Ook Tess mag gaan aftellen, nu tot maandag 25 juni !!!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Ook Tess mag gaan aftellen, nu tot maandag 25 juni !!!

Bericht door Tess » zo 20 mei 2012, 21:36

Hoera, ik ben blij want het echte aftellen gaat ook voor mij nu beginnen...... . :D
Mijn Rode UP gaat deze week in productie..... .
Daarna nog 2 weken op transport.

Inmiddels is hij vorige week bij de dealer aangekomen en mag ik hem maandag 25 juni ophalen :D :D :D .
Kon een paar dagen eerder, maar dat lukte helaas niet met het werk :oops: .

Ik ga jullie op de hoogte houden!
Laatst gewijzigd door Tess op di 19 jun 2012, 21:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Janna
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 10 apr 2012, 19:30
Locatie: Nijmegen

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Janna » ma 21 mei 2012, 09:55

Hi Tess,

Die van mij is in week 19 geproduceerd en ik ben net gebeld dat ik hem eind deze week al kan ophalen :D
Zal voor jou dus ook niet meer lang duren, spannendd

Paul
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 mar 2012, 21:50
Locatie: Zoetermeer

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Paul » ma 21 mei 2012, 18:40

Hoi Tess en Janna, spannend!! De mijne zou ook in week21 in productie gaan dus ben benieuwd. Misschien staan we wel naast elkaar bij de dealer straks, Tess :-)

Veel plezier met ophalen Janna!!
In verwachting van een vierdeurs White Up!, 75pk Bluemotion

Gebruikersavatar
Janna
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 10 apr 2012, 19:30
Locatie: Nijmegen

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Janna » ma 21 mei 2012, 18:53

Ik ga hem volgende week woensdag halen, lukte me helaas niet eerder door werk en *** pinksteren :D

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » ma 21 mei 2012, 20:36

Paul schreef:Hoi Tess en Janna, spannend!! De mijne zou ook in week21 in productie gaan dus ben benieuwd. Misschien staan we wel naast elkaar bij de dealer straks, Tess :-)

Veel plezier met ophalen Janna!!
Hallo Paul,

Dat is ook toevallig...... !!!
Dan moeten ze wel samen geleverd worden bij Reinier, Leuk!
Onze UP's samen op transport, gezellig!
We moeten elkaar maar even op de hoogte houden :D

En nu aftellen...... .

Groetjes Tess
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » ma 21 mei 2012, 20:42

Janna schreef:Hi Tess,

Die van mij is in week 19 geproduceerd en ik ben net gebeld dat ik hem eind deze week al kan ophalen :D
Zal voor jou dus ook niet meer lang duren, spannendd
Zo dat is snel Janna!!!!!
Moest er nog veel aan je UP gedaan worden bij de dealer?
Bij mij gaan er andere banden onder, neemt ook tijd in beslag...., en die van Paul wordt ook nog rij klaar gemaakt..... .
Ben benieuwd dat t net zo snel gaat als bij jouw!
Succes met aftellen, leuk hoor!
Gauw foto plaatsen hè!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Janna
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 10 apr 2012, 19:30
Locatie: Nijmegen

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Janna » ma 21 mei 2012, 20:54

Tess schreef:
Janna schreef:Hi Tess,

Die van mij is in week 19 geproduceerd en ik ben net gebeld dat ik hem eind deze week al kan ophalen :D
Zal voor jou dus ook niet meer lang duren, spannendd
Zo dat is snel Janna!!!!!
Moest er nog veel aan je UP gedaan worden bij de dealer?
Bij mij gaan er andere banden onder, neemt ook tijd in beslag...., en die van Paul wordt ook nog rij klaar gemaakt..... .
Ben benieuwd dat t net zo snel gaat als bij jouw!
Succes met aftellen, leuk hoor!
Gauw foto plaatsen hè!
Heb geen flauw idee! Heb wel wat paketten erop enzo, rij klaar maken sowieso toch?
Van mij is een lease dus ik weet er verder weinig vanaf, hoef hem alleen maar op te halen en rijden :D
Zal een fotootje plaatsen als ie voor de deur staat

Gebruikersavatar
Greywood
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 mei 2012, 22:37
Locatie: Lelystad

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Greywood » ma 21 mei 2012, 22:18

Janna schreef:Hi Tess,

Die van mij is in week 19 geproduceerd en ik ben net gebeld dat ik hem eind deze week al kan ophalen :D
Zal voor jou dus ook niet meer lang duren, spannendd

Grrrr jaloers....... die van mij is in de zelfde week gebouwd en moet ook deze week binnen zijn....alleen nog niks gehoord.... :(
VW High Up!/Deep black pearl/Executive pakket/Climatronic/Maps&More/Antraciet Spaakvelgen/ ( verwachte levertijd Week 22/23

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Crash » di 22 mei 2012, 07:13

Greywood schreef:
Janna schreef:Hi Tess,

Die van mij is in week 19 geproduceerd en ik ben net gebeld dat ik hem eind deze week al kan ophalen :D
Zal voor jou dus ook niet meer lang duren, spannendd

Grrrr jaloers....... die van mij is in de zelfde week gebouwd en moet ook deze week binnen zijn....alleen nog niks gehoord.... :(
Same here :(
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Ron UP » di 22 mei 2012, 08:28

Leuk Tess, het aftellen duurt lang dan he ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Greywood
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 mei 2012, 22:37
Locatie: Lelystad

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Greywood » di 22 mei 2012, 15:48

Blegh, vandaag gebeld en krijg hem pas week 22 of zelfs week 23 :(
VW High Up!/Deep black pearl/Executive pakket/Climatronic/Maps&More/Antraciet Spaakvelgen/ ( verwachte levertijd Week 22/23

Gebruikersavatar
Janna
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 10 apr 2012, 19:30
Locatie: Nijmegen

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Janna » di 22 mei 2012, 18:01

Greywood schreef:Blegh, vandaag gebeld en krijg hem pas week 22 of zelfs week 23 :(
Waar ligt dat aan dan? Ik heb ook executive pakket enzo erbij dus daar kan t niet aan liggen.

Gebruikersavatar
Greywood
Forum newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 14 mei 2012, 22:37
Locatie: Lelystad

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Greywood » di 22 mei 2012, 20:22

Al sla je me dood.....
VW High Up!/Deep black pearl/Executive pakket/Climatronic/Maps&More/Antraciet Spaakvelgen/ ( verwachte levertijd Week 22/23

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » di 22 mei 2012, 22:19

Ron UP schreef:Leuk Tess, het aftellen duurt lang dan he ;)
Hoi Ron, ja het aftellen is nu echt begonnen heb er zin in..... .
Ben benieuwd hoelang het gaat duren, als ik het hier zo lees, de 1 na 2 weken al en de ander in dezelfde week geproduceerd nog 4 weken wachten..... .
We zullen het zien, spannend!

Hoe gaat hij met jouw? Geniet jij nog van je UP?
Bevalt hij goed?
Mijn collega had na een paar weken al een "piep" en ze zijn vergeten iets in te bouwen.(banden spanning of zo iets????)
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Ron UP » wo 23 mei 2012, 06:33

Afleverweken is dealer afhankelijk denk ik. Wachten duurt langggg.......met mijn up gaat t perfect, kilometers vliegen erop met al die ziekenhuis bezoeken, zo weer 60 km rijden en dan begint de bestraling en chemo de 30e eindelijk, heb je zeker wel gelezen op mn blog.
Als t goed is, krijg ik vandaag mn plasti dip binnen, kan ik lekker nog ff mn achterbumper doen, onderste gedeelte dan, en mss mn embleem ook nog.

Een piep weghalen? Lijkt me geen bandenspanningsprobleem, dat was een foutje in de brochure destijds, dat hebben de Ups niet, ben wel benieuwd wat t wel is dan!

Hopelijk hoor je snel iets over je Up, kun je lekker gaan flaneren met t mooie weer :mrgreen:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Psycho_Mantis » wo 23 mei 2012, 10:31

Ron UP schreef:Afleverweken is dealer afhankelijk denk ik. Wachten duurt langggg.......met mijn up gaat t perfect, kilometers vliegen erop met al die ziekenhuis bezoeken, zo weer 60 km rijden en dan begint de bestraling en chemo de 30e eindelijk, heb je zeker wel gelezen op mn blog.
Als t goed is, krijg ik vandaag mn plasti dip binnen, kan ik lekker nog ff mn achterbumper doen, onderste gedeelte dan, en mss mn embleem ook nog.

Een piep weghalen? Lijkt me geen bandenspanningsprobleem, dat was een foutje in de brochure destijds, dat hebben de Ups niet, ben wel benieuwd wat t wel is dan!

Hopelijk hoor je snel iets over je Up, kun je lekker gaan flaneren met t mooie weer :mrgreen:
Die tire leak indicator zit er niet in?
Wel vreemd want als het zonlicht op het dashboard schijnt zie je wel een icoontje van een lege band met een ! erin.
En er zit ook nog z'n zelfde icoontje met TC erin, maar die is voor de traction control.

wel staat het nog steeds op hun website: http://www.volkswagen.nl/home/modellen/ ... nl,00.html

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » za 26 mei 2012, 18:11

Vandaag voor het eerst de Seat MII gezien, hier hebben we ook nog over na gedacht..... . Maar wat ben ik blij met mijn UP keuze en dat we niet op de MII hebben gewacht.... . Natuurlijk ook een mooie auto, maar de UP springt er toch meer "uit".

Als het goed is bestaat mijn up nu en is hij nu op transport (wellicht na t weekend pas....)
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » di 29 mei 2012, 19:23

Vandaag andere kenteken platen besteld, was mij nooit opgevallen de verschillen totdat ik hier op t forum erover las! Echt veel mooier die luxe versie! Gelukkig ben ik nog op tijd. Mijn papieren lagen wel boven op! UP op transport!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Tess
Vagling liefhebber
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 06 apr 2012, 20:54
Locatie: Den haag

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Tess » za 09 jun 2012, 21:59

Donderdag te horen gekregen dat mijn UP dinsdag w.s afgeleverd gaat worden bij de dealer...... .
Hoop dat ik hem snel mag op halen!
Begreep alleen dat t al 4 dagen duurt voordat je kenteken is aangevraagd !

Aftellen nu, di of woe weet ik wanneer ik hem mag halen!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Ook Tess mag gaan aftellen.....

Bericht door Up-Jury » za 09 jun 2012, 22:05

Kenteken aanvragen duurt 1 a 2 dagen tevens heeft de dealer je orginele rijbewijs hiervoor nodig tot dat je hem ophaalt krijg je deze terug.
Mijn kenteken is aangevraagt op 1 Juni en 2 Juni om 10:00 heb ik mijn uppie mogen ophalen.
Het wil wel eens zijn dat er een storing is in het systeem van kenteken aanvraag vandaar 2 dagen.

Laat je niet misleiden door de dealer!

Plaats reactie