een golf 7 1.6 tsi DSG 7bak

Waarom koop je dan een automaat als je toch nog steeds sequentieel schakelt om lekker/normaal te rijden, daar is een automaat toch niet voor? Dan kun je net zo goed een handbak kopen....beetje koppelen alleen erbij.aut5MIIsport60 schreef:N!jntje schreef:Ik heb al 2 x een vw up automaat gehad. En ik ben blij dat ik een handbak heb!![]()
De semi-automaat rijdt ook uitsluitend normaal/lekker als je sequentieel schakelt, gewoon met 1 vinger een tikje tegen de pook. Op Drive heb ik 'm nooit meer, dan schakelt ie op bij 1500 tpm terwijl je dan totaal geen koppel hebt.
Behalve als je over drempels wilt, dan schakelt ie wel automatisch terug van 2 naar 1 en dat duurt veels te lang. Om vervolgens in z'n 1 weer vooruit te schieten.
Blij dat ik geen koppelinggedoe heb in de randstadfiles en bij ritten zonder drempels.
Maar, krijgen jullie ook een leenwagen mee voor een kleine beurt ?
Volgens mij heeft N!jntje een handbakPop Up! schreef:Waarom koop je dan een automaat als je toch nog steeds sequentieel schakelt om lekker/normaal te rijden, daar is een automaat toch niet voor? Dan kun je net zo goed een handbak kopen....beetje koppelen alleen erbij.N!jntje schreef:Ik heb al 2 x een vw up automaat gehad. En ik ben blij dat ik een handbak heb!![]()