Bij mn huidige Up heb ik het dynamic pakket zitten, (donkere ramen, Triangelvelgen en toen begin 2012 een verlaagd sportonderstel)
Nu is er later de Bluemotion standaard geleverd met het verlaagde onderstel, maar is dit nou hetzelfde onderstel als je bij het Dynamicpakket krijgt?
Ik vind mn Uppie nu zo onwijs lekker strak sturen en ben benieuwd of straks mn nieuwe 5 deurs Up (dus met bluemotion 15 mm verlaagd onderstel) ook net zo strak afgeveerd is........
Ik vermoed dat er geen verschil in zit maar graag jullie reacties
Verschil in onderstel Bluemotion of dynamic pakket
Verschil in onderstel Bluemotion of dynamic pakket
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Re: Verschil in onderstel Bluemotion of dynamic pakket
Goede vraag Ron, ben ik ook wel benieuwd naar 

High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Lijkt me niet dat daar verschil in zit. Het is in beide gevallen 15mm verlaging.
Zou vreemd zijn als ze in de fabriek 2 soorten sportonderstellen op de plank hebben liggen. Zeker bij een auto in deze prijsklasse.
Zou vreemd zijn als ze in de fabriek 2 soorten sportonderstellen op de plank hebben liggen. Zeker bij een auto in deze prijsklasse.
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.
Als het goed is.. Is alleen de bm verlaagd.... De reden daarvoor is dat de luchtstroom wat beter is
Als je hem gaat verlagen met de h&r veren, gaat hij maar +/- 1.5 cm omlaag..
De andere versies zaken dan wil gewoon +/- 3 cm
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Als je hem gaat verlagen met de h&r veren, gaat hij maar +/- 1.5 cm omlaag..
De andere versies zaken dan wil gewoon +/- 3 cm
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels