sloten UP
-
- Forum newbie
sloten UP
Ik heb een UP gekocht met mechanische sloten (sleutel in slot steken) maar kan uit het boekje niet opmaken hoe ik de achterportieren af moet sluiten.
Wie helpt?
Ellen
Wie helpt?
Ellen
-
- Vagling liefhebber
Re: sloten UP
Dat gaat toch centraal, dwz linkerportier op slot=alles op slotemavdlinden schreef:Ik heb een UP gekocht met mechanische sloten (sleutel in slot steken) maar kan uit het boekje niet opmaken hoe ik de achterportieren af moet sluiten.
Wie helpt?
Ellen
-
- Forum newbie
dat was in het begin wel even zo, geloof ik, maar nu ineens niet meer.
Alleen het linkervoorportier kan op slot met de sleutel, de andere deuren niet. De achterklep trouwens wel ???????????????????
Alleen het linkervoorportier kan op slot met de sleutel, de andere deuren niet. De achterklep trouwens wel ???????????????????
-
- Forum newbie
Ik heb de auto pas drie dagen en heb niks geforceerd of zo...... GGGGGRRRRRRRRRRRRRRR...........
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Als je in de auto gaat zitten, probeer dan eens op het knopje op je portier te drukken van centrale vergrendeling. Zijn de achterportieren nu wel op slot?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Als je geen cv hebt deurhandel aan de binnenkant indrukken.
Dan zit de deur op slot.
Dan zit de deur op slot.
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Als ie het eerst wel deed, dan moet er een zekering gesprongen zijn.
Kijk in het instruktieboekje (achterin bij opgave: zekeringen) en links van het stuur zitten ze achter het klepje.
Welke, zal ik morgen even opzoeken.
Kijk in het instruktieboekje (achterin bij opgave: zekeringen) en links van het stuur zitten ze achter het klepje.
Welke, zal ik morgen even opzoeken.
MII style Sport 60pk semi-aut5
-
- Forum newbie
Er zitten geen knopjes op het portier die ik kan indrukken.
Als ik uitgestapt ben (buiten sta) kunnen de deuren niet allemaal dicht. Alleen het portier linksvoor en de achterklep. Ik kan dan niet meer op de deurhandel drukken.
Als ik uitgestapt ben (buiten sta) kunnen de deuren niet allemaal dicht. Alleen het portier linksvoor en de achterklep. Ik kan dan niet meer op de deurhandel drukken.
-
- Forum newbie
Dank voor de tips.
Op dag 3 al een kapotte zekering? Evengoed hoop ik dat het dat is......., al het andere is nog vervelender vrees ik
Op dag 3 al een kapotte zekering? Evengoed hoop ik dat het dat is......., al het andere is nog vervelender vrees ik
-
- Forum newbie
Enne.... als het een zekering is, waarom gaan voorportier en achterklep nog wel dicht? Zijn daar weer andere zekeringen voor?
- JCDNL
- Vagling liefhebber
maak alle deuren open (ook achterklep), gooi ze goed dicht zonder ze op slot te doen. dan buiten de auto de bestuurdersportier op slot draaien.
Wat je hiermee oplost is dat 1 motortje (die de vergrendeling verzorgt) een 'storing' veroorzaakt op de CV unit en weigert de portieren dicht te doen.
Ook kan het systeem checken of de deuren niet goed gesloten zijn, soms kan een achterklepje nog wel eens 'gesloten' lijken, maar voor de auto (schematisch gezien) net zo goed wagenwijd openstaan. Dit resulteert in het niet willen functioneren van de cv unit.
Wat je hiermee oplost is dat 1 motortje (die de vergrendeling verzorgt) een 'storing' veroorzaakt op de CV unit en weigert de portieren dicht te doen.
Ook kan het systeem checken of de deuren niet goed gesloten zijn, soms kan een achterklepje nog wel eens 'gesloten' lijken, maar voor de auto (schematisch gezien) net zo goed wagenwijd openstaan. Dit resulteert in het niet willen functioneren van de cv unit.
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Waarom de deur wel met de sleutel sluit ?, omdat dit een handmatige en geen automatische handeling is. Daarvoor heb je geen zekering nodig.
Als er op de achterklep geen spanning zit is ie altijd op slot.
Als bij mij de deur of klep niet goed dicht is, blijft de binnenverlichting branden.
Het is gewoon een simpele zekering, kan gekomen zijn door bevroren sloten.
Terug naar de dealer, je hebt garantie, 3 minuten werk om hen de juiste zekering te laten vervangen (zit lastig onder het dashboard links van stuur).
Als er op de achterklep geen spanning zit is ie altijd op slot.
Als bij mij de deur of klep niet goed dicht is, blijft de binnenverlichting branden.
Het is gewoon een simpele zekering, kan gekomen zijn door bevroren sloten.
Terug naar de dealer, je hebt garantie, 3 minuten werk om hen de juiste zekering te laten vervangen (zit lastig onder het dashboard links van stuur).
MII style Sport 60pk semi-aut5
Als je de sleutel dan nóg eens naar rechts doet sluiten. Sluit 'ie dan niet alles. Zo werkt het met openen toch ook. Sleutel in het slot, 1x naar links alleen bestuurdersdeur ontgrendeld, nog een 2e x naar links en de rest van de deuren zijn ontgrendeld.emavdlinden schreef: Als ik uitgestapt ben (buiten sta) kunnen de deuren niet allemaal dicht. Alleen het portier linksvoor en de achterklep. Ik kan dan niet meer op de deurhandel drukken.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Jullie hebben het over de zekeringen, mooi dat jullie het weten..................want ik ben al maanden op zoek naar een zekeringenoverzicht!! Staat echt niet in mn boekje.....
HELP
HELP
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar bij sommige auto's zit een sticker aan de binnenkant van het klepje waar de zekeringen achter zitten. Wellicht bij de Up! ook het geval?Ron UP schreef:Jullie hebben het over de zekeringen, mooi dat jullie het weten..................want ik ben al maanden op zoek naar een zekeringenoverzicht!! Staat echt niet in mn boekje.....
HELP
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Helaas.....BarMove(d)Up schreef:Ik heb me er nog niet in verdiept, maar bij sommige auto's zit een sticker aan de binnenkant van het klepje waar de zekeringen achter zitten. Wellicht bij de Up! ook het geval?Ron UP schreef:Jullie hebben het over de zekeringen, mooi dat jullie het weten..................want ik ben al maanden op zoek naar een zekeringenoverzicht!! Staat echt niet in mn boekje.....
HELP
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen