De UP! van Roadrunner

Laat hier je nieuwe trots zien.
roadrunner
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 30 okt 2013, 18:45

De UP! van Roadrunner

Bericht door roadrunner » za 16 nov 2013, 21:36

Op 31 oktober onze UP! opgehaal bij VW dealer Auto Muntstad. De auto werd afgeleverd door de lieftallige Fleur.
Inmiddels ai 1250 km op de teller staan. Verbruik varrierend van 1 op 20 tot 1 op 27. :P Zuinig rijden is haalbaar. Ik woon in Twente en werkmin Enschede. Dit ligt tegen de Duitse grens aan en daar is de benzine 15 eurocent per liter voordeliger. Daar de tank volgegooid met 30 liter SPRITT.
Tot nu toe uiterst tevreden over de UP! en ik kan hem iedereen aanbevelen. Binnenkort gaan we een lange rit naar Eindhoven maken en ik ben benieuwd hoe dat zal bevallen. :?: :lol:

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: De UP! van Roadrunner

Bericht door Pop Up! » zo 17 nov 2013, 00:59

Wow 1 op 27? Dat is wel echt heel zuinig...dat haal ik nu nooit...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: De UP! van Roadrunner

Bericht door Inge » zo 17 nov 2013, 07:40

Is wel mogelijk maar dan moet het flink warm zijn buiten en je de snelheid in de gaten houden. Heb ik afgelopen zomer ook gehaald.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie