Mijn trouwe vierwieler @Mii

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
ECMLfan
Forum newbie
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 22 aug 2012, 15:54
Locatie: al Mii re
Contacteer:

Mijn trouwe vierwieler @Mii

Bericht door ECMLfan » ma 14 jan 2013, 10:29

Jaja... Eindelijk heb ik 'm. Afgelopen week op kenteken gezet en de showroom uitgereden. Meteen al wat kilometers gereden...

Maar ik heb 4 versnellingen... Ik durf 'm echt niet in z'n vijf te zetten. Een raar ratelend geluid ontstaat wanneer ik dan gas geef. Dus met wel 170 kilometer op de teller mag ie al naar de garage :o

En ik wil een Cruise Control... Die mis ik echt heel erg.
Regelmatig met 250 km/h over de A4
Status: @Mii gekocht op 20-12-2012
Wenslijst: Cruise control op de @Mii, blauw dashboard.

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Mijn trouwe vierwieler @Mii

Bericht door TV_UP! » ma 14 jan 2013, 19:58

Nou heb je einelijk je Mii en dan krijg je dit dat echt zwaar balen zeg hoop dat het mee valt voor je.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Gebruikersavatar
ECMLfan
Forum newbie
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 22 aug 2012, 15:54
Locatie: al Mii re
Contacteer:

Re: Mijn trouwe vierwieler @Mii

Bericht door ECMLfan » ma 14 jan 2013, 20:37

Reactie garage:

"We kennen het probleem nog niet, maar we onderkennen dat het niet lekker klinkt". Ze gaan het aanmelden bij PON en Volkswagen. In de tussentijd doorrijden. Misschien gaat het vanzelf over, misschien doet de motor boem... anyhow... ik heb 4 jaar garantie en het probleem is nu dat van VAG en niet meer van mij. ;)
Regelmatig met 250 km/h over de A4
Status: @Mii gekocht op 20-12-2012
Wenslijst: Cruise control op de @Mii, blauw dashboard.

Sciroccofrank
Vagling liefhebber
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 12 dec 2012, 15:48

Re: Mijn trouwe vierwieler @Mii

Bericht door Sciroccofrank » ma 14 jan 2013, 20:46

:roll: euh...gefeliciteerd :(

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Mijn trouwe vierwieler @Mii

Bericht door Pop Up! » ma 14 jan 2013, 20:52

Gefeliciteerd! Maar wel een vreemde reactie van de dealer, ze kunnen het beter oplossen....doorrijden :roll:
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Mijn trouwe vierwieler @Mii

Bericht door Toine » ma 14 jan 2013, 22:18

Gefeliciteerd....., zo wordt de online Mii wel heel speciaal met de versnellingsbak problemen, maar goed de dealer lost het ook niet echt op zo, ik had hem allang door de voorpui naar binnen gereden als ze mij zo weer weg zouden sturen...:mrgreen:

Gloednieuwe auto, we weten ook niet wat het is dus u hoort nog van ons :twisted:
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Gebruikersavatar
Bertje
Vagling liefhebber
Berichten: 161
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 00:38
Locatie: Nijkerk

Re: Mijn trouwe vierwieler @Mii

Bericht door Bertje » di 15 jan 2013, 02:30

Veel plezier/sterkte* met de nieuwe aanwinst!

Hopelijk wordt het probleem met je versnellingsbak heel snel opgelost. Wel raar eigenlijk: Als je een wasmachine koopt en die doet het niet goed tijdens zijn eerste wasbeurtje krijg je direct een nieuwe en bij een auto die al problemen heeft tijdens het naar huis rijden laten ze je gewoon een beetje aanmodderen... :twisted:

Cruisecontrol is makkelijk achteraf te plaatsen. Zeker aan te bevelen!


* doorhalen wat niet van toepassing is ;)
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

Plaats reactie