Sciroccofrank zegt bedankt en tot ziens

Laat hier je nieuwe trots zien.
Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Sciroccofrank's citigo

Bericht door Sciroccofrank » do 31 jan 2013, 20:00

vandaag de go weer opgehaald....wat is ie gaaf geworden 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) de plakker heeft top werk geleverd, de carbonwrap icm de witte lak staat geweldig, moet alleen morgen nog even contact met de plakker zoeken, ze hebben het derde remlicht eruit gehad en nu ligt er wat los in de spoiler...dat geeft in bochten een vervelende rammel, een kleinigheidje wat vast opgelost gaat worden.

ze hebben het dak, de difuser en de frontspoiler gewrapped, hierbij de pics

type aanduiding achterop gaan er nog af, wees gerust :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door DonkUp » do 31 jan 2013, 20:11

Netjes hoor :)
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Pop Up! » do 31 jan 2013, 21:54

Ziet erg goed uit! Hele mooie combi zo! Nu nog een keer met de knipperlicht ledjes aan ;)
En wat heb je betaald voor de kofferbak als ik vragen mag? Zijn veel mensen benieuwd naar las ik....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Sciroccofrank » do 31 jan 2013, 23:00

Pop Up! schreef:Ziet erg goed uit! Hele mooie combi zo! Nu nog een keer met de knipperlicht ledjes aan ;)
En wat heb je betaald voor de kofferbak als ik vragen mag? Zijn veel mensen benieuwd naar las ik....
Kofferbak mod zat rond de €200......zal ongetwijfeld goedkoper kunnen maar ik ben nogal een Pietje precies en wil graag dat dingen goed gebeuren of dan maar helemaal niet :mrgreen: ze zijn een ochtend met de wagen bezig geweest tot het helemaal perfect was en ik heb al eerdere ervaringen met JT autobekleding en die zijn tot heden helemaal naar tevredenheid en das ook wat waard

Gebruikersavatar
Nikooos
Vagling liefhebber
Berichten: 175
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 10:04

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Nikooos » vr 01 feb 2013, 08:42

Ziet er knap uit zeg! Vooral het dak erg mooi.
Heeft bij mij zwarte weinig zin, maar bij jouw witte heel erg mooi.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit

Gebruikersavatar
Gaaf01
Forum newbie
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 16 jan 2013, 20:11

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Gaaf01 » vr 01 feb 2013, 10:48

Dat ziet er echt top uit, zwart wit is altijd goed. Voor mijn light Silver heeft het jammer genoeg geen nut. Dat ik als 50 plusser er nog warm voor kan lopen had ik weer niet verwacht Leuk forum op deze manier ! ! Compliment aan een ieder
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Sciroccofrank » vr 01 feb 2013, 13:56

Bedankt voor de positieve reacties :mrgreen:

Vandaag nog ff gauw naar de plakker geweest ivm de rammel bij het derde remlicht, bleek dat 1 van de metalen klemmetjes van het licht was geschoven en los in de spoiler lag, licht eruit en er weer in duurde 2 minuten :D das dus weer opgelost

Gebruikersavatar
Tim
Forum newbie
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 31 okt 2012, 16:17

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Tim » vr 01 feb 2013, 20:45

Ziet er erg netjes uit !
Is de antenne eraf geweest of is er simpelweg omheen gesneden?
Zal een dezer dagen m'n dak ook eigenlijk maar eens onder handen nemen
Seat Mii Style Chiq

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Tino » vr 01 feb 2013, 21:28

Heel mooi Frank zondag zal je het middepunt van de Mii ting zijn ;)
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Sciroccofrank » vr 01 feb 2013, 21:41

Tim schreef:Ziet er erg netjes uit !
Is de antenne eraf geweest of is er simpelweg omheen gesneden?
Zal een dezer dagen m'n dak ook eigenlijk maar eens onder handen nemen
Antenne is er niet af geweest, dat moet dan van binnenuit en dan moet de hemelbekleding los.....ze hebben de folie onder het rubbervoetje van de antenne gedrukt, zie je niks van 8-)

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Inge » za 02 feb 2013, 07:34

Ziet er weer hel;emaal tip top uit - vind mn de wrap van diffuser en front spoiler erg mooi.

Plaatsje nog foto's van je aangeklede achterbak - ben benieuwd naar hoe het er uitziet. De mijn e wordt op 16 feb door Automat in Amersfoort gedaan.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Sciroccofrank » za 02 feb 2013, 08:10

@inge, foto's van de kofferbakmod staan op p 2 :mrgreen:

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Tino » za 02 feb 2013, 09:46

Frank waar zit de plakboer ziet er netjes uit ;) ook in Almelo wil nog wat bij de rocco laten doen en zoek een goede 8-)
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Inge » za 02 feb 2013, 09:58

Gevonden - ziet er inderdaad erg netjes uit - hoop dat het bij de mijne ook zo mooi gaat worden. Zal tzt foto's plaatsen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Sciroccofrank » za 02 feb 2013, 15:12

Tino schreef:Frank waar zit de plakboer ziet er netjes uit ;) ook in Almelo wil nog wat bij de rocco laten doen en zoek een goede 8-)
Hey tino, heb ik laten doen bij blokletters in Enschede , kan niet anders zeggen dan dat ze mooi werk hebben geleverd

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Ron UP » za 02 feb 2013, 16:47

Ben ff tijdje niet zo actief geweest maar wat een knappe aanpassingen heb je gedaan aan je wagen en ook allemaal zo snel ook!

Toppie hoor, ik vind het werkelijk een superstrak karretje zo!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Sciroccofrank » za 02 feb 2013, 18:09

Thanks Ron up :mrgreen:

Vandaag nog ff gauw de achterkant ontdaan van de skoda reclame :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

MAZE
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 10:54
Locatie: Noord-Holland

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door MAZE » zo 03 feb 2013, 18:27

Frank hoe zitten de logo s vast dubbel zijdig tape of anders wil de mijne er ook af gaan halen allen behalve de wissert die heb ik te vaak nodig als daily drive. Mivw is de wisser er wel eff af voor een weekend.

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Sciroccofrank » zo 03 feb 2013, 19:20

MAZE schreef:Frank hoe zitten de logo s vast dubbel zijdig tape of anders wil de mijne er ook af gaan halen allen behalve de wissert die heb ik te vaak nodig als daily drive. Mivw is de wisser er wel eff af voor een weekend.
De tekst zit vast met tape, het ronde logo zit er nog wel op bij mij, ik weet niet of dit met tape vast zit en of er gaten onder zitten ivm bevestigen :roll:

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Sciroccofrank's citigo new pics p3

Bericht door Piedro » zo 03 feb 2013, 19:57

Ben daar ook wel erg benieuwd naar...
Je 'Go' ziet er geweldig uit, trouwens ;)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Plaats reactie