Laat hier je nieuwe trots zien.
-
VinceP
- Forum newbie
Bericht
door VinceP » zo 31 mar 2013, 21:10
Ja hoor het dubbele sierstuk zit erop en ben er erg tevreden over, netjes afgewerkt. En heb gelijk ook even
de zwarte folie erop gedaan op de achterbumper... strak kontje.

Skoda CitiGO Tour
-
el coche SEAT
- Donateur member
Bericht
door el coche SEAT » zo 31 mar 2013, 21:28
Nice !!
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
-
Inge
- Forum eindbaas
Bericht
door Inge » ma 01 apr 2013, 07:15
Ziet er goed uit! Tof mijn auto terug te zien maat dan ineens met een dubbele uitlaat en zwarte folie.
Heb je trouwens ook folie op de motorkap en deuren zitten? Als dat zo is plaats je er dan een foto van ben benieuwd hoe het er uitziet.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
-
VinceP
- Forum newbie
Bericht
door VinceP » ma 01 apr 2013, 07:38
@inge hoi inge, hij is leuk he. op de moterkap heb ik geen folie ik heb alleen op de zijkant folie zitten (zie foto onder)
de zijkant folie is niet de orginele Skoda folie die heb ik gewoon online bij een stickerboer besteld. maar ik heb wel naar
orgineel geplakt. Heb ik je weer aan geld kostende iedeeen geholpen. hahahhahhha... have fun.

Skoda CitiGO Tour
-
Inge
- Forum eindbaas
Bericht
door Inge » ma 01 apr 2013, 10:21
Hoi Vince,
Ja, hij is zeker leuk. Was erg benieuwd hoe het zwart op "onze" Go zou staan. Slimme zet de stickerboer maar hoe staat het dan met de kwaliteit (dikte) is die hetzelfde als van de Skoda? Prijstechnisch waarschijnlijk een heel stukje vriendelijker in de portemonnee. Kun je dit via ene willekeurige stickerboer laten doen of er is er gewoon 1 super goed adresje voor?
Of ik ga plakken weet ik nog niet daar ik meer chroom look op de auto wil (kappen, grepen, sierstrip achterklep) en of dat folie daarbij een goed idee is weet ik nog niet. Ook denk ik als ik ga plakken aan ivoor kleurige stripping dat is net wat zachter dan het zwart. Maar eerst de chroom look en dan verder denken.
Ook voor velgen zat ik eerst te denken aan zwart met een chroomen rand (RC) maar twijfel daar nu ook weer over dus het zou nu best eens zilver kleur velgen (platin) kunnen worden om het chroom (metaal) te accentueren. Vind jouw zwarte erg mooi met de zwarte rand staan.
Maar in ieder geval geef je weer voldoende stof tot nadenken.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
-
VinceP
- Forum newbie
Bericht
door VinceP » ma 01 apr 2013, 16:18
@inge, ja met chroom is ook netjes dan krijg je een wat stijlvollere uitstraling. maar zou inderdaad eerst het chroom dan doen.
Als je dan zwarte velgen neemt dan zou je die onderste streep wel kunnen doen. Ik heb hem bij Autostyle gekocht. hij is dan iets hoger
als de orginele maar als je hem dan op de goede plaats plakt valt dat niet op. was geloof ik iets van 30 a 40 euro kwijt.... En dan zelf opgeplakt.
Weet niet waar je woont maar kan evt. wel helpen met plakken. ik woon in maassluis nabij roterdam.
Mijn zwarte velgen zijn orgineel skoda ze zijn niet echt zwart (wat ik zelf ook dacht) maar heeeeell donker grijs metallic...
groet vince
Skoda CitiGO Tour
-
Inge
- Forum eindbaas
Bericht
door Inge » di 02 apr 2013, 05:56
@Vince; dat denk ik ook - dat het iets chiquer is. En ja ga inderdaad eerst het chroom doen de rest kan altijd later nog. En van daaruit maar eens kijken wat het mooiste is zwart/ chroom of alleen chroom kleur velgen.
Goed te weten dat autostyle ze heeft - en het valt inderdaad niet op dat ze iets hoger zijn dan af fabriek. Vind het zo wel mooi.
Lief van je om eventueel met plakken te willen helpen.
Ik zou toch echt denken dat je velgen zwart zijn maar ik geloof je meteen. Foto's (licht) kan soms vertekenend zijn desondanks blijf ik het een mooi geheel vinden zo.