Groepsinkoop Skoda stickers
Groepsinkoop Skoda stickers
Via een topic op een topic kwam ik in contact met een leverancier die skoda stickers voor ons wil produceren en we komen nu uit op 3 setjes stickers en ik wil gaan inventariseren hoeveel interesse er is zodat we een groepsbestelling kunnen doen. Ik wil daarom in dit topic kijken of en hoeveel interesse er is voor de stickers. Laat het in dit topic dus even weten als je interesse hebt en zoja, voor welk setje je zou willen gaan.
De standaard stickers zijn alleen de tekst en de luxe stickers zijn met logo of met de streepjes.
Een setje standaard stickers kost los
zwart/wit: € 29,-
kleur: € 31,-
zilver/goud metallic: € 34,-
Een setje luxe stickers kost los
zwart/wit: € 37,-
kleur: € 39,-
zilver/goud metallic: € 42,-
Als we met meer dan 5 mensen zijn, dan gaat er al 5 euro voor een stickertype vanaf. En vanaf 10 bestellers is de korting 9 euro per stickertype. Dus wat dat betreft is het leuk om dit zo te doen met een groepje. Als er nog meer mensen bijkomen, dan wordt het natuurlijk nog lager.
Standaard
luxe
De standaard stickers zijn alleen de tekst en de luxe stickers zijn met logo of met de streepjes.
Een setje standaard stickers kost los
zwart/wit: € 29,-
kleur: € 31,-
zilver/goud metallic: € 34,-
Een setje luxe stickers kost los
zwart/wit: € 37,-
kleur: € 39,-
zilver/goud metallic: € 42,-
Als we met meer dan 5 mensen zijn, dan gaat er al 5 euro voor een stickertype vanaf. En vanaf 10 bestellers is de korting 9 euro per stickertype. Dus wat dat betreft is het leuk om dit zo te doen met een groepje. Als er nog meer mensen bijkomen, dan wordt het natuurlijk nog lager.
Standaard
luxe
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
-
- Vagling liefhebber
Re: Groepsinkoop Skoda stickers
Zo , mooie foto's en een top idee van die stickers, lijkt mij ook wel wat
Mooie wagen ook op de foto's he?Sciroccofrank schreef:Zo , mooie foto's en een top idee van die stickers, lijkt mij ook wel wat
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
Ik heb dan wel geen skoda. Maar misschien is het handig om de maten erbij te zetten
Die ga ik nog even navragen en zometeen erbij zetten!
Ik heb liever UP! stickers erop
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Als ik jou was zou ik even een prijsopgave/offerte aanvragen bij http://www.stickerdump.nl het kan namelijk veel goedkoper
Vergis je niet Maikel. Het zijn 4 stickers.maikel schreef:Als ik jou was zou ik even een prijsopgave/offerte aanvragen bij http://www.stickerdump.nl het kan namelijk veel goedkoper
Maar ja ook ik dacht dit. En heb ook al voor prijsopgaaf een mail gestuurd richting stickerdump!
Ik inmiddels ook en heb een setje besteld voor 9 euro inclusief verzenden. Toch even naar de kwaliteit kijken.
En het zijn 2 stickers natuurlijk.. Ik heb nu gekozen voor het logo met de tekst en dat zijn 2 stickers van 25 cm breed voor 9 euro.
Ik wacht het even af qua kwaliteit, want dan is dit natuurlijk veeeeel goedkoper.
En het zijn 2 stickers natuurlijk.. Ik heb nu gekozen voor het logo met de tekst en dat zijn 2 stickers van 25 cm breed voor 9 euro.
Ik wacht het even af qua kwaliteit, want dan is dit natuurlijk veeeeel goedkoper.