Up!grade schreef: ↑do 17 sep 2020, 12:58
Oh, maakte mij er niet druk om maar was er heilig van overtuigd dat ik gelijk had.
Op basis van meer dan 3 onderdelen-sites dacht ik dat.
Wordt nog een probleem dan als de zelf-sleutelende GTI rijder online schijfjes gaat kopen en er achter komt dat ze niet passen...
Wat schat jij dat je minimaal kwijt bent met zo'n conversie van 256 naar 288mm?
Zo te lezen maakte je je blijkbaar wel druk hierover anders zat je er niet op deze manier zo op te hameren. Dat er gelijk gedaan wordt alsof het niet zo bedoeld was gaat er bij mij niet helemaal in, ik vind het nogal ongepast wat je loopt te verkondigen. Denk dat Hutch het ook niet echt kon waarderen. Als jij de feiten niet weet hou dan gewoon netjes je mond:) Zegt eerder iets over jou ego. Sorry hoor maar het is niet nodig om zo duidelijk een statement te maken over iets wat niet is. Als ik het niet zou weten dan ga ik natuurlijk niet zijn vraag beantwoorden. Denk ik het te weten maar corrigeert iemand mij dat het niet juist is, dan bedank ik diegene:) Had je ook kunnen doen. Je hoeft niet gelijk een vingertje te wijzen, en vooral niet als het niet eens meer over het onderwerp gaat maar om de persoon zelf en welke auto diegene rijdt. Wat ook niet de eerste keer is dat je dat doet, is mij opgevallen. Ieder zijn ding toch. Dat soort opmerkingen worden vaak opgevangen als afgunst
Volgens mij ben je ook even vergeten dat de VAG-groep mij niet onbekend is, daardoor beschikking heb tot ETKA en dit al eerder had opgezocht. En btw een willekeurige onderdelen site geeft wel vaker een verkeerd onderdeel aan. Dat is mij al jaren bekend. Je ziet maar weer dat dit misleidend is. Dus helemaal niet nodig was om je gram te halen:)
Het gaat er mij verder niet om dat ik het laatste woord wil hebben, nee maar ik voel mij ook niet verplicht om er niks van te zeggen. In de zin dat het er vooral om gaat dat je soms wel even op je woorden mag letten, daarmee zeggende je niet zo duidelijk een vooroordeel moet maken. Dat hoeft niemand te weten namelijk. Verder no hard feelings:)
p.s. sorry dat ik niet gelijk kon reageren, heb ook nog andere dingen aan mijn hoofd