Volkswagen Up! Panorama dak

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
sneeuw
Vagling liefhebber
Berichten: 129
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 22:27

Volkswagen Up! Panorama dak

Bericht door sneeuw » do 12 jul 2012, 19:28

Beste forumleden,

Ik wil graag een proefrit maken in een Volkswagen Up! met panorama dak.

Ik heb vandaag contact gehad met 4 volkswagen dealers die de Volkswagen Up! verkopen. Helaas hadden deze alleen een proefrit-bare Volkswagen Up! (zonder panorama dak) en een niet-proefrit-bare met panorama dak.

Heeft iemand nog tips van een auto dealer die wel een VW UP! met panorama dak ter proefrit beschikking stelt?

Ik ben bang dat ik anders tot begin volgend jaar moet wachten totdat ze als tweedehands op de markt zijn :'(

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Volkswagen Up! Panorama dak

Bericht door šváb » do 12 jul 2012, 19:39

Vanaf week 32 kan je hem bij mij in regio Drachten komen bewonderen. Kom maar langs voor een proefrit, alleen is mijn Up niet voor augustus 2015 te koop! Mijn koffie is trouwens beter dan die van de dealer... ;)
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Gebruikersavatar
sneeuw
Vagling liefhebber
Berichten: 129
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 22:27

Re: Volkswagen Up! Panorama dak

Bericht door sneeuw » do 12 jul 2012, 19:51

šváb schreef:Vanaf week 32 kan je hem bij mij in regio Drachten komen bewonderen. Kom maar langs voor een proefrit, alleen is mijn Up niet voor augustus 2015 te koop! Mijn koffie is trouwens beter dan die van de dealer... ;)
Drachten is me nét even iets te ver om even langs te komen. Maar wel bedankt voor het aanbod! :) (daarnaast is weer 32 nog ver weg ;))

M@rc
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 15:36

Re: Volkswagen Up! Panorama dak

Bericht door M@rc » do 12 jul 2012, 20:46

Pon in Leusden heeft auto's met alle opties waar je een proefrit kan maken op afspraak

Gebruikersavatar
sneeuw
Vagling liefhebber
Berichten: 129
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 22:27

Re: Volkswagen Up! Panorama dak

Bericht door sneeuw » zo 15 jul 2012, 07:38

Gisteren gereden in een Up! 60PK. Beviel me goed. Wel even eng op de weg om handgeschakeld te schakelen (brrr ;-)). Maar verder prima.

Panoramadak beviel ook erg goed.

4jr geleden heb ik een auto gekocht voor +- 9500 Eur. Dus ik hem helemaal gewassen, schoongemaakt van binnen, en laten taxeren voor inruil. Krijg ik maar 1250 Eur terug >.> dat is wel balen. Je verwacht een auto meer opleveren... zelfs in deze tijden.

@M@rc: Dank je voor je reaktie. Ik had van iemand anders precies hetzelfde advies gehoord, maar helaas niet op beschikbaar (nog)

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Volkswagen Up! Panorama dak

Bericht door Martin33 » zo 15 jul 2012, 09:00

sneeuw schreef:Gisteren gereden in een Up! 60PK. Beviel me goed. Wel even eng op de weg om handgeschakeld te schakelen (brrr ;-)). Maar verder prima.

Panoramadak beviel ook erg goed.

4jr geleden heb ik een auto gekocht voor +- 9500 Eur. Dus ik hem helemaal gewassen, schoongemaakt van binnen, en laten taxeren voor inruil. Krijg ik maar 1250 Eur terug >.> dat is wel balen. Je verwacht een auto meer opleveren... zelfs in deze tijden.

@M@rc: Dank je voor je reaktie. Ik had van iemand anders precies hetzelfde advies gehoord, maar helaas niet op beschikbaar (nog)
dagwaarde is natuurlijk van meer dingen afhankelijk dan de leeftijd zoals kilometers, technische staat, merk van de auto, of er al nieuwere modellen zijn uit gekomen, schades en vast nog een paar dingen. Is wel balen natuurlijk dat je er nog maar zo weinig voor terug krijgt.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
sneeuw
Vagling liefhebber
Berichten: 129
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 22:27

Re: Volkswagen Up! Panorama dak

Bericht door sneeuw » zo 15 jul 2012, 09:05

Martin33 schreef: dagwaarde is natuurlijk van meer dingen afhankelijk dan de leeftijd zoals kilometers, technische staat, merk van de auto, of er al nieuwere modellen zijn uit gekomen, schades en vast nog een paar dingen. Is wel balen natuurlijk dat je er nog maar zo weinig voor terug krijgt.
Helemaal waar. :) Ik vond het zelf ook wel mee vallen, op de kilometerstand na. Heb in 4 jaar tijd 100.000 km gereden... dat doet een auto verkoop zeer ;)

Gebruikersavatar
Marantz
Vagling liefhebber
Berichten: 717
Lid geworden op: vr 18 mei 2012, 18:13

Re: Volkswagen Up! Panorama dak

Bericht door Marantz » ma 16 jul 2012, 14:39

Ik heb mijn Twingo in geruild, 4.5 jaar oud, geen schades, 43.000 km, 9500 euro nieuw, nu inruil op de White UP 4650 euro......

Plaats reactie