Mark en Kel's white up! Automaat

Laat hier je nieuwe trots zien.
Mark&Kelly
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41

Mark en Kel's white up! Automaat

Bericht door Mark&Kelly » wo 15 mei 2013, 19:50

Zaterdag kunnen we onze white Up! gaan halen. We zijn vandaag al stiekem gaan kijken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Polo antenne is al geregeld en wordt ook erop gezet. Volgende week gaan we ff kijken voor een paar veren voor hem wat lager te leggen en ook komt er een sierstukje op.

Groetjes
Laatst gewijzigd door Mark&Kelly op di 21 mei 2013, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Jos Bosch » wo 15 mei 2013, 19:59

Hoi Mark&Kelly ,

Dit is een heel mooie Up!.
Ik persoonlijk vond dit model veel te duur.Had graag de High Up met 60 PK gehad maar dat geeft het niet.
Daarom de Move Up met 60 PK maar toch zeer compleet.We hebben er ook dakrails en koffer bij moeten kopen want wij hebben 2 kids in de leeftijd van 10 en 13. Dus met vakantie moeten er veel spulletjes mee.
Zoals ik al had gezegd veel plezier met jullie mooie UP! en veel veilige km
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Mark&Kelly
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Mark&Kelly » wo 15 mei 2013, 20:06

Dit was ook niet onze eerste samenstelling , wilde eerst voor move up! 60pk gaan... Uiteindelijk na vele bezoekjes bij dealer.. Kwam er na iedere bezoekje een andere samenstelling , uiteindelijk viel ik kelly voor de white up. En aangezien ik er dagelijks in zal rijden en Mark normaal in onze Polo rijd heb ik de knoop maar...

Vandaag ook nog eens de kofferruimte bekeken en door dubbele bodem is hij echt wel ruim ! Kan me indenken met 2 kids en vakanties dat dakkoffer wel nodig is !

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Jos Bosch » wo 15 mei 2013, 20:18

Ja dat hadden wij ook.Als ik nog twee keer was terug gegaan had ik ook de High UP gekozen,
Maar ja met de pakketjes erbij wat we hebben besteld hebben we toch een complete auto.
Vorig jaar met onze Kia hebben we alle kleren los in de kofferbak gegooid.Maar om een grote auto te kopen voor alleen de vakantie gaat me ook te ver.
Denk wel dat we allebei een mooie auto krijgen,
Zoals ik al zij veel plezier en laat even weten hoe de automaat het doet.

Groetjes Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Mark&Kelly
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Mark&Kelly » wo 15 mei 2013, 20:28

Inderdaad met die pakketjes krijg je zeker een mooie auto !!

Wij zijn ook niet zo van de grote auto's , maar hebben wel (nog) geen kindjes. Maar ook dan denkik vind ik een dakkoffer ook goed !

Ik kom zeker terug op ervaring automaat !

Tino
Vagling liefhebber
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 15:40
Locatie: regio Arnhem

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Tino » wo 15 mei 2013, 20:39

Mooie auto veel plezier zaterdag bij de eerste rit ;)
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Pop Up! » do 16 mei 2013, 17:27

Hele mooie up, lekker luxe met automaat! Geniet er van zaterdag!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Ajavas » do 16 mei 2013, 17:49

Zeker een plaatje van een wagen, erg mooi! Wijzelf gaan ook Zaterdag onze nieuwe Move Up! afhalen bij de dealer, Wij bij Auto Hoogenboom, Rotterdam.

Ik wens jullie zaterdag een hele plezierige dag en hopelijk ook mooier weer. (Dan hebben wij dat ook :D )
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Mark&Kelly
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Mark&Kelly » do 16 mei 2013, 18:00

Ajavas schreef:Zeker een plaatje van een wagen, erg mooi! Wijzelf gaan ook Zaterdag onze nieuwe Move Up! afhalen bij de dealer, Wij bij Auto Hoogenboom, Rotterdam.

Ik wens jullie zaterdag een hele plezierige dag en hopelijk ook mooier weer. (Dan hebben wij dat ook :D )

Jullie ook veel plezier...maar dat zal vast wel lukken :D :D

Ik moet helaas wachten tot 16.00... Wij konden in ochtend niet en dealer kon in de vroege middag niet...

Het weer mag wel wat mooier worden !

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Ajavas » do 16 mei 2013, 18:12

:D Wij zaterdagochtend 10 uur, was eerst 11 uur, maar ik had gevraagd om iets eerder omdat wij direkt aansluitend naar Best willen om de velgen te wisselen.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Mark&Kelly
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Mark&Kelly » do 16 mei 2013, 18:50

Ben benieuwd naar jullie up! Met de velgen ! Dus zaterdag foto !!!!

Wij blijven voorlopig op de classic velgen rijden.. Wie weet komen we in toekomst nog een leuk ander setje tegen.wel komt als goed is volgende week andere veren eronder zodat de up! Een paar cm lager komt te liggen ,gelukkig is Mark zelf monteur en hoef ik daar niet ver voor te gaan !

Zal voor mij een lange dag worden met wachten tot 16.00...

Groetjes

Gebruikersavatar
TV_UP!
Forum eindbaas
Berichten: 1247
Lid geworden op: ma 09 jul 2012, 20:12
Locatie: Fijnaart

Re: Zaterdag D-day

Bericht door TV_UP! » do 16 mei 2013, 19:12

Ziet er netjes uit lekker luxe ook veel plezier de zaterdag.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Mark&Kelly
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Mark&Kelly » di 21 mei 2013, 11:28

hallo allemaal,

afgelopen zaterdag is onze white up! automaat afgeleverd ! het pinksterweekend hebben we al zo'n 400km lekker gereden. tot nu toe erg enthousiast over de up! en zeker ook over de automaat.

de auto is afgeleverd met polo antenne :D

en de eibach verlagingsveren zijn zojuist besteld :D :D dus als ze morgen geleverd worden hoop ik dat ze donderdag eronder kunnen!!

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Zaterdag D-day

Bericht door Ajavas » di 21 mei 2013, 11:41

:D Mooie up! Heel veel rijplezier toegewenst, ennuh wel foto updates, voor de fanatiekelingen onder ons he, ;)
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Mark en Kel's white up! Automaat

Bericht door Jos Bosch » di 21 mei 2013, 16:06

Mark en Kelly,

Ziet er goed uit jullie UP!
Ben blij dat de automaat ook goed bevalt.Nog 2nachtjes slapen en dan mogen wij ook :lol: :lol:
Pffffffffffffffffffffff.Duurt veel te lang. :D

Geniet ervan :!: :!: :!:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Mark&Kelly
Forum newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41

Re: Mark en Kel's white up! Automaat

Bericht door Mark&Kelly » za 25 mei 2013, 16:53

Vandaag heeft Mark de up! Verlaagd ! :D :D :D

Afbeelding



Afbeelding


Binnenkort zal ik paar mooie foto'tjes gaan schieten.


Volgende week de volgende update : silver vision als vervanging van de oranje lampjes.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Mark en Kel's white up! Automaat

Bericht door GuidoUp » za 25 mei 2013, 17:18

Netjes

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Mark en Kel's white up! Automaat

Bericht door GuidoUp » za 25 mei 2013, 18:12

Ik kan niet antwoorden op je privé berichten.. Heb je net wel iets binnen gekregen Kelly..??

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie