wat voor leen auto krijg jij mee bij je dealer

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
GuidoUp
Forum eindbaas

wat voor leen auto krijg jij mee bij je dealer

Bericht door GuidoUp » do 13 jun 2013, 17:50

ik kreeg gister dus een hele mooie bak mee van mijn dealer...
een golf 7 1.6 tsi DSG 7bak

Afbeelding
Afbeelding
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

VW UP
Forum newbie

Re: wat voor leen auto krijg jij mee bij je dealer

Bericht door VW UP » vr 14 jun 2013, 12:55

Ik heb laatst twee en een halve week in een bruine Beetle 1.2 tsi rond mogen rijden. En rij nu ongeveer een maand in een Lupo 1.4 16V uit 2000. En daar rij ik nog wel een maandje in denk ik.
Mijn auto is laatst namelijk total loss geraakt en ben in afwachting van mijn nieuwe Up. Wel goed geregeld denk ik, de Lupo is gewoon tijdelijk op mijn naam gezet.
VW High Up, 60 pk, Dark Silver, Dark Silver dashboard, getinte ramen, Drive pakket, Executive pakket, 16 inch Cross Up velgen, middenarmsteun, korte antenne, Silvervision knipperlichten (voor), luxe velours mattenset, spatlappen voor, Inpro knipperlichten

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » vr 14 jun 2013, 13:09

Ik heb al 2 x een vw up automaat gehad. En ik ben blij dat ik een handbak heb! :D
1x een vw up gehad met 2 extra deuren met 75 pk. Alleen de goedkoopste variant. En met mijn 2.07 m zijn die extra deuren niet fijn! Dus ook toen was ik blij dat ik mijn High up had!
1x een vw polo 6r gehad. En ook toen was ik blij toen ik weer mn eigen upje had! Ik had het gevoel dat dat ding niet vooruit kwam :shock:

kortom... al 4 x mn upje ingeleverd! Terwijl ik nog maar 3 K km op de teller heb staan :lol: (2 x voor spuiten van de achterbumper en 2 x voor de stoelhoezen die veranderd moesten worden ivm een puist)

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » vr 14 jun 2013, 13:15

Ik zeg altijd bij mijn dealer of hij nog wat leuks heeft staan haha

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

aut5MIIsport60
Vagling liefhebber

Bericht door aut5MIIsport60 » vr 14 jun 2013, 15:36

[quote="N!jntje"]Ik heb al 2 x een vw up automaat gehad. En ik ben blij dat ik een handbak heb! :D

De semi-automaat rijdt ook uitsluitend normaal/lekker als je sequentieel schakelt, gewoon met 1 vinger een tikje tegen de pook. Op Drive heb ik 'm nooit meer, dan schakelt ie op bij 1500 tpm terwijl je dan totaal geen koppel hebt.
Behalve als je over drempels wilt, dan schakelt ie wel automatisch terug van 2 naar 1 en dat duurt veels te lang. Om vervolgens in z'n 1 weer vooruit te schieten.
Blij dat ik geen koppelinggedoe heb in de randstadfiles en bij ritten zonder drempels.

Maar, krijgen jullie ook een leenwagen mee voor een kleine beurt ?
MII style Sport 60pk semi-aut5

N!jntje
Forum eindbaas

Bericht door N!jntje » vr 14 jun 2013, 18:30

Volkswagen inclusief ;) ofterwijl altijd een leenauto :D

onze dealer (DAGO) had ook weer een fout gemaakt met een VIP actie....
dus nu hebben we op alle 4 de auto's bij de 1e onderhoudsbeurt 25% korting 8-)

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » vr 14 jun 2013, 18:42

aut5MIIsport60 schreef:
N!jntje schreef:Ik heb al 2 x een vw up automaat gehad. En ik ben blij dat ik een handbak heb! :D

De semi-automaat rijdt ook uitsluitend normaal/lekker als je sequentieel schakelt, gewoon met 1 vinger een tikje tegen de pook. Op Drive heb ik 'm nooit meer, dan schakelt ie op bij 1500 tpm terwijl je dan totaal geen koppel hebt.
Behalve als je over drempels wilt, dan schakelt ie wel automatisch terug van 2 naar 1 en dat duurt veels te lang. Om vervolgens in z'n 1 weer vooruit te schieten.
Blij dat ik geen koppelinggedoe heb in de randstadfiles en bij ritten zonder drempels.

Maar, krijgen jullie ook een leenwagen mee voor een kleine beurt ?
Waarom koop je dan een automaat als je toch nog steeds sequentieel schakelt om lekker/normaal te rijden, daar is een automaat toch niet voor? Dan kun je net zo goed een handbak kopen....beetje koppelen alleen erbij.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » za 15 jun 2013, 09:57

Pop Up! schreef:
N!jntje schreef:Ik heb al 2 x een vw up automaat gehad. En ik ben blij dat ik een handbak heb! :D
Waarom koop je dan een automaat als je toch nog steeds sequentieel schakelt om lekker/normaal te rijden, daar is een automaat toch niet voor? Dan kun je net zo goed een handbak kopen....beetje koppelen alleen erbij.
Volgens mij heeft N!jntje een handbak :mrgreen:
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

aut5MIIsport60
Vagling liefhebber

Bericht door aut5MIIsport60 » za 15 jun 2013, 10:42

Nee, sloeg op mij :D
Heb een semi-automaat vanwege verrotte enkel en hoopte dat m'n vrouw wel met deze wagen zou durven rijden (maar nee).
Eenmaal boven de 30km/u schakelt ie prima.
Tel maandag voor de gein maar eens hoe vaak je die dag de koppeling hebt ingetrapt (vooral voor degene in de randstad vol files), daar ben ik wel vanaf.
Maar sorry, een beetje erg off topic .
MII style Sport 60pk semi-aut5

Plaats reactie