Levertijd Darksilver

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Levertijd Darksilver

Bericht door Ome Rolph » za 22 dec 2012, 22:55

Weet iemand waarom ik (en vele verstandigen met mij ;) ) langer moet wachten op een Up! in Darksilver dan op bijvoorbeeld een Up! in het donkerblauw?

Ralph
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Gebruikersavatar
rondeg
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 08:01
Locatie: Vlaardingen

Re: Levertijd Darksilver

Bericht door rondeg » za 22 dec 2012, 23:41

Hoi, ik moest in eerste instantie bij de bestelling 10 weken wachten (lees : geproduceerd dus NIET rij klaar afgeleverd) op onze Dark silver UP!, uiteindelijk werden het 6 weken.
Volgens mijn dealer heeft het te maken met het verzamelen van orders voor de zelfde kleur c.q. uitvoering zodat ze `m in bulk kunnen produceren.

Dus niet wanhopen misschien valt de wachttijd mee.

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: Levertijd Darksilver

Bericht door Ome Rolph » za 22 dec 2012, 23:55

Wanhopen niet hoor Rondeg maar bij mij is kopen meestal hebben en is 11 weken dan wel een flink contrast.
Geduld is een schone zaak... zeggen ze wel eens. ;)
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Levertijd Darksilver

Bericht door eas » zo 23 dec 2012, 10:45

ik heb geloof ik 26 weken gewacht .....
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: Levertijd Darksilver

Bericht door Ome Rolph » wo 06 feb 2013, 12:59

Vandaag contact gehad met Martin Schilder. Was benieuwd of er al iets meer bekend was mbt productieweek/leverweek. Die stonden aanvankelijk op wk11 en wk13.
Nu kon de mevrouw mij vertellen dat volgende week (wk7) de productieweek en wk13 de leverweek is.
6 Weken tussen productie- en leverweek??
Hoeveel weken zat daar bij jullie tussen? Ik vind 6 weken nl. wel redelijk lang.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Hera
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 16:14

Re: Levertijd Darksilver

Bericht door Hera » wo 06 feb 2013, 14:33

Ons is gezegd dat de auto op de rol staat (stond) voor week 4 en de dealer heeft aangegeven dat hij dan aflevering in week acht verwachtte. Twee weken productie en transport en dan twee weken voor aflevering door de dealer (met wat marge). Zes weken is dan wel wat lang, maar misschien heeft hij dan een slag om de arm gehouden met wat speling. Overigens, ik verwacht elk moment een telefoontje dat hij bij de dealer staat, maar dat is nog niet zo. Kan bij ons dus ook best richting de zes weken lopen... Succes met wachten!
Black Up! 60 pk met Drive pakket, Maps & More en panoramadak.
Op naar veel fijne kilometers!

Plaats reactie