Ajavas Up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Ajavas Up!

Bericht door Ajavas » di 14 mei 2013, 18:05

:D Vandaag definitief dat de levering van onze Up! a.s. Zaterdag zal plaats vinden.

Het betreft een "Deep Black Pearl" 5 deurs Move Up! 60 pk BMT met als extra's:

* Antraciet bekleding
* Decorinleg 'Black Pearl'
* Maps & More
* Drive pakket ( Waarin Cruise-Control)
* Climatic
* Radio 'rcd 215'
* Executive pakket

Mijn voorgenomen modificaties: :D

* Velgen (16 inch Fox FX4 Black velgen), afhalen en monteren in Best. (Zie hier) Afbeelding
* Korte VW Polo Antenne. Afbeelding
* Up! en Bluemotion logo's verwijderen van achterklep. Afbeelding
* Inbouwen 6 speaker systeem van High Up! Afbeelding
* VAGCOM instellingen. Afbeelding
* Alle ruiten (voorruit + voor zijruiten 60%, achter zijruiten 50%, achterruit 20%) tinten bij Leeroy van LRS. (Zie hier) Afbeelding
* Verlichting (koplampen light smoke, achterlichten iets donkerder) tinten bij Leeroy van LRS. (Zie hier) Afbeelding
* Verlichting Upgrade naar zoveel mogelijk LED. (Zie hier) Afbeelding
* Eibach Verlaging. (Eibach Pro Kit) (Zie hier) Afbeelding
* 2 cm spoorverbreding achteras (1 cm iedere zijde) en 1,6 cm vooras (8 mm iedere zijde). Afbeelding
* Volkswagen wielnaaf stickers. Afbeelding
* FM/AM Radio Dakantenne met Audi Navigatie Design. (Zie hier)
* Chroom dubbele uitlaat sierstuk.

Uiteraard zal ik middels foto updates alle veranderingen laten zien.

Wordt vervolgd.....
Laatst gewijzigd door Ajavas op di 30 jul 2013, 18:36, 25 keer totaal gewijzigd.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door BarMove(d)Up » di 14 mei 2013, 18:29

Nice 8-)
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Inge » di 14 mei 2013, 19:16

Klinkt goed allemaal!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Jos Bosch » di 14 mei 2013, 19:24

Dat is mooi.Wij hebben helaas nog niks gehoord.Maar ga morgen even langs de dealer voor te vragen wanneer.
Maar ook voor de middenarmsteun.Hopelijk kan hij nog geplaatst worden.
Wanneer had jij hem besteld?

Veel plezier zaterdag. :x
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Pop Up! » di 14 mei 2013, 19:29

Klinkt goed allemaal! Alleen wist niet dat VAG techniek ook al chiptuning deed voor de Up!
Veel plezier zaterdag!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Ajavas » di 14 mei 2013, 20:13

Jos Bosch schreef:Dat is mooi.Wij hebben helaas nog niks gehoord.Maar ga morgen even langs de dealer voor te vragen wanneer.
Maar ook voor de middenarmsteun.Hopelijk kan hij nog geplaatst worden.
Wanneer had jij hem besteld?

Veel plezier zaterdag. :x
De middenarmsteun heb ik nog niet in huis, ik weet nl niet welke degene is die gemonteerd wordt met de handrem bouten, ik dacht de Seat. Ik wilde dit zaterdag na of tijdens afleveren bestellen, maar moet nog eerst even kijken elders in het forum of de
Seat versie dit had of de originele up middenarmsteun, daarna hier te bestellen:

http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... collection
Laatst gewijzigd door Ajavas op di 14 mei 2013, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Ajavas » di 14 mei 2013, 20:26

Pop Up! schreef:Klinkt goed allemaal! Alleen wist niet dat VAG techniek ook al chiptuning deed voor de Up!
Veel plezier zaterdag!
:roll: Ik moetje bekennen dat ik dat nog moest informeren op de rollenbanktestdag op 26 Mei in Nuenen, maar zie nu idd nog geen up op hun site staan. De eventuele chiptuning bij Ventura zou met de externe module zijn.

http://www.venturatuning.nl/merken/chip ... en-up.html
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Jos Bosch » wo 15 mei 2013, 20:11

Ajavas schreef:
Jos Bosch schreef:Dat is mooi.Wij hebben helaas nog niks gehoord.Maar ga morgen even langs de dealer voor te vragen wanneer.
Maar ook voor de middenarmsteun.Hopelijk kan hij nog geplaatst worden.
Wanneer had jij hem besteld?

Veel plezier zaterdag. :x
De middenarmsteun heb ik nog niet in huis, ik weet nl niet welke degene is die gemonteerd wordt met de handrem bouten, ik dacht de Seat. Ik wilde dit zaterdag na of tijdens afleveren bestellen, maar moet nog eerst even kijken elders in het forum of de
Seat versie dit had of de originele up middenarmsteun, daarna hier te bestellen:

http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... collection
Je moet inderdaad de armsteun van Seat hebben.De originele van de Up schijnt niet zo goed vast te zitten als ik de topics goed heb gelezen,En die van Seat wel.
P 123 046 is het onderdeel nr van de Seat armsteun.
1 SL 061 100 VAG onderdeel nr.

Veel plezier ;)
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Mark&Kelly
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Mark&Kelly » vr 17 mei 2013, 19:53

Nog 1 nachtje... Veel plezier !!!

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Ajavas » zo 19 mei 2013, 06:22

:D Ok, gisteren was het dus zover, afscheid van me oude GTi en dan eindelijk de nieuwe Up! Hier zijn de eerste voorlopige foto's:

Dag oude GTi (nieuw gekocht 13 jaar geleden en slechts 1 ruitewisser motortje hoeven te vervangen en een stukje uitlaat :mrgreen: )

Afbeelding

Afbeelding

Ennnn Halo nieuwe Up! :D

Afbeelding

Afbeelding

En gelijk nieuwe velgen erop, korte antenne en de standaard velgjes van winterbanden voorzien.....

Afbeelding

Afbeelding

En na een dagje lekker toeren weer thuis en up naar de volgende Up!date

Afbeelding

Afbeelding

Nadat we aanvankelijk de Calibre Vintage velgen wilden, vond me meissie deze bij het zien toch iets te kitserig en hebben we toen voor de Fox FX4 velgen gekozen, wat in mijn inziens ook geen slechte keuze was..
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Inge » zo 19 mei 2013, 06:39

Mooie upgrade met deze velgen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Pop Up! » zo 19 mei 2013, 08:12

Zeker mooie velgen! Staat hem goed!
Volgende update: remtrommels zwart maken? :D
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Bhuddymahn » zo 19 mei 2013, 11:17

Haha, nou ik zou allereerst even wat bandenzwart aanschaffen. Dan vallen de banden wat minder op tov de lak en velgen ;)

Verder wel een hele mooie bak zo! Inderdaad die trommels, maar dat valt vast naar verloop van tijd wat minder op. Veel geluk ermee!
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door GuidoUp » zo 19 mei 2013, 12:16

ik heb de trommels achter ook gewoon zwart gemaakt met motip lak.. wel zeer netjes :)
maar jij heb 16'' he..
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Jos Bosch » zo 19 mei 2013, 13:05

Ajavas,

Ziet er super uit.Zeker die zwarte velgen zien er goed uit.
Als je hier ook zo'n 13 jaar onbezorgd mee rond kan rijden!!!!!!!!!!!!.

Hopelijk tot de volgende week!!!!!!!
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door GuidoUp » zo 19 mei 2013, 13:21

Jos Bosch schreef:Ajavas,

Ziet er super uit.Zeker die zwarte velgen zien er goed uit.
Als je hier ook zo'n 13 jaar onbezorgd mee rond kan rijden!!!!!!!!!!!!.

Hopelijk tot de volgende week!!!!!!!
nu je het zegt.. de meeting is zondag al hahahaha :D
ZIN IN!!
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Ajavas » zo 19 mei 2013, 16:13

Pop Up! schreef:Zeker mooie velgen! Staat hem goed!
Volgende update: remtrommels zwart maken? :D
Remtrommel staat op de planning als de verlagingsveren erop komen.
Bhuddymahn schreef:Haha, nou ik zou allereerst even wat bandenzwart aanschaffen. Dan vallen de banden wat minder op tov de lak en velgen ;)

Verder wel een hele mooie bak zo! Inderdaad die trommels, maar dat valt vast naar verloop van tijd wat minder op. Veel geluk ermee!
idd. Bandenzwart is wel op z'n plaats, maar omdat wij de wagen gisteren net opgehaald hadden, lag voor ons de prioriteit op lekker rondrijden, net als vandaag trouwens. Maar zal het zeker nog gaan doen. Of ik het voor de BBQ haal weet ik nog niet want ik heb het een beetje druk deze week ivm. m'n werk.
GuidoUp schreef:ik heb de trommels achter ook gewoon zwart gemaakt met motip lak.. wel zeer netjes :)
Goede tip van die motip lak, bedankt. ;)
GuidoUp schreef:maar jij heb 16'' he..
:mrgreen: :mrgreen: :(
Jos Bosch schreef:Ajavas,

Ziet er super uit.Zeker die zwarte velgen zien er goed uit.
Als je hier ook zo'n 13 jaar onbezorgd mee rond kan rijden!!!!!!!!!!!!.

Hopelijk tot de volgende week!!!!!!!
:D Dankjewel Jos, ik heb deze wagen niet met de bedoeling gekocht om hem 13 jaar te houden, maar dat had ik de GTi ook niet, maarja je raakt gewend aan een wagen dus ja elke keer dacht ik waarom zou ik um inleveren als ik zo weinig onkosten aan um heb, zodoende. Wellicht krijg ik dat met deze Up! ook weer.

Leuk dat voor jou het wachten nu ook bijna voorbij is en ik zal zeker volgende week ook aanwezig zijn. Ik zal Dinsdag even VAG bellen om aan te melden voor zondag, ik had dit nog niet gedaan ivm. de nog niet bekend zijnde aflevering van de auto.
GuidoUp schreef:nu je het zegt.. de meeting is zondag al hahahaha :D
ZIN IN!!
Ik ook, kan ik gelijk een beetje bij je afkijken.... :P

Allemaal bedankt voor de leuke reacties/tips ;)
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door GuidoUp » zo 19 mei 2013, 16:33

How.. Vertel.... Zie je wat leuke dingen aan mijn dan haha

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Ajavas » ma 20 mei 2013, 13:52

:D Toch maar even banden zwart gemaakt..... :P

Afbeelding

Bedankt voor de tip. ;)
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Jeeh Eindelijk....

Bericht door Ron UP » ma 20 mei 2013, 14:48

Mooie wagen en gave velgen !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Plaats reactie