Volkswagen Up! Bestellen

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Rmw
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 05 nov 2012, 19:01

Volkswagen Up! Bestellen

Bericht door Rmw » ma 05 nov 2012, 19:08

Hallo allemaal,

Na afgelopen week een testrit te hebben gemaakt in een Up! bij Huiskes Kokkeler te Enschede ben ik verkocht. Geweldige auto, geweldige opties en het viel me heel erg mee hoeveelnruimte er binnen beschikbaar is!

Nou heb ik alleen een klein aandachtspunt, de dealer heeft me een offerte gemaakt voor een CandY White High Up! met een Candy White dashpad.
Nou is mijn vraag; is er wel een candy white dashpad? Ik kan alleen informatie over de pure white dashpad vinden..

Groeten,

Rmw
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 05 nov 2012, 19:01

Re: Volkswagen Up! Bestellen

Bericht door Rmw » ma 05 nov 2012, 19:14

Of, mocht er geen Candy White dashpad zijn, is het mogelijk om een (nep)lederen interieur in een White Up! te bestellen? In de configurator kan het wel, maar is dit in de praktijk ook mogelijk?

Cheers,

Gebruikersavatar
sneeuw
Vagling liefhebber
Berichten: 129
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 22:27

Re: Volkswagen Up! Bestellen

Bericht door sneeuw » ma 05 nov 2012, 20:00

Ik heb verhalen gelezen op dit forum waarbij mensen een wit dashboard besteld hebben (terwijl ze GEEN white edition hadden) en 2 weken later gebeld werden dat het toch niet mogelijk is.

Ik zeg: Lees de folder even goed na, want hier staat het precies in welke combinaties kunnen. Naar mijn idee is wat in de configurator te configureren is, is ook mogelijk.

Rmw
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 05 nov 2012, 19:01

Re: Volkswagen Up! Bestellen

Bericht door Rmw » di 06 nov 2012, 00:02

Lastig allemaal..

Ik heb even de brochure er bij gepakt en lopen rekenen;

Up! White (automaat) - drive - Leder: 15.713 (bij Leder staat niet aangegeven dat het niet icm White kan)
Up! (Automaat) - executive - drive - leder: 15.225

Om nou 488 euro meer te betalen om een dashpad in dezelfde kleur te nemen..

Wat me wel grappig leek is om de dashpad in het zwart te nemen, en dan vervolgens het witte bij de deuren in het hoogglans zwart te laten wrappen, zelfde kleur als bijv het dak/diffusor. Heeft iemand dit al gedaan, of weet iemand er fotos van te vinden?

Cheers,

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Volkswagen Up! Bestellen

Bericht door Tom Westendorp » di 06 nov 2012, 07:33

Is aftermarket geen idee? Bel anders eens met VAG Techniek. Wel een eindje rijden vanuit het oosten maar ze zijn bijzonder behulpzaam.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Yup!
Forum newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: za 15 dec 2012, 21:20

Re: Volkswagen Up! Bestellen

Bericht door Yup! » di 25 dec 2012, 21:46

Rmw schreef: Wat me wel grappig leek is om de dashpad in het zwart te nemen, en dan vervolgens het witte bij de deuren in het hoogglans zwart te laten wrappen, zelfde kleur als bijv het dak/diffusor. Heeft iemand dit al gedaan, of weet iemand er fotos van te vinden?
De binnenzijde van die deuren wrappen lijkt me wel een goed idee, al iemand met foto's intussen?

Plaats reactie