen mag?

Verder ziet ie goed uit!!
:) Dat is een lang verhaal, wat je hier kan lezen:

viewtopic.php?f=6&t=2069

en dank voor je compliment.

Hahah ja nu je het zegt, dat topic had ik al een keer voorbij zien schuiven!
Nou ben k echt opzoek naar iemand die t zelf heeft gedaan, i.v.m. dat ik graag wil weten welke maat speakers de up waarborgt!
| Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | M&M | Armsteun | Getinte ramen | Executive | CEB | Luxe kentekenplaten | 17 inch sloffen |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Ajavas Up!

Bericht door Ajavas » za 29 jun 2013, 18:53

pat02 schreef:Hahah ja nu je het zegt, dat topic had ik al een keer voorbij zien schuiven!
Nou ben k echt opzoek naar iemand die t zelf heeft gedaan, i.v.m. dat ik graag wil weten welke maat speakers de up waarborgt!
Ik wil er nog wel even bij opmerken dat,, ook al heb je 6 speakers aangesloten, de RCD215 van de Move Up! niet hetzelfde werkt als de RCD215 in de High Up!

Het verschil zit hem hierin:

De RCD215 van de Move Up! stuurt alle tonen gebundeld naar alle 6 aangesloten speakers, hierdoor zal het lijken dat je tweeters het niet doen, je hebt dus enkel stereo over alle toonhoogtes door alle speakers tegelijk en je kunt het volume , links, rechts en front, rear instellen. Het gevolg is dus dat alle tonen door alle 6 de speakers komen, hierdoor kun je de hoge tonen niet meer onderscheiden uit de tweeters, de midden tonen (meestal de spraak, lijkt hierdoor onduidelijk en zingt a.h.w. rond en de bass tonen lijken uit een schoenendoos te komen en als je met bluetooth via je navigon belt en het geluid over de boxen, zal de tegenpartij je meestal niet kunnen verstaan door rondzingen van geluid.

De RCD215 van de High Up! verdeelt de toonhoogtes wel over de daarvoor bestemde speakers, dus de hoge tonen worden naar de tweeters gestuurd, midden tonen naar de speakers in de voorportieren en de lage tonen naar de daarvoor bestemde speakers achter. Het geluid word hier dus wel goed gesplitst en weergegeven en wat dan weer tot gevolg heeft dat als je navigatie aanstaat of je belt over de speakers het geluid wel over de juiste speakers komt en dus duidelijk is.

Ok, hoe weet ik dit? Zoals jullie in mijn andere thread hebben kunnen lezen heeft mijn dealer mij de 6 speakers gegeven omdat dit a.h.w. tijdens de koop door de verkoper was toegezegd. Toen ik een paar weken geleden mijn Move Up! had neer gezet voor de modificatie, kreeg ik hem terug met ineens een andere radio erin, ja,ja, je raad het al een RCD215 van een High Up! Ik blij en vol luistergenot op weg naar huis, maar nog voor ik thuis was merkte ik op dat het een oude radio was omdat de hoogglans achterfront vol met krassen zat, ik begon me hier dus aan te ergeren en wederom terug naar de dealer en ook deze keer waren ze me weer terwille, er werd dus een nieuwe radio besteld en deze werd gisteren ingebouwd.

Toen ik de auto weer op mocht halen had ik dus eindelijk weer een onbekraste mooie radio, maar omdat ik geen chromen randje om de unit zag, zei ik tegen de monteur dat dit weer een Move Up! RCD215 radio was. Hij hield echter vol dat alles naar behoren werkte, maar niets was minder waar, al gauw bleek toen ik Radio538 opzette mijn vermoedens bewaarheid. Ik heb daarom vanmorgen telefonisch contact gehad met de verkoopleider van mijn dealer en hem voorgesteld mijn auto dan maar naast de Demo High Up! van hun te zetten en te vergelijken, maar dat was niet nodig zei hij en toen vertelde hij mij het bovenstaande verhaal en beloofde mij om Maandag een nieuwe High Up! RCD215 te bestellen.

Ok dus ik raad iedereen aan die een Move Up! RCD215 heeft NIET te gaan werken met 6 toonhoogte afhankelijke speakers, maar met 4 fullrange speakers. Een gescheiden systeem zoals in de High Up! zal ongetwijfeld tot teleurstelling leiden.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
FrankUp!
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 22:24
Locatie: Amersfoort

Re: Ajavas Up!

Bericht door FrankUp! » zo 30 jun 2013, 09:31

Ajavas schreef:
pat02 schreef:Hahah ja nu je het zegt, dat topic had ik al een keer voorbij zien schuiven!
Nou ben k echt opzoek naar iemand die t zelf heeft gedaan, i.v.m. dat ik graag wil weten welke maat speakers de up waarborgt!
Ik wil er nog wel even bij opmerken dat,, ook al heb je 6 speakers aangesloten, de RCD215 van de Move Up! niet hetzelfde werkt als de RCD215 in de High Up!

Het verschil zit hem hierin:

De RCD215 van de Move Up! stuurt alle tonen gebundeld naar alle 6 aangesloten speakers, hierdoor zal het lijken dat je tweeters het niet doen, je hebt dus enkel stereo over alle toonhoogtes door alle speakers tegelijk en je kunt het volume , links, rechts en front, rear instellen. Het gevolg is dus dat alle tonen door alle 6 de speakers komen, hierdoor kun je de hoge tonen niet meer onderscheiden uit de tweeters, de midden tonen (meestal de spraak, lijkt hierdoor onduidelijk en zingt a.h.w. rond en de bass tonen lijken uit een schoenendoos te komen en als je met bluetooth via je navigon belt en het geluid over de boxen, zal de tegenpartij je meestal niet kunnen verstaan door rondzingen van geluid.

De RCD215 van de High Up! verdeelt de toonhoogtes wel over de daarvoor bestemde speakers, dus de hoge tonen worden naar de tweeters gestuurd, midden tonen naar de speakers in de voorportieren en de lage tonen naar de daarvoor bestemde speakers achter. Het geluid word hier dus wel goed gesplitst en weergegeven en wat dan weer tot gevolg heeft dat als je navigatie aanstaat of je belt over de speakers het geluid wel over de juiste speakers komt en dus duidelijk is.

Ok, hoe weet ik dit? Zoals jullie in mijn andere thread hebben kunnen lezen heeft mijn dealer mij de 6 speakers gegeven omdat dit a.h.w. tijdens de koop door de verkoper was toegezegd. Toen ik een paar weken geleden mijn Move Up! had neer gezet voor de modificatie, kreeg ik hem terug met ineens een andere radio erin, ja,ja, je raad het al een RCD215 van een High Up! Ik blij en vol luistergenot op weg naar huis, maar nog voor ik thuis was merkte ik op dat het een oude radio was omdat de hoogglans achterfront vol met krassen zat, ik begon me hier dus aan te ergeren en wederom terug naar de dealer en ook deze keer waren ze me weer terwille, er werd dus een nieuwe radio besteld en deze werd gisteren ingebouwd.

Toen ik de auto weer op mocht halen had ik dus eindelijk weer een onbekraste mooie radio, maar omdat ik geen chromen randje om de unit zag, zei ik tegen de monteur dat dit weer een Move Up! RCD215 radio was. Hij hield echter vol dat alles naar behoren werkte, maar niets was minder waar, al gauw bleek toen ik Radio538 opzette mijn vermoedens bewaarheid. Ik heb daarom vanmorgen telefonisch contact gehad met de verkoopleider van mijn dealer en hem voorgesteld mijn auto dan maar naast de Demo High Up! van hun te zetten en te vergelijken, maar dat was niet nodig zei hij en toen vertelde hij mij het bovenstaande verhaal en beloofde mij om Maandag een nieuwe High Up! RCD215 te bestellen.

Ok dus ik raad iedereen aan die een Move Up! RCD215 heeft NIET te gaan werken met 6 toonhoogte afhankelijke speakers, maar met 4 fullrange speakers. Een gescheiden systeem zoals in de High Up! zal ongetwijfeld tot teleurstelling leiden.
Ik heb even gezocht, maar ik kan eerlijk gezegd geen verschillen vinden in de radio's tussen de move up en high up. Ik heb ze niet naast elkaar gelegd, dus ik kan het mis hebben. Het lijkt me wel sterk dat VW 2 types radio monteert in de Up, je kunt immers op een Move up een soundpakket bestellen, dan heb je dezelfde configuratie als in de high up met 6 speakers, en je hebt dan nog steeds een RCD215 zonder chromen rand.
Ik ga binnenkort de RCD215 uit mijn Move Up halen om even te kijken hoe de speaker aansluitingen lopen e.d. want ik wil extra speakers monteren. Als ik iets opvallends zie zal ik het melden in ieder geval.
VW Move Up 60 pk 5drs, Light silver metallic, Executive pakket, reservewiel, 16"Triangle.

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Ajavas Up!

Bericht door Ajavas » zo 30 jun 2013, 09:42

FrankUp! schreef:Ik heb even gezocht, maar ik kan eerlijk gezegd geen verschillen vinden in de radio's tussen de move up en high up. Ik heb ze niet naast elkaar gelegd, dus ik kan het mis hebben. Het lijkt me wel sterk dat VW 2 types radio monteert in de Up, je kunt immers op een Move up een soundpakket bestellen, dan heb je dezelfde configuratie als in de high up met 6 speakers, en je hebt dan nog steeds een RCD215 zonder chromen rand.

Ik ga binnenkort de RCD215 uit mijn Move Up halen om even te kijken hoe de speaker aansluitingen lopen e.d. want ik wil extra speakers monteren. Als ik iets opvallends zie zal ik het melden in ieder geval.
Ja ik vond het ook vreemd, maar ik heb dus beide radio's in mijn auto gehad met de originele High Up! speakerset, en beide door de dealer ingebouwd en geleverd, en geluid was toch echt zoals ik het hierboven omschreef. Ik denk dat het niet voor niets is dat de verkoopleider van Auto Hoogenboom/Pon zonder slag of stoot wederom, kosteloos, een nieuwe radio voor me gaat bestellen. Maar goed we zullen zien, hij zou bellen als de nieuwe High Up! radio binnen is.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1486
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Ajavas Up!

Bericht door Xanderv » zo 30 jun 2013, 09:45

Laat het even weten of je makkelijk 2 extra speakers kan installeren. Ik wil dit ook wel! Graag fotootjes ;)
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
FrankUp!
Forum newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: di 16 apr 2013, 22:24
Locatie: Amersfoort

Re: Ajavas Up!

Bericht door FrankUp! » zo 30 jun 2013, 16:25

Ajavas schreef:
FrankUp! schreef:Ik heb even gezocht, maar ik kan eerlijk gezegd geen verschillen vinden in de radio's tussen de move up en high up. Ik heb ze niet naast elkaar gelegd, dus ik kan het mis hebben. Het lijkt me wel sterk dat VW 2 types radio monteert in de Up, je kunt immers op een Move up een soundpakket bestellen, dan heb je dezelfde configuratie als in de high up met 6 speakers, en je hebt dan nog steeds een RCD215 zonder chromen rand.

Ik ga binnenkort de RCD215 uit mijn Move Up halen om even te kijken hoe de speaker aansluitingen lopen e.d. want ik wil extra speakers monteren. Als ik iets opvallends zie zal ik het melden in ieder geval.
Ja ik vond het ook vreemd, maar ik heb dus beide radio's in mijn auto gehad met de originele High Up! speakerset, en beide door de dealer ingebouwd en geleverd, en geluid was toch echt zoals ik het hierboven omschreef. Ik denk dat het niet voor niets is dat de verkoopleider van Auto Hoogenboom/Pon zonder slag of stoot wederom, kosteloos, een nieuwe radio voor me gaat bestellen. Maar goed we zullen zien, hij zou bellen als de nieuwe High Up! radio binnen is.
Ok, inderdaad gek maar goed, als het daarmee opgelost is, hebben ze het (uiteindelijk) prima gedaan.

@ Xanderv - Zal ik idd doen, ik moet eerst de portierbekleding eraf hebben en de radio eruit, dan kan ik kijken hoe ik de kabels ga doorvoeren. Dan zal ik eerst speakers moeten bestellen en daarna... aan de gang!
VW Move Up 60 pk 5drs, Light silver metallic, Executive pakket, reservewiel, 16"Triangle.

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Ajavas Up!

Bericht door Ajavas » di 02 jul 2013, 17:58

:D Vandaag dan eindelijk de LED knippers binnen, momenteel heb ik dus deze lampen erin:
Afbeelding


Hieronder wat foto's met daglicht:

Afbeelding
LED Knipper uit met dagrij verlichting hoge stand.

Afbeelding
LED Knippers aan met dagrij verlichting hoge stand.

Afbeelding
LED Knipper aan met dagrij verlichting laag en dimlicht aan.

Afbeelding
LED Knipper uit in achterlicht unit.

Afbeelding
LED Knipper aan in achterlicht unit.

Ok, de foto's zijn niet zo duidelijk i.v.m. daglicht en ik zal daarom vanavond als het donker is een filmpje maken van mijn verlichting, en morgen uploaden.

Ondanks dat de fabrikant opgaf dat deze knippers canbus storing vrij zijn, moet ik zeggen dat de klingelateur wel veel sneller gaat alsof er een kapotte lamp in zit. Ik weet niet of dit de canbus storings melding is of dat deze verschijnt in het display van de boardcomputer, want dat is niet het geval. Indien ik de gevarenlicht schakelaar indruk, gaat de klingelateur weer op gewone snelheid. Ikzelf stoor me niet aan de sneller gaande klingelateur want het geluid is nihil in de up en de knippers staan vaker uit dan aan :D bovendien kan ik dus een lampentest doen d.m.v. het indrukken van het gevarenlicht schakelaar, want als er een lamp kapot zou zijn, zou hij dan wel sneller knipperen. Ook een leuk detail is, dat de snelheid van de klingelateur NIET van invloed is op het knipperen van de lampen zelf deze gaan op gewone snelheid.

Maar goed ik zal alles even filmen als het donker is, ik ben i.i.g. blij met mijn lampen configuratie tot nu toe.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1486
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Ajavas Up!

Bericht door Xanderv » di 02 jul 2013, 18:49

Ziet er goed uit ajavas!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Ajavas Up!

Bericht door Ajavas » di 02 jul 2013, 22:17

Hier de filmpjes, wel smartphone kwaliteit en "het weer"...was verschrikkelijk :)








In het laatste filmpje kun je ook zien dat bij mij de leddel.nl dagrij led's echt werken, zowel in hoge stand als lage...
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1486
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Ajavas Up!

Bericht door Xanderv » wo 03 jul 2013, 11:54

Leuke filmpjes, vooral de achterknipper zie je goed dat ie echt uit en aan gaat en niet nagloeit als een normaal lampje, beetje cartoonische look vind ik het. Wel kicke
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Ajavas Up!

Bericht door GrijzeUp » wo 03 jul 2013, 13:33

Inderdaad mooi! Ik denk inderdaad dat het aan de canbus ligt dat hij zo snel knippert

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Ajavas Up!

Bericht door Ajavas » wo 03 jul 2013, 18:07

GrijzeUp schreef:Inderdaad mooi! Ik denk inderdaad dat het aan de canbus ligt dat hij zo snel knippert
Dankje! Ik erger me er nog niet aan, mocht dit wel komen zal ik er wat weerstandjs achter hangen, dan is het opgelost. :)
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Ajavas Up!

Bericht door GrijzeUp » do 04 jul 2013, 11:51

Heb je al geprobeerd of het aan de voorste of achterste knipperlichten ligt?

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Ajavas Up!

Bericht door Ajavas » do 04 jul 2013, 17:12

GrijzeUp schreef:Heb je al geprobeerd of het aan de voorste of achterste knipperlichten ligt?
Ik heb eerst de voor LED's erin geplaatst en getest en toen was het gelijk raak, daarna de achter LED's geplaatst, dus de vraag is zou ik nu 4 weerstandjes moeten plaatsen of gewoon 2 voor. De LED's achter gingen echt met heel veel gepriegel door het gat van de unit, dus durf ze er nu niet uit te halen, bang dat ik ze sloop. Ook kreeg ik met geen mogelijkheid de stekkers van de achterunits af, en zie werkelijk niet hoe ik er weerstandjes tussen zou moeten krijgen. Voor zullen de weerstandjse geen probleem zijn. Als alle knippers aan staan (gevaren stand) dan heeft ie wwel genoeg weerstand en gaat de klingelateur wel op gewone snelheid (zie filmpjes), dus ik hoop dat twee 25 watt weerstandjes achter de voorknippers voldoende zullen zijn. Maar vooralsnog erger ik me er niet aan.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Ajavas Up!

Bericht door Tom Westendorp » vr 05 jul 2013, 11:00

Dat ziet er goed uit!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie