@Nicolewhiteup, ik kan het me voorstellen dat het wachten langgggggg kan duren. Ik had afgelopen dagen al geen rust in mijn lijf
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
@edwin blank, ik zal zeker nog wat updates/vergelijkingen posten. Ik had op de eerste pagina natuurlijk al een korte indruk gegeven van de proefrit.
Vanochtend de eerste rit woon-werkverkeer achter de rug. Waar ik vooral over te spreken ben is de 6-bak, deze is lekker soepel (niet dat de 5-bak van de TSI vervelend was) en komt wat natuurlijker over wat lengte van de versnellingen betreft. Door de kortere overbrengingen zit ik over het algemeen wel wat hoger in de toeren waardoor waarschijnlijk het verbruik iets zal doen toe nemen. Dit is vanochtend ook bevestigd. Waar ik normaliter met deze rit in de TSI bij rustig rijden rond de 1:22,5 zat, zat ik vanochtend op 1:20,9.
Niks schokkends natuurlijk!
Ook het (kunstmatige) brommetje bij optrekken geeft een extra sportief gevoel en is zeker niet storend.
Ik ben wel nieuwschierig hoe dit geluid nu overgebracht word. Ik heb 2 verhalen gevonden op internet: 1 die zegt dat het via de speaker komt, en 1 via een soort van geluids stemvork in de A-style.
Misschien dat iemand op het forum hier iets meer over kan vertellen.
Voor zo ver!
Binnenkort als ik iets meer heb gereden zal ik wat andere verschillen/ervaringen delen.