Black Up! Errúúúúúg blij mee!
- Thumbz up!
- Forum newbie
Black Up! Errúúúúúg blij mee!
Beste mensen,
Gistermiddag mijn VW Black Up! opgehaald bij de dealer.
1e indruk:
Wat een geweldige auto! De auto voelt ruim aan. Het in zwart meegespoten dashboardpaneel ziet er mooi uit! Ook de velgen met in zwart meegespoten wieldoppen zien er fraai uit. Hoewel ik nog geen lange rit heb gemaakt, vind ik het nu al een heel complete, fijn rijdende auto! Hij is perfect afgewerkt en ziet er goed uit. Navigatiestem Maps&More klonk erg zacht. Ik moet nog uitzoeken hoe dat komt (gebruiksaanwijzing nog niet gelezen). Ik ben blij met 4-deurs daarmee kun je gemakkelijk achterin stappen. De stoelen zitten goed, ook achterin. Ik heb helemaal niet het gevoel in een kleine auto te zitten. En lawaaierig? Nee, weliswaar korte rit gemaakt maar helemaal geen lawaai. Kortom: complete en mooi afgewerkte auto! Errúúúúúg blij mee.
Groet,
Thumbz Up!
Gistermiddag mijn VW Black Up! opgehaald bij de dealer.
1e indruk:
Wat een geweldige auto! De auto voelt ruim aan. Het in zwart meegespoten dashboardpaneel ziet er mooi uit! Ook de velgen met in zwart meegespoten wieldoppen zien er fraai uit. Hoewel ik nog geen lange rit heb gemaakt, vind ik het nu al een heel complete, fijn rijdende auto! Hij is perfect afgewerkt en ziet er goed uit. Navigatiestem Maps&More klonk erg zacht. Ik moet nog uitzoeken hoe dat komt (gebruiksaanwijzing nog niet gelezen). Ik ben blij met 4-deurs daarmee kun je gemakkelijk achterin stappen. De stoelen zitten goed, ook achterin. Ik heb helemaal niet het gevoel in een kleine auto te zitten. En lawaaierig? Nee, weliswaar korte rit gemaakt maar helemaal geen lawaai. Kortom: complete en mooi afgewerkte auto! Errúúúúúg blij mee.
Groet,
Thumbz Up!
Pearl Black High Up! 75pk BlueMotion, 4-deurs, Titaanzwart Interieur, Drive pakket met reservewiel, Maps & More.
Re: Black Up! Errúúúúúg blij mee!
Gefeliciteerd!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
-
- Vagling liefhebber
gefeliciteerd met je Black Up!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Gefeliciteerd
Het volume van de stem kun je regelen door >terwijl de stem praat< het volume van de radio harder (of zachter) te zetten. Dan wordt het volume van de stem aangepast en niet die van de radio.
Het volume van de stem kun je regelen door >terwijl de stem praat< het volume van de radio harder (of zachter) te zetten. Dan wordt het volume van de stem aangepast en niet die van de radio.
Mooi en nu maar rijden
Vele veilige kilometers toegewenst
Vele veilige kilometers toegewenst
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Thumbz up!
- Forum newbie
@UP!: Bedankt!
Pearl Black High Up! 75pk BlueMotion, 4-deurs, Titaanzwart Interieur, Drive pakket met reservewiel, Maps & More.
- Thumbz up!
- Forum newbie
Ok, dank voor tip! Dat ga ik uitproberen.VladUP! schreef:Gefeliciteerd
Groet,
Thumbz UP!
Laatst gewijzigd door Thumbz up! op za 29 sep 2012, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Thumbz up!
- Forum newbie
jUPiter schreef:gefeliciteerd met je Black Up!
Bedankt!
Thumbz UP!
- Thumbz up!
- Forum newbie
up! schreef:Gefeliciteerd!
Bedankt!
Thumbz UP!
Van harte. Ik bezit er ook een vanaf 1 juni en na 13000 km nog steeds erg blij met dat heerlijke autoooootje
Eigenaar van een Black Up bmt 5 deurs
Van harte met je Black UP 5 deurs, ik moet nog 4 weken wachten op mijn Black-UP, veel succes.
de 2 UPS
de 2 UPS
Erg veel plezier ermee, hou m netjessss!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- Thumbz up!
- Forum newbie
yeah!sneeuw schreef:Yay!
- Thumbz up!
- Forum newbie
Ik geloof je gelijk, daar ga ik een jaar over doen......ben benieuwd!Michel.oa schreef:Van harte. Ik bezit er ook een vanaf 1 juni en na 13000 km nog steeds erg blij met dat heerlijke autoooootje
Veel rij plezier
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
- Thumbz up!
- Forum newbie
Dank!Ben schreef:Veel rij plezier
Thumbz UP!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Foto's!!! Veel plezier ermee.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Thumbz up!
- Forum newbie
Petrolhead Tom schreef:Foto's!!! Veel plezier ermee.
Dank, foto's volgen nog!
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.